Samaa oon miettiny itsekin. Ei tarvii kovin kummonen ropakko olla, niin pitää olla jo 2 raktoria vetämässä Muutenkin tuo ylempänä oleva vetopiste tuntuu aiheuttavan ongelmia, ainaki ku kahtoo vielä videoita missä koittavat metästä nyhtää runkoja pois. Se työntövarren korvakko ku ei ole mikään paras mahdollinen vetopiste...Vilske kirjoitti:Vaikuttais aika käteviltä noi vankkurikärryt
Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Jostain syystä touhu näytti juuri siltä miltä olisin kuvitellutkin sen näyttävän, kun näin sanan Liettua.
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Ei muutaku kaupoille tänne meillepäin: http://www.nettikone.com/tuhti/r120/126 ... usilmajoki" onclick="window.open(this.href);return false;Vilske kirjoitti:Vaikuttais aika käteviltä noi vankkurikärryt
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Kyllä itselläkin oli jo ennakkoaavistus siitä mitä tuleman pitää.kimmoa kirjoitti:Jostain syystä touhu näytti juuri siltä miltä olisin kuvitellutkin sen näyttävän, kun näin sanan Liettua.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Tunnistakaa osa. Voittajalle tuhat pistettä ja papukaijamerkki.
- Liitteet
-
- 2014-04-26 12.28.40.jpg (1.14 MiB) Katsottu 10205 kertaa
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Suvikumit, nurmijyeiä ovat noista rakennelleet. Sotilaallistenneuvostotasavaltojen kanuunan pyöriä?
30. Belarus -vuosi täyttyy 10.2014.
Valmet 862 combi Arbro -87
Belarus 825 + Patu 80 -90
Belarus 920 -96, se eka Syncro
Valmet 862 combi Arbro -87
Belarus 825 + Patu 80 -90
Belarus 920 -96, se eka Syncro
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Neuvosto sotalakustosta kyllä, mutta muuten meni vähän munilleen. Kyseisestä ajoneuvosta nuita löytyy 12 kappaletta, kokonaismassa on taistelukunnossa 41,5 tonnia. Enempää en anna vihjeitä.hermanni kirjoitti:Suvikumit, nurmijyeiä ovat noista rakennelleet. Sotilaallistenneuvostotasavaltojen kanuunan pyöriä?
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Oikeen oravan jälillä oot, mutta ei osunu nappiin. Kyseessä on T-72:n telapyörä.ukki kirjoitti:T 34 telan välipyörä
ukki
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Ite kun tekee, niin saa mieleisensä http://youtu.be/h7Q3VVtt7Z0" onclick="window.open(this.href);return false; ,pitää vaan muistaa, ettei anna kenellekkään lainaan tai ees vävylle koeajoon, jos joku kääriypi tuohon voimansiirtoakselin ympärille, niin saattaa tulla kyselyjä...eihän tuossa kyllä todennäkösesti sitä vaaraa ole, mutta kannattaa lisätä käyttöohjeeseen, näin nyky direktiivien aikona.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Jos on Minskissä tehyt laitteet on sekä pulassa, että auttajana, mutta homma ei etene, niin silloin on pakko ottaa ohjat omiin käsiinsä, eli, lähettää neuvot selvällä Kainuun murteella http://youtu.be/oV4oHnK5mIM" onclick="window.open(this.href);return false;
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
-
- Viestit: 907
- Liittynyt: 15 Syys 2007, 14:42
- Paikkakunta: Suomussalmi
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Belarus-82.1 joutui aika pahaan pulaan, mutta sitten ilmestyikin DT-75, jonka kyydissä näkyi olevan kevyttä kamaa (ja siperianlaika toimi asiantuntevana piällysmiehenä):
http://www.youtube.com/watch?v=Z3xzN3AVzfQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus 82.1, tämän hetken, uuden hinta Venäjän markkinoilla: 655 000 ruplaa (n. 13 100 euroa)
http://www.youtube.com/watch?v=Z3xzN3AVzfQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus 82.1, tämän hetken, uuden hinta Venäjän markkinoilla: 655 000 ruplaa (n. 13 100 euroa)
___________________________
Lupinki-korpitila/Хутор "Лупинки"
МТЗ-50
ДТ-75
ПТУ-5
КРН-2.1
Урал 6х6
ГАЗ-21 Волга
Lupinki-korpitila/Хутор "Лупинки"
МТЗ-50
ДТ-75
ПТУ-5
КРН-2.1
Урал 6х6
ГАЗ-21 Волга
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Lainaus:
"Belarus 82.1, tämän hetken, uuden hinta Venäjän markkinoilla: 655 000 ruplaa (n. 13 100 euroa)"
Onkohan rekisteröinti tieliikenteeseen suomeen kuinka helppo homma?
"Belarus 82.1, tämän hetken, uuden hinta Venäjän markkinoilla: 655 000 ruplaa (n. 13 100 euroa)"
Onkohan rekisteröinti tieliikenteeseen suomeen kuinka helppo homma?
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Taitaa olla aika mahdoton tehtävä...ne päästörajat, ne päästörajat...HL-Zetor kirjoitti:Lainaus:
"Belarus 82.1, tämän hetken, uuden hinta Venäjän markkinoilla: 655 000 ruplaa (n. 13 100 euroa)"
Onkohan rekisteröinti tieliikenteeseen suomeen kuinka helppo homma?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Belarus-tehtaan museosta viety näytille MTZ-7 ja -2 Bel-Agro-näyttelyyn: http://rcforum.ru/showthread.php?t=6279&page=149" onclick="window.open(this.href);return false; (löytyy kun skrollaa alaspäin)
Nyt ois ollu hyvä aika myös olla Minskissä
Nyt ois ollu hyvä aika myös olla Minskissä
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57