400-sarjan kestävyys maantieajossa.

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

majer
Viestit: 37
Liittynyt: 22 Loka 2007, 02:46
Paikkakunta: ORIMATTILA

400-sarjan kestävyys maantieajossa.

Viesti Kirjoittaja majer »

400-sarjalaisethan kestävät maantieajoa hyvin kunhan tarkistat että jokapaikassa on öljyä,varsinkin etuperä ja alennusvaihteet kannattaa tsekata.
400-sarjan moottoria ei maantieajossa saa rikki jos öljyä on,moottorissahan ei ole kannentiivistettä lainkaan joten pieni lämmön nousukaan ei haittaa.
Huomioi että siinä on automaattinen neliveto,jos takapyörät erittäin kuluneet ja etupyörät uudet tai päinvastoin kytkeytyy neliveto mahd. maantieajossakin päälle,ja varsinkin eturenkaiden kuluminen tällöin voi olla rankkaa
Jos kaikki ok niin ei kun baanalle ja hanaa!
Markus
Viestit: 544
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 01:26
Paikkakunta: Salo, Eura

Viesti Kirjoittaja Markus »

Kiitos tiedosta, taisit tehdä samalla uuden aiheen vahingossa. Etu ja takarenkaat ovat uuden veroiset(huom: alkuperäiset!!), joten neliveto-ongelmia ei pitäisi tulla. Tarkistan öljyt ennen lähtöä ja sitten vain odotellaan määränpäätä...
T-40 -68 ml.1500h (käytössä), T-40 -69 ml.4000h (varaosakone, ollut suvussa uudesta asti)
"Belarus peloton, varma ja valoton"
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Joo jos vastaatte viestiin niin likatkaa hiirellä viestilaatikon vasemmasssa alareunassa olevaa "postreply" kohtaa.
Jos haluat aloittaa uuden aiheen niin likkaa kohtaa "newtopic"
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Vastaa Viestiin