katoi kirjoitti:Tuo on jännä juttu, että minulla belkussa pysyy koura kiinni vaikka ajelin 0.5 km juontomatkoja. Kouran puristus pitää olla kun vivusta painetaan alaspäin. Jos on on toisinpäin ei pysy minullakaan kiinni koura. Toisessa takana olevassa ulosotossa ei pysy kiinni ja toisessa kyllä pysyy vaikka kuinka iso kuorma

Olisko venäläisillä sattunut yhteen venttiiliin valmistusvika kun pysyy

Toinen vipu vasemmalta lukien on taakse kouralle, kolmas nostolaitteelle ja ensimmäinen etukuormaajalle 501:ssä.
Se valuminen tulee esiin silloin, kun nostolaitteissa on esim. kolmisiipiset aurat, niin viiden kilometrin ajon aikana on ainakin kerran nostettava.
826:dessa voi lukita nostolaitteet ylä asentoon. Kouran auvautumiseen ei varmaan kohdistu niin suuria voimia, että valumisestä olisi haittaa.
Onko sinulla makaanisesti kippaavaetukuormaaja, kun tulet yhdellä vivulla toimeen. Minun kunnostettavana olevan vivut on vasemmalta lukien
Etukuormaajan nosto,seuraava kauhan toiminnot, oikealla on kaksi toimintoa, jotka valitsen kolmitieventtiilillä, toiminto 1 nostolaite ilman painatus asentoa, lukkiutuu ylös kellunta asntoon, toiminto 2 esim. kourakuormaaja, kummassakin vapaa paluu. Venttiililohko on kolmi karainen
suuntaventtiili, ei siis belaruksen oma.