D-240 moottorista.

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Öljypohjat ovat kyllä aina olleet belaruksessa alumiinia.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Torsti
Viestit: 959
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:45
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Etukammiokoneissa on kyllä erimallinen öljypohja, mutta siitä en mee sanomaan olisko se matalempi. Vois kyllä käyvä mittailemassa joku päivä, jos muistaa...

Eikö sitä voi madaltaa yläpäästä? Olis ehkä helpompi ja parempi niin.
Belargonia
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Elo 2007, 18:36

Viesti Kirjoittaja Belargonia »

=MTZ= kirjoitti:Öljypohjat ovat kyllä aina olleet belaruksessa alumiinia.
Niimpä taitaa ollakkin alumiinivalua. :oops:
Torsti kirjoitti:Etukammiokoneissa on kyllä erimallinen öljypohja, mutta siitä en mee sanomaan olisko se matalempi. Vois kyllä käyvä mittailemassa joku päivä, jos muistaa...

Eikö sitä voi madaltaa yläpäästä? Olis ehkä helpompi ja parempi niin.
Yläpäästä voi kyllä madaltaa pikkaisen, mutta tuppaa vieläkin
jäämään vähän korkeaksi. :?

Jos viitsit niin miittaappa joku päivä. :wink:
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Eikä tuo nyt loppujen lopuks oo vaikee hitsata itekään uutta. Saa ainakin tehtyä just semmosen mitä tahtoo. Korkeuttahan saisi toki karsittua myös muokkaamalla imusarjaa hieman toisenlaiseksi.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Rimuli
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Heinä 2007, 08:30
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

Uusissahan on kaikissa peltipohjat. Semmonen varaosana, niin on helmpmpi aloitaa kun tyhjästä.
että mää nään punasta
johannes
Viestit: 83
Liittynyt: 23 Loka 2009, 18:09
Paikkakunta: halikko

Re: D-240 moottorista.

Viesti Kirjoittaja johannes »

Sopiiko tohon d240 moottoriin d245 moottorin termostaatti ku greenellä ei näytä olevan d240 tai d243 termostaattia. :?:
Belarus 820 1982
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Re: D-240 moottorista.

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Kylläpä tuon pitäs passata.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Vastaa Viestiin