MTZ kirjoitti:Ei Nivaa saa mitenkään kuorma autoksi.Kokonais painoa tarvis jotenkin saada reilusti nostettua.
Joo, ei niin. 3550 pitäisi olla kokonaispaino ja tuolla jää 1600:n paikkeille.
Sellainen ajatus oli että jos jokin muu venakko maasturi olisi löytynyt mutta kai se tuollainen niva on laitettava.
Ainakin kaasari versiossa on vähemmän elektroniikkaa, kun tuossa 2000-luvun 1,7i:ssä joka on boschin monipisteruiskulla. 90-luvun 1,7 Nivoissa on 1-piste ruisku jota löytyy myös takavetosistakin. Nuo 1-piste ruutat tuntuivat olleen kuulemma aikavarmoja pelejä loppuusa. Ruiskutus noissa on kuulemma sellanen tippakannu tyylinen joka näkyy varmaan kulutuksessa Ainakin itse jos käytöautoksi ottaisin niin ottasin tuon 1,7i:n -05 uudemman metsäkäyttöön iällä ei liene väliä kuhan toimii.
Sivustolta http://www.gaz.cz/ on nähtävissä että UAZia saa ostaa Tsekissä uutena. Tsekki on eurostoliiton jäsenmaa ja näin ollen semmoinen kampe, mikä kelpaa uutena kilpiin siellä, pitää kelvata myös suomessa. Autolle löytyi muuten toinenkin sivu: http://www.uaz-auto.cz/
Pienois linja-autoksi ku sais tollasen pitkän nivan rekisteröityä niin ei menis trafille mitään maksuja. Ainoa pakollinen olis vain liikenne vakuutus.. Toki se vaatii D1 kortin. Mutta eikös se mee niin et jos on pienet tulot niin sakkokin jää pieneksi
harkov150 kirjoitti: Mutta eikös se mee niin et jos on pienet tulot niin sakkokin jää pieneksi
Nimim. kokemusta on
Neljännen lapun jälkeen soittivat ja kysyivät otatko ajokieltoo vai ajakko vuojen iisisti.. jes vuosi on menny ja saldo on nollilla.. Näin hienosti toimii meidän poliisivaltio.