D-240 moottorista.
Valvoja: pelarusmaisteri
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 18:36
Niimpä taitaa ollakkin alumiinivalua.=MTZ= kirjoitti:Öljypohjat ovat kyllä aina olleet belaruksessa alumiinia.
Yläpäästä voi kyllä madaltaa pikkaisen, mutta tuppaa vieläkinTorsti kirjoitti:Etukammiokoneissa on kyllä erimallinen öljypohja, mutta siitä en mee sanomaan olisko se matalempi. Vois kyllä käyvä mittailemassa joku päivä, jos muistaa...
Eikö sitä voi madaltaa yläpäästä? Olis ehkä helpompi ja parempi niin.
jäämään vähän korkeaksi.
Jos viitsit niin miittaappa joku päivä.
Eikä tuo nyt loppujen lopuks oo vaikee hitsata itekään uutta. Saa ainakin tehtyä just semmosen mitä tahtoo. Korkeuttahan saisi toki karsittua myös muokkaamalla imusarjaa hieman toisenlaiseksi.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: D-240 moottorista.
Sopiiko tohon d240 moottoriin d245 moottorin termostaatti ku greenellä ei näytä olevan d240 tai d243 termostaattia.
Belarus 820 1982
Re: D-240 moottorista.
Kylläpä tuon pitäs passata.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993