

Valvoja: pelarusmaisteri
Vilske kirjoitti:Syyshuoltoa belkkuun, uudet moottoriöljyt, suodinöljyt, säädöt sekä mittariston sähköongelman korjailua.
Itsellä tilat suht hyvät mutta ongelma on siinä että joku sotkee ne aina uudestaan kun juur saa siivottuakronos kirjoitti:Vilske kirjoitti:Syyshuoltoa belkkuun, uudet moottoriöljyt, suodinöljyt, säädöt sekä mittariston sähköongelman korjailua.
Kyllä tuollaset työtilat pitäs olla niin olis kiva huoltaa noita koneita
![]()
Joo, kateeks käy kyllä. Itellä kun ei käytännössä ole kuin "pohjolan talli" työtilana mökillä. Sais jotain ehkä aikaankin kun ei tarviis taivasalla yrittää työskennellä.kronos kirjoitti:Vilske kirjoitti:Syyshuoltoa belkkuun, uudet moottoriöljyt, suodinöljyt, säädöt sekä mittariston sähköongelman korjailua.
Kyllä tuollaset työtilat pitäs olla niin olis kiva huoltaa noita koneita
![]()
Mitä... saako belkun jumiinki... oma 52:nen on aina tuonu kotio asti...nokka kone kirjoitti:Kyntöä 525 ja ojaan kallistus harmi kun ei ole kuvaa laittaa
Olishan se sieltä noussut ominkin avuin mutta varmistettiin auran irrotuksella ja pelastus kettingillä ja massikallaStorm1 kirjoitti:Mitä... saako belkun jumiinki... oma 52:nen on aina tuonu kotio asti...nokka kone kirjoitti:Kyntöä 525 ja ojaan kallistus harmi kun ei ole kuvaa laittaa
Ei oo auraus reissus ojaan pysännä, vaikka kepityksen puutteessa niitä on kolunna.
Tosin joskus on kuormaajalla joutunu etusia nostelemaan kantavammalle
ja kertaalleen joutu takusia nostelemaan ja sahalla lyhentelemään kantoa,
kun vel´poika päräytti koko rattorin viitisen senttiä maankamaran yläpuolelle.
Oottele aamun kajastukseen ja aja se poikkee, kun päivännäöllä näet ettei paikka
oo belkkua pitelevä.
nokka kone kirjoitti:Näin Meillä![]()
https://www.youtube.com/watch?v=CNUec8J-T8Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Että ei hyvin mee