Hydr.pumppu
Valvoja: pelarusmaisteri
Hydr.pumppu
Mistähän näkisin,minkä merkkinen pumppu tuossa 1025.3:ssa on? Greenen mukaan tuohon on kolmea eri vaihtoehtoa olemassa. Yritin tiirata,mutten huomannut minkäänlaista merkintää mistään...
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: Hydr.pumppu
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Hydr.pumppu
Varmuuden välttämiseksi, eihän tuo 32 tarkoita tuottoa Kun näyttäis olevan olemassa myös НШ50...Ja mitähän Greenen myyjä mahtoi tarkoittaa kolmella eri vaihtoehdolla?
Muoks...löysin pumpun tyypin sen päästä. Se oli NSH 32 A3,ihan kuin ,Vilske, sanoit Kiitän JOs kohta rupeais Renki nousemaan livakammin.
Pitkäänkö noissa yleensä pumput kestää...riippu tietty huollosta ja käytöstä,mutta karkeasti?
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: Hydr.pumppu
Minulla vielä alkuperäinen vm. 1976, joten lujia ovat. Käytetty oikeaa hydrauliöljyä koko ajan eikä mitään yleisöljyjä. Olisko tuossa syy kun kestää. Tiedä häntä.
Hyvin nousee 4 m tukit juontokouralla ja etukuormaajassa kauha täynnä maata. Ainut mitä hydrauliikkaan korjattu on nostolaitteen sylinterin tiivistesarja ja pari haulia uusittu ja tiivisteet siihen lohkon vipujen juureen. Olen erittäin tyytyväinen belkun hydrauliikkaan. Nostovarsien laskeminen loppui kun uusi ne haulit siihen penkin alla olevaan venttiilisysteemiin.
Hyvin nousee 4 m tukit juontokouralla ja etukuormaajassa kauha täynnä maata. Ainut mitä hydrauliikkaan korjattu on nostolaitteen sylinterin tiivistesarja ja pari haulia uusittu ja tiivisteet siihen lohkon vipujen juureen. Olen erittäin tyytyväinen belkun hydrauliikkaan. Nostovarsien laskeminen loppui kun uusi ne haulit siihen penkin alla olevaan venttiilisysteemiin.
Re: Hydr.pumppu
No hups miekin löin Monitrat tuohon sisuksiin. Yks huoltomies neuvo vielä että pitäis laittaa ihan normi 10-30 moottoriöljyä...katoi kirjoitti:Minulla vielä alkuperäinen vm. 1976, joten lujia ovat. Käytetty oikeaa hydrauliöljyä koko ajan eikä mitään yleisöljyjä. Olisko tuossa syy kun kestää. Tiedä häntä.
Hyvin nousee 4 m tukit juontokouralla ja etukuormaajassa kauha täynnä maata. Ainut mitä hydrauliikkaan korjattu on nostolaitteen sylinterin tiivistesarja ja pari haulia uusittu ja tiivisteet siihen lohkon vipujen juureen. Olen erittäin tyytyväinen belkun hydrauliikkaan. Nostovarsien laskeminen loppui kun uusi ne haulit siihen penkin alla olevaan venttiilisysteemiin.
Tuolla olen lähinnä takakuormaajalla sontaa ajanut ja paaleja takakuormain-paalipihti-yhdistelmällä. Tuo pelkkä takakuormainkaan ei nouse ilman kierroksia.
Joo ja vetovarret tippuu tuossakin niin että pitää ajaessakin korjata vähänväliä,lieköhän hauleja vaihdeltava..
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: Hydr.pumppu
Tuossa juttua niistä hauleista. http://www.belkku.fi/foorumi/viewtopic. ... ite+laskee
Re: Hydr.pumppu
Onko tuo miten hankala toimenpide? Onko etummaisessa lohkossa samanlaiset?katoi kirjoitti:Nostovarsien laskeminen loppui kun uusi ne haulit siihen penkin alla olevaan venttiilisysteemiin.
