Sivu 1/1

Uutta 952.3 Belaruksessa

Lähetetty: 21 Loka 2007, 09:47
Kirjoittaja Vilske
Vaihdevivustossa on luovuttu samassa kepissä olleesta aluevaihteiston kytkennästä :D
Nyt kytkentä suoritettaan erillisellä vivulla.
Vaihdekaavaankin on tullut muutoksia, ei ollut tarroja enkä ajanut koneella. Kuulemma 1 ja pakki vaihtaneet paikkaa.
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007242.jpg

Samoin keppien varsia on nyt taivutettu ja jatkettu paremman ergonomian saavuttamiseksi :D
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007248.jpg

Rattikin on nyt käteen sopivampi ja pienempi :D
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007243.jpg

Samoin nelivedonkytkentä vipu on siirretty kaasujalan tieltä pois taaemmaksi :D
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007245.jpg

Vänkärin penkkihän on ollut jo jonkun aikaa uusissa Belkuissa vakiovaruste :D
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007244.jpg

Lähetetty: 21 Loka 2007, 20:31
Kirjoittaja belarus 826
Oh hoh... Kylläpä on uudistukset!!! :D Nyt päihittää jo Valtrankin. :wink:

Lähetetty: 21 Loka 2007, 21:35
Kirjoittaja Torsti
Vielä kun tuolle käsijarrulle keksisivät jonkun väljemmän paikan :idea: :?:

Entä se voimanoton kierrosten valinta? joko se on sisällä hytissä?

Saisivatpa sillä ihan uudella hytillä suomeen jonkun kamppeen niin voisi käydä tarkemmin syynäämässä, vaikka kyllähän sitä kerkesi tehtaalla pikkusen tutkia, ja mahtaa siitä joku hätänen kuvakin olla...

Lähetetty: 22 Loka 2007, 18:34
Kirjoittaja Hasse
Jotain sentään.
Fakta vaan on että tohon hintapyyntisessä Belkussa pitäisi olla alle 80db,ja vipspaakit ja mittaristo samalla tasolla kuin uusissa Zetoreissa.
Progressi on monessa mielessä ergonomiassa parempi ja mittaristo tyylikkäämpi.

Lähetetty: 23 Loka 2007, 20:23
Kirjoittaja belarus 826
Juu, eipä tarvis kahta kertaa miettiä jos uuden ottais, Zetor tietysti! Muistuttaa sentään traktoria... Oikeesti niin se vaan on, vaikka itellä Belarus onkin. :lol:

Lähetetty: 30 Loka 2007, 18:08
Kirjoittaja =MTZ=
Kyllä omasta mielestä 920 on viimeinen Suomessa myytävä traktorin näköinen kone. Muissa on liikaa muovia sun muita krumeluureja.

Lähetetty: 31 Loka 2007, 09:35
Kirjoittaja Vilske
Onnittelut täältä uuden Belkun omistajalle =MTZ=:lle :D
20" vai 24" eturenkailla?
Ja millä vaihteistolla?
Herkkä kuin mikä käsiteltävä nyt uutena vai kuinka :D

Lähetetty: 01 Marras 2007, 10:00
Kirjoittaja =MTZ=
Vilske kirjoitti:Onnittelut täältä uuden Belkun omistajalle =MTZ=:lle :D
20" vai 24" eturenkailla?
Ja millä vaihteistolla?
Herkkä kuin mikä käsiteltävä nyt uutena vai kuinka :D
24" renkaillahan se. 20" ois kyllä ollu parempi. Vaihteisto on ihan perinteinen 18 lovinen. Kyllähän tuo tähänastisten kokemusten perusteella hyvä kone on. Ainoat mitä jäi kaipaamaan vanhasta, olivat nostolaitteen käyttö ratin viereisistä vivuista, sekä jousitettu etuakseli.

Lähetetty: 01 Marras 2007, 20:56
Kirjoittaja zetka_voimaa
Kyllä se Zetor on mun ykkösraktori ja toesen sian viepi Belarus :wink: hinta/teho, tehokkaat moottorit kummassakin ja perusvarmat tekniikat(vielä) :twisted:

Lähetetty: 01 Marras 2007, 22:23
Kirjoittaja Torsti
Vaan saapahan nähä kun pitää päästösyistä siirtyä näihin yhteispaineruiskutusvermeisiin että saako ne nämä zetor ja belarus vielä kunnon raktoria tehtyä.

Miten muuten zetor on päästöjen kanssa pärjännyt?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 17:56
Kirjoittaja zetka_voimaa
Hyvin minun tietääkseni :wink: