425:sen suodattimet ja hihnat

Belarus traktoreihin liittyviä ja miksei muitakin korjausohjeita

Valvoja: pelarusmaisteri

hese
Viestit: 24
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 23:15

425:sen suodattimet ja hihnat

Viesti Kirjoittaja hese »

Olisko jollain antaa suodattimien tyypit että vois ostaa suoraan oikeat? On luultavasti molemmissa patruuna sisällä ( karkea ja hieno-suodatin) Tuulettimen remmien tyyppi ja mitta pitäis kanssa saada tietää jotta voidaan vaihtaa kaikki ison huollon yhteydessä. :?:
DslCat
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:59
Paikkakunta: N-järvi

Viesti Kirjoittaja DslCat »

Kun ei muilla ole neuvoa antaa (parempaa, eipä minullakaan), niin kerrotakoon omat tietoni.

IKH:sta saa Belaruksen polttoaine suodatinta; 2 mallia heillä on tarjota - ohut (n. 5cm )ja paksu (n. 10cm). Vantaalla ainakin on ihan varastotuotteena. Vamasti Agrikymi (Kouvola) ja Suomen käyttökone (Rajamäki/Nurmijärvi) pitävät noita hyllyssä

Paksu menee ainakin minun 425:een. Tuo paksu suodatin on se ainoa suodatin, joka mulla on. Se aiempi purkki "suodattimien" jonossa on on vedenerotin+sakkakuppi (ilman suodatinelementtiä). Siinä on hana pohjassa ja pohja on suppilon muotoinen. Ainakaan minulla tuo kuppi ei ole kirkas (vaikka se on alkujaan ollut läpinäk. muovia) kun saanut punaisen värin päällensä :roll:

Ymmärtääkseni 420:ssä suodattimia on 2 (pitkulaisia), ja noihin menee tuo IKH:n ohuempi suodatin. Vai olenko väärässä?
harasoo
Viestit: 126
Liittynyt: 28 Joulu 2008, 18:40
Paikkakunta: Iittala

Viesti Kirjoittaja harasoo »

425:n käy ainaskin M-filtterin MP443 tyyppinen polttoainesuodatin.Löy-
tyy tarvikeliikkeistäkin.Laturin hihnat on 10X1300 pituiset. :lol:
Harasoo
hese
Viestit: 24
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 23:15

suodattimet

Viesti Kirjoittaja hese »

kiitos vaan tiedoista!
Vastaa Viestiin