Tehoa näköjään yli 700 hummaa ja pumppuna joku Bosch. Vakiopumpulla ei varmaan kannata leikkiä tässä hommassa, siinä tuhlaa vain aikaa, jos haluaa joitakin tuloksiakin.
Kiitos SAK.n IKH:n Pöllymeehen kaupamajan Helkamakaapelin nyt lähtee Belkku eka kerran jälkeen 2008:n avaimesta käyntiin SAK:ta kiitän kesälomasta IKH:ta starttireleestä virtalukosta ja akuista Pöllymeehen kaupamajaa starttimoottorista.Nurkassa iso kasa yli jääneitä osia mm salamarautoja startti 24v ja kilometri johtoa.Elämä on laiffii.
Belkulla ensikerran jälkeen 1992 maantiellä.Paalin hakureissu 20 km päästä.oih Mutta vakavasti ottaen öljyt ja vedet pysyivät missä pitikin ja matka oli rattoisaa.
Pistäysin tänään pohjanmalla Latoajossa moottoripyörällä. Siinä kun kertelin "ralli aluetta" tarttui miehen päässä olleesta lippalakista tutun näköin loko, ihan niinkuin Belarus tehtaan se raktorin kuva (en ollut ajemmin sellaista lakkia nähnyt). Ei muuta kuin kysymään, että taijat olla Belarusmiehiä, vai kuinka? Niinpä tuntui olevan sieltäpäin (pohjanmaalta) Belarus miehiä. Paiskattiin kättä ja esittäyttiin.
Nuin kun sitä arkailematta kysyy, niin eipä jää tiedot puuttumaan.
ukki kirjoitti:Pistäysin tänään pohjanmalla Latoajossa moottoripyörällä. Siinä kun kertelin "ralli aluetta" tarttui miehen päässä olleesta lippalakista tutun näköin loko, ihan niinkuin Belarus tehtaan se raktorin kuva (en ollut ajemmin sellaista lakkia nähnyt). Ei muuta kuin kysymään, että taijat olla Belarusmiehiä, vai kuinka? Niinpä tuntui olevan sieltäpäin (pohjanmaalta) Belarus miehiä. Paiskattiin kättä ja esittäyttiin.
Nuin kun sitä arkailematta kysyy, niin eipä jää tiedot puuttumaan.
toivotta ukki ja möhkö
Kyseinen microkuitu lippis oli koe-erä Minskin matkaa varten, hyvältä se tuntuu ja ehkä kerhon tunnuksen lisäyksen myötä jatkossa on myyntitorillakin saatavilla.
Juhalta voi tiedustella saatavuutta, yhteystiedot myyntitorilla.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003 "Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa" Kerho facebookissa
ukki kirjoitti:Pistäysin tänään pohjanmalla Latoajossa moottoripyörällä. Siinä kun kertelin "ralli aluetta" tarttui miehen päässä olleesta lippalakista tutun näköin loko, ihan niinkuin Belarus tehtaan se raktorin kuva (en ollut ajemmin sellaista lakkia nähnyt). Ei muuta kuin kysymään, että taijat olla Belarusmiehiä, vai kuinka? Niinpä tuntui olevan sieltäpäin (pohjanmaalta) Belarus miehiä. Paiskattiin kättä ja esittäyttiin.
Nuin kun sitä arkailematta kysyy, niin eipä jää tiedot puuttumaan.
Ite -maalia. Sadetta odotellessa vetäsin kalustoliiterin uuden oven ja pielen selfmade vernissamaaleilla. Musta oli tosi peittävää ja helpposivelteistä. Liuottimien puuttumisen huomasi nenässään - miellyttävänä. Seurataanpa vuosien mittaan sään kestoa.
Liitteet
WP_001662 (1).jpg (136.07 KiB) Katsottu 10748 kertaa
On tullut tässä jo toista päivää väkerrettyä sähköjä projektikoneeseen. Kyseessä on telaraktori, ei tosin neuvostovalmisteinen. Kone on tyyppiä Allis Chalmers HD-5B ja vuosimalli on 1954. Moottorina GM 2-71 Detroit Diesel. Massaa on kaikenkaikkiaan 7- tonnia, johon sisältyy 3- metrinen puskulevy ja 12- tonnia vetävä vinssi. Tänään sain ajovalot toimimaan, vielä pitäisi työvalot rakennella. 60- vuotiaasta piuhasta ei tahdo olla kyllä jäljellä muuta kuin kangaseriste... Ampeerimittarin löytyi omasta miljoonalaatikosta, ollut aiemmin 521:ssä kiinni. Hieman päänvaivaa tuossa aiheuttaa positiivinen maadoitus, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa.
Pauttiaralllaa tämän näkönen siitä pitäs tulla aikanaan:
WP_001758 (1).jpg (198.06 KiB) Katsottu 11451 kertaa
Juhannusviikolla pultattiin uusi vaihtokuormain paikalleen. Viimein sain letkutuksen koottua ja ripustukset hitsailtua.
Pellon laitaa siistin kokeeksi. Uusi kuormain ja riipukejarru parantavat työskentelyä roimasti.
Vanha kuormain oli kömömpi kuin luulinkaan. Esim. sylinterien sisäisiä vuotoja ei noteeraa, nivelten pikkuväljät tekevät epätarkkuutta...
Njut pitäis jonkun mwnnä mettään!