Tuolla oikein kuvat ja ohjeet huohottimien tekoon.EJH10 kirjoitti:Pitänee varmaan laittaa nippa niihin em. kohteisiin ja vetää sitten letku ylös johonkin korkeammalle.
http://www.belkku.fi/foorumi/viewtopic. ... t=huohotin
Valvoja: pelarusmaisteri
Tuolla oikein kuvat ja ohjeet huohottimien tekoon.EJH10 kirjoitti:Pitänee varmaan laittaa nippa niihin em. kohteisiin ja vetää sitten letku ylös johonkin korkeammalle.
hinnasta en tiedä mutta samat periaatteet niissä ovat kuin kuin autossakin eivät ole kovin hankalia vaihtaa joskin joskus saattavat olla lujaa kiinni varsinkin jos koskaan ei ole olleet aukiGerbi kirjoitti: Onkos uudet ruiskusuuttimet kuinka hirmuisen arvokkaat? Kai ne sinne saa vaihdettua niinkö noihin autonkin runkoihin? Jos talveksi laittelis kaikki kuntoo viimisen päälle, hydraulivuotojakin on taltuteltu kovasti edestä että myös penkin alta.
toi painelaakerin nippa kannattaa voidella prässillä missä on rautaputki mulla jäi kumiletkumalli jumiin nippaan ja vähänkö tein töitä että sain sen sieltä irtiGerbi kirjoitti: Löyty aivan ihmeellisiä rasvanippojakin mm se painelaakerissa oleva. Latauksen säätimessäkin kesä ja talviasento :O.
Oli rautaputki mutta arvaa jäikö jumii ja teinkö töitä että sain poisjazzy78 kirjoitti:toi painelaakerin nippa kannattaa voidella prässillä missä on rautaputki mulla jäi kumiletkumalli jumiin nippaan ja vähänkö tein töitä että sain sen sieltä irtiGerbi kirjoitti: Löyty aivan ihmeellisiä rasvanippojakin mm se painelaakerissa oleva. Latauksen säätimessäkin kesä ja talviasento :O.
EJH10 kirjoitti:Tuosta kuvasta päätellen sulla taitaa olla siellä vielä alkuperästä muoviputkea pumpun ja suodattimen välillä, kun on vielä maaliakin päällä. Nehän tuppaa vanhemmuuten halkeamaan silleen ovelasti, ettei vuotopaikkaa oikeen näykkään, luulisin, että sieltä ruikkii pumpun säätimen päälle. Säätimessähän on vaan öljy, ei sieltä pitäs löpöä tulla, niin kuin arvelitkin.
Niistä valoista, niin kannattaa mittailla alkuun sulakkeilta, tuleeko sinne jännite ja että jatkaako varmasti sulakkeen läpi. Ainakin mulla tuossa omassa tuppas olemaan huonoa kosketusta niissä sulakkeissa ja muissakin vehkeissä olen törmänny ilmiöön, että ehjännäkönen (ns. posliini)sulake, mutta eipä mee virta läpi. Monitoimikatkaisijaan (vilkut-valonvaihto-äänimerkki) tulee sen takia vain vähän johtoja, kun se valojen vaihto tapahtuu sillä viereisellä askelreleellä, jolle tällä vaihtokatkaisijalla annetaan vaan pulssi. Kirjotit tuolla aikasemmin, että parkit ja lähivalot puuttuu, eli toimiiko kaukovalot kuitenkin vai nekin pimeänä