belkku 505

myynti-ilmoitukset

Valvoja: pelarusmaisteri

miko80
Viestit: 35
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 06:29

belkku 505

Viesti Kirjoittaja miko80 »

nonii jos jossai välissä yrittäs vaikka kaupata tota piha konetta siis kyseessä belarus 505 progress vm 83. onkohan siin mittarissa joku 3000..siis tai tarkoitus ois vaihtaa se johonki pienempään ku mulla tuo piha aika mitätön ja tuohan on ihan mukavan kokoinen kampe.
mulle riittäs vaikka joku kopiton malli et sais vetää oikeesti karvalakin ja turkis haalarin päälle ku lumitöitä tekis vaikei tosa mee ku vajaa tunti ku nuo perälevyllä vetelee tai siis belaruksella menny sillä nimittäin tuo lumi liikkuu eikä muute ollu polannetta ku on oikee nostolaite..
kyllä sitä varmaan saattas katuakki joskus ku tuohon jonku onnettoman pikku kampeen vaihtas mut joo tosiaa vähä liika järee mun tontille toi 505..

ois vaa mukava tietää mitä se tuommonen belkku nyky päivänä maksaa ku sitä ruppee kauppaan.mut jos jollaki jotaki vaihto ehokkii mielessä merkillä ei väliä kuhan toimii nii ei muutaku viestiä yritän joskus kuvata tuota omaa kampetta et sais laittaa eholle..mut kaikki siinä toimii tai joku lamppu on varmaa pimiänä pellit suorat mut maali haalistunu ei ole fiksailtu ainakaa vielä.et semmosta