Tuli hankittua taloon siis kyseinen kone. Tämähän on belaruksen pienin malli, eli siis ns. "sarvitraktori". Vuosimalli on 1985 ja näinollen on vähän hämärän peitossa, että miten ihmeessä kyseinen laitos on suomeen eksynyt.
Mukana tuli lähestulkoon kaikki mahdolliset härpäkkeet millä vaan voi kasvimaata tonkia. Lisäksi mukana tuli erittäin vankkatekoinen perävaunu, josta löytyy mekaaniset jarrut. Koetan ottaa kuvamateriaalia kyseisestä härpäkkeestä, jahka se nyt saadaan toimimaan kunnolla. Kaasuttimessa tuntuu olevan vielä jotain ongelmia.
EDIT: Tässäpä vähän virolaisten kuvamateriaalia kyseisestä ajoneuvosta, jossa näkyy myös se perävaunu.
http://kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=21&ID=137
MTZ-05 ja muut erikoisuudet
Valvoja: pelarusmaisteri
MTZ-05 ja muut erikoisuudet
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
-
- Viestit: 907
- Liittynyt: 15 Syys 2007, 14:42
- Paikkakunta: Suomussalmi
MOTOBLOK
Juu, onnittelut. Sinulla on nyt se venäläinen/valkovenäläinen "motoblok" eli "agria" saksaksi. Ihan soiva peli puutarhahommissa!
Tässä vähän kuvamateriaalia idästä:
http://images.yandex.ru/yandsearch?rpt= ... 0%BE%D0%BA
Tässä vähän kuvamateriaalia idästä:
http://images.yandex.ru/yandsearch?rpt= ... 0%BE%D0%BA
-
- Viestit: 907
- Liittynyt: 15 Syys 2007, 14:42
- Paikkakunta: Suomussalmi
Niin, sori. Tuossa "eksyi" länsimotoblokkeja joukkoon. Sattuihan sitä. Tässä täydellinen itämotoblokkigaleria:
http://www.motoblok.ru/gallery.htm
http://www.motoblok.ru/gallery.htm
Juu, minulla on myös ladossa "sarvitraktori" - aito West-Germany tuote Guttbrod;
Ja aikaa ennen Pelastusta tuolla tuli useana talvena lykittyä lumia, vaan mamma valitti haalareihin tarttuneesta "tuoksusta" aina
- * vm -60
*126cc
* 6hp
* 2-T
* magneetossa 6/12v ulosotto
* vapaakytkin ja kytkin/jarrukahva yhdistelmä
* vaihteet; R-0-I-II (sarvet toistepäin, niin II jää pois)
* 100% lukko - kaasun kanssa käännettävä
* vetää hlöauton peräkärryä reilua 20km/h
Ja aikaa ennen Pelastusta tuolla tuli useana talvena lykittyä lumia, vaan mamma valitti haalareihin tarttuneesta "tuoksusta" aina
Rupesipa tuokin nyt toimimaan ihan kohtuullisesti, koko polttoainelinja piti tiivistää uusiksi, että käyntihäiriöt hävisivät. Enää ei myöskään tarvitse arpoa vaihteita.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993