Mistähän alkaisi etsimään syytä,kun 501 hydr.öljyt kuumuu jo pienenkin ajon jälkeen? Vaikka nostolaitteen säätövipu siinä rattiakselilla on alas-asennossa...
Muutenkin,siitä säätökaarelta ei löydy nolla-asentoa kunnolla.
Öljyt kuumuu,vaikkei korvamääräisesti kuulostaisi siltä että on paine päällä. Onko sillä painonsiirtosysteemillä kenties jotain osuutta asiaan? Se painonsiirtovivun toiminta on vähän hämärän peitossa kaikenkaikkiaan..
501 hydrauliikasta
Valvoja: pelarusmaisteri
501 hydrauliikasta
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: 501 hydrauliikasta
Painon siirtovipu on äärinmäisenä oikealla, ja se pitää olla siinä keskikohdassa. Jotenkin muistelen, että sen ratti akseliila oleva säätökaaren vipu pitää olla jossain klo 1-2:n välillä. Saa joku korjata vapaasti, kun vielä itsellä ei tuota mallia ole (mutta toiveessa on).
Öljyn kuumentuminen on merkki jostakin kuristuksesta järjestelmässä. Toimiiko nostolaite siitä nosto, lasku ja painatus vivusta hyvin? Eihän nyt vain se säätökaaren vipu nostata nostolaitetta jatkuvasti. Eihän ole vetokoukun nostotangot liian kireällä, jolloin voisi jäädä nosto päälle kuten valmetissa tiedetään tapahtunee ( tappa muuten tehokkaasti moottorin suorituskykyä).
ukki
Öljyn kuumentuminen on merkki jostakin kuristuksesta järjestelmässä. Toimiiko nostolaite siitä nosto, lasku ja painatus vivusta hyvin? Eihän nyt vain se säätökaaren vipu nostata nostolaitetta jatkuvasti. Eihän ole vetokoukun nostotangot liian kireällä, jolloin voisi jäädä nosto päälle kuten valmetissa tiedetään tapahtunee ( tappa muuten tehokkaasti moottorin suorituskykyä).
ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966