Joo, mut esim. tonnilla tekee belastukseen aika ison remontin. Kakstonnia nelivedosta olis vielä kohtuuhinta.=MTZ= kirjoitti:No mitä nyt on kone juntturissa ja venttiileitähän tuossa on huonoiksi sanottu. On varmasti muutakin.
netistä löydettyjä belkkuja
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Re: netistä löydettyjä belkkuja
jos tuohon investoi moottoriin 500e osiin ja laittaa itte niin on sit uuden veronen moottori ja varmasti parempi kun paljon kalliimmissa.
varmasti hyvä projekti remontti taitoiselle. ripeä saa ens talveksi lumi koneen siitä.
varmasti hyvä projekti remontti taitoiselle. ripeä saa ens talveksi lumi koneen siitä.
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Kun tuot eu maasta ja sinä olet alv velvollinen.ostat alv0%. Kun sitten joskus myyt hinta alvillinen. Mantuonnin jälkeen traktori katsastusasemalle.siellä sitten omat jutut paikasta riippuen. Itsellä ei ongelmaa muuta kun yhtä sähköpostia piti odotella viikon. Alle kolmensadan maksoi että sai rekisteriinm_kane kirjoitti:Koskeeko noitakin se alv:n vähennysoikeus kuten varaosissa? Eli voiko ostaa ilman veroa.920GL kirjoitti:8000 tuntia ajettu 1222 Latviassa: http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt ... k6blc.html
Ilmeisesti ainakin joku vero tulee jos haluaa rekisteröidä.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: netistä löydettyjä belkkuja
tässä mehtään komea ja kykenevä belkku. on keslan kärry ja kuormaaja järeimmästä päästä.
komeita kuormiakin näyttää kulkevan
http://en.autogidas.lt/mtz-892-2005-2615208.html
komeita kuormiakin näyttää kulkevan
http://en.autogidas.lt/mtz-892-2005-2615208.html
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Pitäskö lähtee vaihtokaupoillekoras kirjoitti:tässä mehtään komea ja kykenevä belkku. on keslan kärry ja kuormaaja järeimmästä päästä.
komeita kuormiakin näyttää kulkevan
http://en.autogidas.lt/mtz-892-2005-2615208.html
- Liitteet
-
- PA150006.JPG (131.19 KiB) Katsottu 9864 kertaa
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Harmi kun ei ole kuvaa omasta T40 & Patruuna 9+ ja 762 nosturiyhdistelmästä
T-40 -68 ml.1500h (käytössä), T-40 -69 ml.4000h (varaosakone, ollut suvussa uudesta asti)
"Belarus peloton, varma ja valoton"
"Belarus peloton, varma ja valoton"
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Remontti taitoiselle projekti http://www.nettikone.com/belarus/406/1132277
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Terveiset Ranskasta koko porukalle.
En ollut ihan varma, minkä otsikon alle tämä kuuluu. Oheisessa linkissä puhutaan gravitaatiotraktorista. Siinä ei mainita, onko se Belarus, mutta jos kyseessä on venäläisten tiedemiesten aikaansaannos, on se jo melko lähellä sitä.
http://finnish.ruvr.ru/2012_08_31/86828486/
En ollut ihan varma, minkä otsikon alle tämä kuuluu. Oheisessa linkissä puhutaan gravitaatiotraktorista. Siinä ei mainita, onko se Belarus, mutta jos kyseessä on venäläisten tiedemiesten aikaansaannos, on se jo melko lähellä sitä.
http://finnish.ruvr.ru/2012_08_31/86828486/
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 16 Marras 2011, 19:44
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Kyllä ilman muuta...Pakko sen on Belarus olla. Ei tuommoista asteroidia millään
muulla sivuun kammeta, ainakaan noissa olosuhteissa .
Pena
muulla sivuun kammeta, ainakaan noissa olosuhteissa .
Pena
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Puolalaiset on näköjään tehneet uuden version vanhoihin belkkuihin myytävästä hytistä joita Virossa myydään: http://www.kuldnebors.ee/search/polluma ... uage_id=et
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Lasia ovat saaneet ympärille kyllä enemmän mutta yllättävän hyvin kuiteskin tuo vanha agrosshytti pelaa vielä nykypäivänäkin
Hytti edemmäs ja nousu hyttiin suoraan ilman hydraulisäiliön ja pumpun sekä hydrauliikan kiertelyä
Hytti edemmäs ja nousu hyttiin suoraan ilman hydraulisäiliön ja pumpun sekä hydrauliikan kiertelyä
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Kyllä agross-hytti on ihan kelvollinen, ei siinä mitään. Harvalla hytillä on ollut niin pitkä elinkaari kuin tuolla ja näyttää jatkuvan edelleen. Tuo puolalainen hyttihän on tarkoitettu vanhemman ns. peltihytin tilalle, näkyy olevan kuldnebörsissä muutamia belkkuja myynnissä joihin on vaihdettu hytti.
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: netistä löydettyjä belkkuja
Vilske kirjoitti:Lasia ovat saaneet ympärille kyllä enemmän, mutta yllättävän hyvin kuiteskin tuo vanha agrosshytti pelaa vielä nykypäivänäkin
Hytti edemmäs ja nousu hyttiin suoraan ilman hydraulisäiliön ja pumpun sekä hydrauliikan kiertelyä
Tosiaan ei toi oven suurempi aukeama hyödytä kun sisälle aukosta pitää mennä vinossa sillähän tulisi lisää tilaa jos öljysäiliön rakentaisi koneen päälle makuulleen ja saman mallin liikkuvan koelaudan kuin JUMZ- traktorissa ja vaihdekepit ja muut sivuille sekä aluevaihtaja ilmasiirteiseksi.
Olikohan jonteeressä tuulilasi kolme osainen ja ovet aukesi osittain etuseinän kanssa.
952Gl isme 140L kuormain