NYT NIITÄ TAAS SAA
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Eilisessä MT:ssa oli viime vuoden uusien traktoreitten rekisteröintitilasto, Belarus oli päässy listalle pitkästä aikaa kahdella rekisteröinnillä joulukuussa.
Eli maassa olevat koneet on ilmeisesti myyty Seuraavaa erää odotellessa...maaliskuulle astiko se menee?
Eli maassa olevat koneet on ilmeisesti myyty Seuraavaa erää odotellessa...maaliskuulle astiko se menee?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ja nyt sitten on uusi viitossarjalainen tulossa maaliskuussa Loimaalle. Naapurit varmaan hulluna pitävät, mutta minkäs mahtaa.
Joku saa Jaskalta sitten hyvän 952.3, vm. 2008 tosi pienillä tunneilla, 1100h! Siitä löytyy jo öljykylpyjarrut ja kaksi vaihdekeppiä.
Joku saa Jaskalta sitten hyvän 952.3, vm. 2008 tosi pienillä tunneilla, 1100h! Siitä löytyy jo öljykylpyjarrut ja kaksi vaihdekeppiä.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Onnee jo nyt uudellejapes kirjoitti:Ja nyt sitten on uusi viitossarjalainen tulossa maaliskuussa Loimaalle. Naapurit varmaan hulluna pitävät, mutta minkäs mahtaa.
Joku saa Jaskalta sitten hyvän 952.3, vm. 2008 tosi pienillä tunneilla, 1100h! Siitä löytyy jo öljykylpyjarrut ja kaksi vaihdekeppiä.
Oiskos kuvaa heittää vaihtokoneestasi?
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
952.5kö tilauksessa?japes kirjoitti:Ja nyt sitten on uusi viitossarjalainen tulossa maaliskuussa Loimaalle. Naapurit varmaan hulluna pitävät, mutta minkäs mahtaa.
Joku saa Jaskalta sitten hyvän 952.3, vm. 2008 tosi pienillä tunneilla, 1100h! Siitä löytyy jo öljykylpyjarrut ja kaksi vaihdekeppiä.
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Kyllä, 952.5 olisi tulossa. Kilpailutin kyllä länsimerkitkin, mutta hyvitys oli aika huono niillä Casea lukuunottamatta. Se Farmall A tuntui vaan aika pienen ja heppoisen oloiselta perustraktorilta. Ja väliraha jäi siitä huolimatta korkeammaksi. Valtrassa olisi tarvinnut mennä 10 v. vanhaan, että olisi saanut samalla välirahalla kuin Belaruksen. Kova voivottelu kyllä oli Valtramyyjällä, että mihinköhän tuommoisen saisi edes myytyä. Jaakko kuitenkin teki hyvän tarjouksen, niin alkoi tosissaan kiinnostaa. Mielenkiintoista ostaa uusi traktori, kun ei ole nähnytkään sitä! Sittenpä sen näkee ja näkee myös miten ureasysteemit toimivat, mutta kaipa ne toimii kun kaikissa muissakin on nyt sitten jo sellaiset.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
onnea vaan uuden Belaruksen johdosta. Uusi traktori on aina jänskä juttu. Muistan kun isä osti aikoinaan 826:sen uutena. Oli se komea kone. Uuden haju kopissa, jne..
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Tuo käyttökokemusten kertominen tuosta urea tekniikasta belkussa kiinostaisi varmaan monia.japes kirjoitti:Kyllä, 952.5 olisi tulossa. Mielenkiintoista ostaa uusi traktori, kun ei ole nähnytkään sitä! Sittenpä sen näkee ja näkee myös miten ureasysteemit toimivat, mutta kaipa ne toimii kun kaikissa muissakin on nyt sitten jo sellaiset.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Eli tämmöinen tulee Kouvolaan vaihdossa maaliskuussa. Ottakaa Piriseen yhteyttä jos kiinnostaa. Käytettyjä kolmossarjalaisia kuulemma kysellään.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
CommonRail Motorpal Belarus 923.5:ssä. Ihan ok näköinen noin sinisenäkin.. Tuon muotoista Belarusta Suomeenkin
https://www.youtube.com/watch?v=CbDFsky7juM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=CbDFsky7juM" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Toivottavasti Boschin vastaavat systeemit on testattu oikeissa töissä eikä vaan pelkkää peltotietä pitkin ajelua tarroitettujen ikkunoiden takana piilossa ettei vaan näe kuka on ajovuorossa.
Toivottavasti älykännyköillä saa tulevaisuudessa vikakoodit kuitattua myös traktoreista.
