Nostovarret eteen
Valvoja: pelarusmaisteri
Nostovarret eteen
Sattuskohan kellään olemaan kuvaa tai piirustuksia kun olen ajatellut laittaa nostovarret eteen olis lumitöissä helppo pukata lingon töyssyt pois tieltä.kun laittas niihin varsiin vain puskulevyn.
jukkis
Soitappa Agri-kymille Kouvolaan, näytti olleen muutama valmiita belkkuun sopivia etunostolaitteita varastossa.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Onko AK;ssa myynissä oleva etunostolaite samanlainen kuin sinun Vilske?
Mitä nostaa,ja onko hyvä?
Oletko asentanut etunostolaitteelle oman keskiventtiililohkon?
Meinaan asentaa Caraarobelkuun etunostolaitteen,mutta en halua huonompaa kuin Zuidbergi mikä mulla NH;ssa.
Jos sulla lähikuva niin pistä näytille.
Mitä nostaa,ja onko hyvä?
Oletko asentanut etunostolaitteelle oman keskiventtiililohkon?
Meinaan asentaa Caraarobelkuun etunostolaitteen,mutta en halua huonompaa kuin Zuidbergi mikä mulla NH;ssa.
Jos sulla lähikuva niin pistä näytille.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Täytyypi ottaa huomenna kuvia
Juu on se sama kuin AK myy, nostosylinterit vaihdettiin suurempiin kun ei alkuperäisillä jaksanut tuorerehupaalia piikillä nostaa.
Etunostolaitteen käyttö on belkun omalla lohkolla mutta tarkoitus olisi laittaa sähkötoiminen lisähallintaventtiili keulaan hydraulista työntövartta ja paalipihtien käyttöä varten.
Juu on se sama kuin AK myy, nostosylinterit vaihdettiin suurempiin kun ei alkuperäisillä jaksanut tuorerehupaalia piikillä nostaa.
Etunostolaitteen käyttö on belkun omalla lohkolla mutta tarkoitus olisi laittaa sähkötoiminen lisähallintaventtiili keulaan hydraulista työntövartta ja paalipihtien käyttöä varten.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
No niin, tässä niitä kuvia
http://photobucket.com/etunostolaite
http://photobucket.com/etunostolaite
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Kiitti kuvista.Paljonko sylinterit kustansi,ja ilmeisesti piti hankkia ne muualta kun AK;sta?
Mulla on NH;ssa etunostolaite omalla lohkolla ja joystikillä.
Haaroitin vielä nostolaitteen nosto/laskun sähköisellä vaihtoventtiilillä,joten mulla on 2 paria hydrauliliittimiä nokalla.
Tarvitsen nämä myös Belkkuun,joten omalla joikalla sitten tulee etunostolaite.
Sitä en saanut kuvista irti onko etunostolaitteen kiinnitys suoraan traktorin runkoon,vai onko siellä välissä se alkuperäinen vahvistuspelli,mikä mulla ainakin on 1025;sessa.
Nostolaite on vissiin 2-kat,eli sopii kaikki normaalit kalut nokalle?
Ihan OK tuo hahlokiinnityssysteemi vai?
Mitä tykkäät nostokorkeudesta nostaako tarpeeksi ylös?Alas menee maahan asti niin kuin mun Zuidbergi.
Mulla on NH;ssa etunostolaite omalla lohkolla ja joystikillä.
Haaroitin vielä nostolaitteen nosto/laskun sähköisellä vaihtoventtiilillä,joten mulla on 2 paria hydrauliliittimiä nokalla.
Tarvitsen nämä myös Belkkuun,joten omalla joikalla sitten tulee etunostolaite.
Sitä en saanut kuvista irti onko etunostolaitteen kiinnitys suoraan traktorin runkoon,vai onko siellä välissä se alkuperäinen vahvistuspelli,mikä mulla ainakin on 1025;sessa.
Nostolaite on vissiin 2-kat,eli sopii kaikki normaalit kalut nokalle?
Ihan OK tuo hahlokiinnityssysteemi vai?
Mitä tykkäät nostokorkeudesta nostaako tarpeeksi ylös?Alas menee maahan asti niin kuin mun Zuidbergi.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Sylinterit on hankittu tuolta http://www.kymppitaito.com/fi/.
Työntömitalla mittailin niitä kun rullamitta oli hävyyksissä niin sylinterin ulkohalkaisija on 80 mm ja varren paksuus 40 mm, sylinterin kiinnitystappien paksuus 25 mm.
