Re: belarus 526 agross
Lähetetty: 12 Joulu 2016, 13:47
Tuleekohan tuo varusteluero suomi vs.muutmaat siitä että tänne ne on otettu ilman hyttiä? Toisin sanoen tänne lähetetyt ois jotain ambomaa versiota ja siksi sellaisia keräily eriä.
Voi vaikka olla tottakin..Vilske kirjoitti:Sellaisenkin version oon asiasta kuullut ettei suomalaiset olleet tietoisia että suoraruiskutusversiota olisi 500-sarjaan saatavilla vaan tekivät tilaukset tehtaalta kuten ennenkin. Tehtaalla olivat kuulemma ihmetelleet asiaa miksi suomeen niitä D-60 moottorilla olevia belkuja tilataan
Onko nuita pyöritettäväkepillisiä niin vähän, vai onko tämä ongelma ainutlaatuinen, kun kukaan ei tunnusta samanlaista kohdanneensa... Aikas hankala ja työkäyttöä rajoittava homma kun talvea riittää kuitenkin useamman kuukauden jaksolle rakkaassa kotomaassamme. Mikähän tuossa lie rakenne,meinaan että mistä kohti se pääsee jämähtämään ja voisko sinne mihin kohti esim sitä nippaa suunnitellapihlavan kirjoitti:Tuosta pyöritettävästä kepistä kysymys vielä...onko muilla ollut jäätymisongelmia tuon kanssa? Miten olette ratkaisseet ropleemin? Nippaahan tuossa ei ole rasvaamista varten,lieneekö se ratkaisu?
Tulipas mieleen että kuinkas vanhat vaihteistoöljyt on?pihlavan kirjoitti:Onko nuita pyöritettäväkepillisiä niin vähän, vai onko tämä ongelma ainutlaatuinen, kun kukaan ei tunnusta samanlaista kohdanneensa... Aikas hankala ja työkäyttöä rajoittava homma kun talvea riittää kuitenkin useamman kuukauden jaksolle rakkaassa kotomaassamme. Mikähän tuossa lie rakenne,meinaan että mistä kohti se pääsee jämähtämään ja voisko sinne mihin kohti esim sitä nippaa suunnitellapihlavan kirjoitti:Tuosta pyöritettävästä kepistä kysymys vielä...onko muilla ollut jäätymisongelmia tuon kanssa? Miten olette ratkaisseet ropleemin? Nippaahan tuossa ei ole rasvaamista varten,lieneekö se ratkaisu?
onko se pyörimisliike vai eteen taakseliike jäykkä ?jos pyörimisliike epäilen että kosteutta siinä pesässä mikä on kepin alapäässäpihlavan kirjoitti:Vaihettu 22.5.2015, 693 tuntia sitten
nyt en löytänyt tuosta kuvaa mutta jos lämmittää vaikka kuumailmapuhaltimella sitä murikkaa saisi kosteuden pois ja startin suojakytkimen reijästä vois saaha jotain öljyä sinne siirtoakselille!pihlavan kirjoitti:Juu,tosiaan,perustieto unohtui... . Tosiaan,se pyörimisliike tahmoo. Eestaas liikkuu supsikkaasti. Olisiko ratkaisuehdotuksia?
Pikäskö raottaa öljyn poislasku roppua näkis onko vettä öljyn seassa?pihlavan kirjoitti:Sen kepin alapäässä olevan murikan lämmitys ei auta...puoli tuntia kun ajaa kakkonen silmässä,niin sulaa...
jos tästä ottaa huumorin pois ni jääkö jäljelle enää mitäänpihlavan kirjoitti:Sen kepin alapäässä olevan murikan lämmitys ei auta...puoli tuntia kun ajaa kakkonen silmässä,niin sulaa...
Huriaa hommaa.. Ainaki kannattaa rasvata hyvin .nokka kone kirjoitti:jos tästä ottaa huumorin pois ni jääkö jäljelle enää mitäänpihlavan kirjoitti:Sen kepin alapäässä olevan murikan lämmitys ei auta...puoli tuntia kun ajaa kakkonen silmässä,niin sulaa...