Toivottavasti älykännyköillä saa tulevaisuudessa vikakoodit kuitattua myös traktoreista.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Jaaha joo. Nämä viitossarjalaiset (Stage 3B) mitä nyt tulee, on kaikki Boschin common raililla, mistään muusta mahdollisuudesta ei ole meitä informoitu. Tuo viitossarjalaistenkin aika on kuitenkin rajallinen ja kun on tehtaalta tivattu, että onko Stage 4 koneita jo valmiina, niin ovat vakuuttaneet, että päästövaatimuksissa pysytään voitonpuolella, eikä toimituksiin tule katkoksia sen takia. Tuo pätkän Motorpal common rail on varmaan Stage 4 koekoneita. Nähtäväksi jää, että tarjoavatko sitten Stage 4 koneita Boshilla vai Motorpalilla, myös Mercer/Motorpalilla oli joku rivipumppupohjainen käsittääkseni testeissä. Nelossarjan Mercer http://www.motorpal.cz/en/products/fuel ... pmi-mercer" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorpal.cz/en/products/catalog" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu kyllä saisivat jo alkaa antamaan meille nuiden uusimmalla hytillä olevien koneitten hintoja. Se on jännä juttu, miten erilainen on heidän tarjouksenteko kulttuuri, poikkeaa täällä totutusta, mutta koitetaan olla vaan kärsivällisiä...
http://www.motorpal.cz/en/products/catalog" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu kyllä saisivat jo alkaa antamaan meille nuiden uusimmalla hytillä olevien koneitten hintoja. Se on jännä juttu, miten erilainen on heidän tarjouksenteko kulttuuri, poikkeaa täällä totutusta, mutta koitetaan olla vaan kärsivällisiä...
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ranskan maahantuoja Podia mainostaa facebookissa että tän vuoden SIMA-maatalousnäyttelyssä Pariisissa 22.-26.2. esitellään Belaruksen kutossarja.EJH10 kirjoitti:Jaaha joo. Nämä viitossarjalaiset (Stage 3B) mitä nyt tulee, on kaikki Boschin common raililla, mistään muusta mahdollisuudesta ei ole meitä informoitu. Tuo viitossarjalaistenkin aika on kuitenkin rajallinen ja kun on tehtaalta tivattu, että onko Stage 4 koneita jo valmiina, niin ovat vakuuttaneet, että päästövaatimuksissa pysytään voitonpuolella, eikä toimituksiin tule katkoksia sen takia. Tuo pätkän Motorpal common rail on varmaan Stage 4 koekoneita. Nähtäväksi jää, että tarjoavatko sitten Stage 4 koneita Boshilla vai Motorpalilla, myös Mercer/Motorpalilla oli joku rivipumppupohjainen käsittääkseni testeissä. Nelossarjan Mercer http://www.motorpal.cz/en/products/fuel ... pmi-mercer" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorpal.cz/en/products/catalog" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu kyllä saisivat jo alkaa antamaan meille nuiden uusimmalla hytillä olevien koneitten hintoja. Se on jännä juttu, miten erilainen on heidän tarjouksenteko kulttuuri, poikkeaa täällä totutusta, mutta koitetaan olla vaan kärsivällisiä...
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Norskit ja kanatalaiset nauraa partaansa, kun eivät hullutuksiin lähteny mukkaan. Toista se on täällä Suomessa, voi prkleen prkl.suonsyrjä kirjoitti:kyä kaikki pilattaan, pittee kuseksia tankkiin ja vielä commonrail... kyä mailma tällä pelastuu.
sen ymmärrän että euroopan riteereihin pitää vastata, mutta hukkuu belaruksen ne kaksi tärkeintä ominaisuutta. edukas ostohinta ja helppo huoltaa
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Voi kun se olis vaan tuo, paljon muutakin on eu ja innokkaat suomalaiset virkamiehet saaneet aikaan nykyiseenEJH10 kirjoitti:Norskit ja kanatalaiset nauraa partaansa, kun eivät hullutuksiin lähteny mukkaan. Toista se on täällä Suomessa, voi prkleen prkl.
Taitaa sähköbelkku olla kohta oikea ratkaisu päästöihin tällä menolla.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Eipä se tuokaan mitään auta kun ei ole ladattavaVilske kirjoitti:Voi kun se olis vaan tuo, paljon muutakin on eu ja innokkaat suomalaiset virkamiehet saaneet aikaan nykyiseenEJH10 kirjoitti:Norskit ja kanatalaiset nauraa partaansa, kun eivät hullutuksiin lähteny mukkaan. Toista se on täällä Suomessa, voi prkleen prkl.
Taitaa sähköbelkku olla kohta oikea ratkaisu päästöihin tällä menolla.
501 -76 turbo
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150