NYT NIITÄ TAAS SAA

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

Vilske
Viestit: 3036
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Vilske »

No näin se menee että ei saada näköjään Kiuruveen koeajokynnöistä yhtään videota tai kuvaa aikaisekseksi, vai saadaako kun facebookissa yks pyörii video?
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja 920GL »

[quote="Vilske"]No näin se menee että ei saada näköjään Kiuruveen koeajokynnöistä yhtään videota tai kuvaa aikaisekseksi, vai saadaako kun facebookissa yks pyörii video?[/quote

Samaa pohtinu minäkin et eikö kukaan ollu kameran kanssa liikkeellä? Kun tanssihommat taas sekoitti suunnitelmat viikonloppuna 8)

Ja missäs päin facea tämmönen video on?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja 920GL »

No niin, löytyihän se videonpätkä maajussit-ryhmästä kaikkine haukkumisineen... On se vaan niin punainen vaate tämä Belarus...
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
HL-Zetor
Viestit: 125
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 21:25

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja HL-Zetor »

Onks se ryhmä salainen ku en löytäny?
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja 920GL »

HL-Zetor kirjoitti:Onks se ryhmä salainen ku en löytäny?
On..
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
Vilske
Viestit: 3036
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Vilske »

920GL kirjoitti:No niin, löytyihän se videonpätkä maajussit-ryhmästä kaikkine haukkumisineen... On se vaan niin punainen vaate tämä Belarus...
Toivottavasti ei pahoittanut mielensä järjestäjä kun lähetin hänelle sähköpostiin keskustelusta kopion...
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
HL-Zetor
Viestit: 125
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 21:25

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja HL-Zetor »

920GL kirjoitti:
HL-Zetor kirjoitti:Onks se ryhmä salainen ku en löytäny?
On..
No eikö joku joka ryhmään kuuluu vois kaapata sitä videoo näkyviin. :roll:
koras
Viestit: 287
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 06:08
Paikkakunta: kuhmalahti / hämeenlinna

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja koras »

hei

mulla olis muutama pätkä videota mutta en ossaa linkittää tänne. täytyy jarkon avustuksella koittaa saaha kuvia ja videota näkyviin.
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
japes
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Helmi 2012, 17:24
Paikkakunta: Loimaa

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja japes »

Ja tällä hetkellä aika iso ongelma Belaruksella on se, ettei ole korjaamoita, jotka suostuisivat tekemään mitään Belarukselle. Täällä Varsinais-Suomessa ei ainakaan tällä hetkellä yksikään korjaamo ole halukas tekemään niille mitään. Taitaa olla liian hyvää hommaa nuo merkkihuollot kun vieraat merkit eivät kiinnosta.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Zetoristi
Viestit: 105
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 20:32

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Zetoristi »

Joo, en usko että Belkun myyntiluvut näillä toimilla lähtee kasvuun, päinvastoin. Kilpailu konemarkkinoilla on jo valmiiksi kivenkovaa, ja kun katsoo esim. MT:n maksettuja kotimaisia- ja muita länsikonemainoksia, (ps. missä Belkkua ei näy), että sen ohella nettikonetarjontaa, niin mitä sitä hulluja. Hinta- ja laatusuhde saataisi olla uusissa traktorimalleissa lähes tulkoon kohdillaan mutta kun vaihtokoneiden kanssa pelataan entiijjaa eikä varmasti toimivaa kotimaista huoltopalveluketjua ole olemassa niin mitä sitä hulluja. Harrastuskoneharrastajille toki ok säveliä mutta kyllä esim. Zetorin ja Fedin myyntiluvut taitavat jäädä haaveiksi vaan. :wink:
Vilske
Viestit: 3036
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Vilske »

japes kirjoitti:Ja tällä hetkellä aika iso ongelma Belaruksella on se, ettei ole korjaamoita, jotka suostuisivat tekemään mitään Belarukselle. Täällä Varsinais-Suomessa ei ainakaan tällä hetkellä yksikään korjaamo ole halukas tekemään niille mitään. Taitaa olla liian hyvää hommaa nuo merkkihuollot kun vieraat merkit eivät kiinnosta.
Sopimukset on huoltamoyrittäjien tätä päivää ja niissä on ehdoissa suljettu pois sopimuksen ulkopuolisten uusien koneiden korjausta/huolto.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
HL-Zetor
Viestit: 125
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 21:25

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja HL-Zetor »

Mainostetaan. :wink: :idea:
Kuva
Arhosen korjaamo.

Pentti Arhonen
Ahjolantie 11, 34800 Virrat
0400 236 588
arhonen@phpoint.fi
Muita remppapaikkoja 22 listalla:
http://www.agrikymi.fi/fi/huoltojavaraosat" onclick="window.open(this.href);return false;
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Timukka »

Vilske kirjoitti:
japes kirjoitti:Ja tällä hetkellä aika iso ongelma Belaruksella on se, ettei ole korjaamoita, jotka suostuisivat tekemään mitään Belarukselle. Täällä Varsinais-Suomessa ei ainakaan tällä hetkellä yksikään korjaamo ole halukas tekemään niille mitään. Taitaa olla liian hyvää hommaa nuo merkkihuollot kun vieraat merkit eivät kiinnosta.
Sopimukset on huoltamoyrittäjien tätä päivää ja niissä on ehdoissa suljettu pois sopimuksen ulkopuolisten uusien koneiden korjausta/huolto.
Siinä vois olla jollekin tai joillekin hyvä työmaa. Itsellä ei rahkeet riitä, vaikka vaivihkaa olenkin miettiny työllistymistä savon suunnalla. Ehkä liikkuvana huoltomiehenä?
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Timukka »

suonsyrjä kirjoitti:tuo matkalaukku rakastajana touhussa ollut yksi ihan pieni miinus, alkuun pakkailin verstaalta kampeet kyytiin.. ei enää viitsi,mutta täysi pakullinen työkaluja ei ole ihan ilmainen keikaus tehdä.

mutta vähenevä kansan ryhmä paikanpäällä remonteeraajat... hommia kyllä on taatusti, melko miinuksena vain pari vuotta kasvasti ollut isäntien maksu kyky.
vielä joku aika sitten pidin tästä mielipiteestä turpani kiinni vaan nyt alkanut jo sen verta ottamaan pattiin jotta kehutaan miten tarttee olla sitä tätä ja tota rattorissa, kehutaan miten sillä työt käy kuin melkeen itsestään ja eihän sitä tartte rassatakaa niinkuin halvempia tahi venhempia( viimeisen kohdalla olen hämmästellyt että mitä miksi minulle sitten soitettu) mutta kuintenkin kiire loppuu siihen kun rattori kunnossa, eräpäivää venytellään tai melko pieniäkin laskuja saa olla jakamassa eriin...
Joo, tuli kyllä itellekin mieleen että kallista lystiä ajella ympäriinsä työkalut mukana.
Zetoristi
Viestit: 105
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 20:32

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Viesti Kirjoittaja Zetoristi »

Eikö se pitäisi olla päinvastoin? Monopoliasemassa voi nostaa reippaasti tuntihintaa...
Vastaa Viestiin