Hinta näyttäis olevan jotain 160-180 € luokkaa kpl kun ei vastaavia hinnastosta löydy.
Runkosta muistaakseni piti ottaa pois alkuperäinen vahvistusposkilatta ja tilalle tuli tuon etunostolaitteen vastaava kiinnityslatta.
Joo nyt on cat 2 normin mukainen tuo otelevys kun itse otti kiinnityskourat irti ja hitsasi uudestaan noin 10 cm leveemmälle ja nyt on käynnyt moneen vehkeeseen.
Yllättävän näppärä on toi hahlokiinnitys systeemi, ei oo ainakaan kourien pallot hukassa
Nostokorkeuteenkin oon tyytyväinen ja alaskin menee sen verran että keventää betonilattialla etupäätä painattaessa.
Zuidbergi on kyllä laadukkaampi ja siihenhän saa sen etuvoimanotonkin lisävarusteena kampiakselin päästä.
Hinta on taas toinen juttu, mihkähän hintaan AK noista nyt luopuu?
Noista kuvista näkee hyvin kuinka paljon pitempi on 3-sarjan belkun keula.
Työntömitalla mittailin niitä kun rullamitta oli hävyyksissä niin sylinterin ulkohalkaisija on 80 mm ja varren paksuus 40 mm, sylinterin kiinnitystappien paksuus 25 mm.
Hinta näyttäis olevan jotain 160-180 € luokkaa kpl kun ei vastaavia hinnastosta löydy.
Runkosta muistaakseni piti ottaa pois alkuperäinen vahvistusposkilatta ja tilalle tuli tuon etunostolaitteen vastaava kiinnityslatta.
Joo nyt on cat 2 normin mukainen tuo otelevys kun itse otti kiinnityskourat irti ja hitsasi uudestaan noin 10 cm leveemmälle ja nyt on käynnyt moneen vehkeeseen.
Yllättävän näppärä on toi hahlokiinnitys systeemi, ei oo ainakaan kourien pallot hukassa
Nostokorkeuteenkin oon tyytyväinen ja alaskin menee sen verran että keventää betonilattialla etupäätä painattaessa.
Zuidbergi on kyllä laadukkaampi ja siihenhän saa sen etuvoimanotonkin lisävarusteena kampiakselin päästä.
Hinta on taas toinen juttu, mihkähän hintaan AK noista nyt luopuu?
Noista kuvista näkee hyvin kuinka paljon pitempi on 3-sarjan belkun keula.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Kyllä tuo sun etunostolaitteesi kelpaisi noilla tekemälläsi muutoksilla mulle.
Muutostyö ei ole ylivoimainen tehtävä,sanoisin perushommaa.
Katellaan nyt miten hintavaksi tulee.Vaihtoehtona mulla on Zuidbergi,en tiedä vielä onko valmis paketti Belkkuun.Kuitenkin esm Valtran sopii melkeempä "heittämällä"kun mittailin.
Muutostyö ei ole ylivoimainen tehtävä,sanoisin perushommaa.
Katellaan nyt miten hintavaksi tulee.Vaihtoehtona mulla on Zuidbergi,en tiedä vielä onko valmis paketti Belkkuun.Kuitenkin esm Valtran sopii melkeempä "heittämällä"kun mittailin.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Kuvat aukesivat vasta tänään mun vanhalla koneella.
Mä päätin ostaa AK;lta samanlaisen "projekti"nostolaitteen kun Vilskellä on.
Hinta on kohallaan kiitos Vilskeen lobbauksen,kiitos vielä vaivannäöstä.
Vielä yksi jäi vissiin jäljelle,jos jollain on tarvetta.
Mä päätin ostaa AK;lta samanlaisen "projekti"nostolaitteen kun Vilskellä on.
Hinta on kohallaan kiitos Vilskeen lobbauksen,kiitos vielä vaivannäöstä.
Vielä yksi jäi vissiin jäljelle,jos jollain on tarvetta.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Jokos on etunostolaite kiinne "caraaro" belkussaHasse kirjoitti:Kuvat aukesivat vasta tänään mun vanhalla koneella.
Mä päätin ostaa AK;lta samanlaisen "projekti"nostolaitteen kun Vilskellä on.
Hinta on kohallaan kiitos Vilskeen lobbauksen,kiitos vielä vaivannäöstä.
Vielä yksi jäi vissiin jäljelle,jos jollain on tarvetta.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa