Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Viime vuoden pulla uazi. https://youtu.be/J6svzFhN4ng
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Repesin tuon kiinni jääneen hitsauspuikon kohdallakaikkonen kirjoitti:Viime vuoden pulla uazi. https://youtu.be/J6svzFhN4ng
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
-
- Viestit: 804
- Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
- Paikkakunta: Asikkala
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Ai se oli puikko ihmettelinkin että mikä oliVilske kirjoitti:Repesin tuon kiinni jääneen hitsauspuikon kohdallakaikkonen kirjoitti:Viime vuoden pulla uazi. https://youtu.be/J6svzFhN4ng
Belarus sen olla pitää.
https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Heh, tuulihaaksi ekaks sitä aattelin ja ettei tollai oikein toimi mutta videon edettyä selvisi mikä se oikeestaan oli
Tässä kohtaa selvisi sitten mikä se oikeestaan oli ja naurut sen mukaiset
Tässä kohtaa selvisi sitten mikä se oikeestaan oli ja naurut sen mukaiset
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
"Parempi ko uusi" sanonta sai kyllä uuden merkityksen
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Buhankan huippulaatuahan tuossa kehutaan. Video on surullista katsottavaa, sillä eihän tuokaan ilmainen ole ja ainakin itse olen tähän mennessä oppinut että tyhjän saa pyytämättäkin eikä paskasta kannata maksaa kun sitä on ilmaiseksikin tarjolla.
Videon lähettäjä korostaa että firma osti auton eikä keneltäkään käyttäjältä tms. kysytty mielipidettä asiaan. Ja lisätoteamuksena että "autotuotantomme on todellakin anaalista"
Videon lähettäjä korostaa että firma osti auton eikä keneltäkään käyttäjältä tms. kysytty mielipidettä asiaan. Ja lisätoteamuksena että "autotuotantomme on todellakin anaalista"
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Vahvasti näyttää että tuotanto päättyy pian..
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Ei ihme. Eihän tuollaisen tuottaminen voi kannattaa ei ostajalle eikä myyjälle. Tuo romu olisi pitänyt 40v sitten korvata uudella mallilla. Ja opetella rakentamaan siten että pysyisi läjässä.
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Noh. nyky trendi näyttäs taas painottuvan paskan valmistukseen ( tosin paremman näköisen). Lähinnä saksalaiset ovat huomanneet tämän tuottoisaksi. Vag konsernilta löytyy jo moottoreita joiden laakereita ei myydä erikseen..
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Onhan tuossakin faceliftiä 2016 mallissa oikein mittaristokin päivitetty dikitaaliseksi ( vai oisko nyt sellanen ana-diki.) ja hinta vaatimattomat 480 000 ruplaa. Eli ilmeisesti kaliinpi kuin niva..https://m.avito.ru/sankt-peterburg/avto ... _875001957kimmoa kirjoitti:Ei ihme. Eihän tuollaisen tuottaminen voi kannattaa ei ostajalle eikä myyjälle. Tuo romu olisi pitänyt 40v sitten korvata uudella mallilla. Ja opetella rakentamaan siten että pysyisi läjässä.
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Eikös kerhon "edustusauto" ole pakettiuakkeri, kyllähän sillä huonolla ja paremmallakin tiellä ajelee. En ole ajanut vastaavanlaisella mobiililla kuin noin 500 km, joten tietämykseni on vähäistä. Neukkulaista alkuperää olevat bensa vehkeet oli tehty herkälle bensiinille, 85 oktaanisille vai oliko vieläkin alhaisemmalle. Puristukset olivat tietenkin alhaiset ja länsi bensalla moottorit olivat todella laiskoja ja syöppöjä.
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Ajoin ko. autolla puoli kilsaa ja oon kyllä sitä mieltä että jos mikä tahansa muu auto on käytettävissä niin tuolla ei kyllä ajele. Huonoudessa kakkosena tulee warre ja kolmantena kuplavolkkari (minun kokeilemista) joten ei tietenkään neuvostoteollisuus ainoana ole kunnostautunut sonnan tekemisessä. Warreahan kyllä aikanaan mainostettiin iskulauseella "saksalaista laatua ja taloudellisuutta".
Oktaaniluvulla ei ole mitään tekoa sen kanssa, kuinka paljon bensaa kuluu. Muilla ominaisuuksilla kyllä. Nykypäivän länsibensa on paljon herkemmin höyrystyvää kuin vanhanaikainen ja oikein vanhat länsiautotkin mielestäni toimii sillä vähän oudosti. En kyllä usko uatsin olleen mikään talousihme neuvostobensallakaan
Oktaaniluvulla ei ole mitään tekoa sen kanssa, kuinka paljon bensaa kuluu. Muilla ominaisuuksilla kyllä. Nykypäivän länsibensa on paljon herkemmin höyrystyvää kuin vanhanaikainen ja oikein vanhat länsiautotkin mielestäni toimii sillä vähän oudosti. En kyllä usko uatsin olleen mikään talousihme neuvostobensallakaan
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Jos uazit eivät olleet mitään talousihmeitä, mutta matala oktaanisella bensalla olivat kuitenkin "ympäristöystävällisiä" kun ei tuota lyijyä oktaaniluvun korottamiseen tarvittu ninn paljoa. Paskoilla teillä tarvitaan maavaraa ja mieluusti nelivetoa, kaikki nämä vaativat ainakin nelivedon osalta kallista suheellisen kallista tekniikkaa. Paketti- ja maastoato Uazit toimivat tosi huonoille teillä tai maastostossa, jossa vastaava länsi vehe jäi kirkaasti hopialle.
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Jos olisi pätäkkää, niin kyllä Lantikan Defenter olisi kiva peli -on oikeasti maastoauto.
Re: Kuva- ja videolinkkejä itäkoneista.
Ehkä huonolla tiellä voi jotenkin toimia, siis jos alusta on laskettavissa tieksi. Uazissa on jäykät akselit. Se pystyy jäämään ristiriipuntaan paikkaan, mistä esim. G-mersu menee heittämällä yli. Molemmat taitaa olla suunnilleen saman aikakauden vehkeitä.
Jos Venäjältä maastoautoa haetaan niin GAZ Tigr olisi se peli. Sillä ajaa Venäjän armeijan erikoisjoukot. Ehkä UAZ Patriot menisi katumaasturina.
Jos Venäjältä maastoautoa haetaan niin GAZ Tigr olisi se peli. Sillä ajaa Venäjän armeijan erikoisjoukot. Ehkä UAZ Patriot menisi katumaasturina.