Re: Hydr.pumppu
Itse oon kanssa palaamassa 10-30w moottori-/yleisöljyn käyttöön hydrauliikassa, myös tehdas suosittelee tätä viskositeettia.pihlavan kirjoitti:No hups miekin löin Monitrat tuohon sisuksiin. Yks huoltomies neuvo vielä että pitäis laittaa ihan normi 10-30 moottoriöljyä...
Tuolla olen lähinnä takakuormaajalla sontaa ajanut ja paaleja takakuormain-paalipihti-yhdistelmällä. Tuo pelkkä takakuormainkaan ei nouse ilman kierroksia.
Joo ja vetovarret tippuu tuossakin niin että pitää ajaessakin korjata vähänväliä,lieköhän hauleja vaihdeltava..
Jatkuvassa työskentelyssä hydrauliöljyt 32 ja 46 minustakin liian ohkasia.
Sarjassa tyhmät kysymykset
Mikset laita takakuormainta eteen etunostolaitteisiin kiinni?
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Hydr.pumppu
Kysymys ei suinkaan ole tyhmä,vaan täysin aiheellinen Tarkoitus onkin laittaa Renki eteen se jäi vain tuonne taakse kun ei neliveto välillä toiminut ja piti olla painoa takana...laiskuutta,siis . Miulla on kyllä paalipiikit edessä nyt, niin saan kaksi pyöröpaalia kerralla vietyä elukoille.Vilske kirjoitti:pihlavan kirjoitti:No hups miekin löin Monitrat tuohon sisuksiin. Yks huoltomies neuvo vielä että pitäis laittaa ihan normi 10-30 moottoriöljyä...
Tuolla olen lähinnä takakuormaajalla sontaa ajanut ja paaleja takakuormain-paalipihti-yhdistelmällä. Tuo pelkkä takakuormainkaan ei nouse ilman kierroksia.
Joo ja vetovarret tippuu tuossakin niin että pitää ajaessakin korjata vähänväliä,lieköhän hauleja vaihdeltava..
Sarjassa tyhmät kysymykset
Mikset laita takakuormainta eteen etunostolaitteisiin kiinni?
Tuo renki on muuten aika näpäkkä peli nyt kun siinä on triman sovitteet eli saa etukuormaimen työvälineet kiinni. Yllättävän kova nostotehokin..
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: Hydr.pumppu
Pääseekö noihin käsiksi siitä hytin luukusta? Ettei tartte purkaa enempää tai ruveta hyttiä nostamaan?katoi kirjoitti:Nostovarsien laskeminen loppui kun uusi ne haulit siihen penkin alla olevaan venttiilisysteemiin.
Re: Hydr.pumppu
32 tarkoittaa kuutiotuumaa eli jotain pikkasen alle 70 litraa. Tämä isompi pumppu mulla alkuperäisenä. Paine on alkuperäisesti 200 kg Mittaa ensiksi paine vaikka kippiliittimesta. Jos on laiminlyötö huolto niin on todennäköistä että pumpun sisällä olevat painekompensaatinen välyksen poistosysteemi on jumissa. Siihen auttaa vaan pumppu osiksi ja putsaus. Sitten uudet kumiosat. Ei maksa paljoa. Mutta työtä riittää. Täytyy vääntää erikoisavaimen että saa pumpun pois.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Re: Hydr.pumppu
Ettei vain olisi näissä NSH pumpuissa kumminkin kuutiosenttiä / kierros, elikkä sama luku litroina 1000 kierroksella.Hasse kirjoitti:32 tarkoittaa kuutiotuumaa eli jotain pikkasen alle 70 litraa.
Minski traktor paras traktor!
Re: Hydr.pumppu
KannatetaanTorsti kirjoitti:Ettei vain olisi näissä NSH pumpuissa kumminkin kuutiosenttiä / kierros, elikkä sama luku litroina 1000 kierroksella.Hasse kirjoitti:32 tarkoittaa kuutiotuumaa eli jotain pikkasen alle 70 litraa.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: Hydr.pumppu
Ymmärsitte .mitä tarkoitin. Ei aina muista ihan tarkasti..mutta sinnepäin. :
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80