Sivu 2/2

Lähetetty: 11 Elo 2007, 19:34
Kirjoittaja =MTZ=
Öljypohjat ovat kyllä aina olleet belaruksessa alumiinia.

Lähetetty: 11 Elo 2007, 20:37
Kirjoittaja Torsti
Etukammiokoneissa on kyllä erimallinen öljypohja, mutta siitä en mee sanomaan olisko se matalempi. Vois kyllä käyvä mittailemassa joku päivä, jos muistaa...

Eikö sitä voi madaltaa yläpäästä? Olis ehkä helpompi ja parempi niin.

Lähetetty: 11 Elo 2007, 20:39
Kirjoittaja Belargonia
=MTZ= kirjoitti:Öljypohjat ovat kyllä aina olleet belaruksessa alumiinia.
Niimpä taitaa ollakkin alumiinivalua. :oops:
Torsti kirjoitti:Etukammiokoneissa on kyllä erimallinen öljypohja, mutta siitä en mee sanomaan olisko se matalempi. Vois kyllä käyvä mittailemassa joku päivä, jos muistaa...

Eikö sitä voi madaltaa yläpäästä? Olis ehkä helpompi ja parempi niin.
Yläpäästä voi kyllä madaltaa pikkaisen, mutta tuppaa vieläkin
jäämään vähän korkeaksi. :?

Jos viitsit niin miittaappa joku päivä. :wink:

Lähetetty: 11 Elo 2007, 22:50
Kirjoittaja =MTZ=
Eikä tuo nyt loppujen lopuks oo vaikee hitsata itekään uutta. Saa ainakin tehtyä just semmosen mitä tahtoo. Korkeuttahan saisi toki karsittua myös muokkaamalla imusarjaa hieman toisenlaiseksi.

Lähetetty: 15 Elo 2007, 08:08
Kirjoittaja Rimuli
Uusissahan on kaikissa peltipohjat. Semmonen varaosana, niin on helmpmpi aloitaa kun tyhjästä.

Re: D-240 moottorista.

Lähetetty: 26 Helmi 2012, 20:15
Kirjoittaja johannes
Sopiiko tohon d240 moottoriin d245 moottorin termostaatti ku greenellä ei näytä olevan d240 tai d243 termostaattia. :?:

Re: D-240 moottorista.

Lähetetty: 27 Helmi 2012, 06:11
Kirjoittaja =MTZ=
Kylläpä tuon pitäs passata.