Zvezda M50 diesel

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

jazzy78
Viestit: 371
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 19:28
Paikkakunta: tenhola

Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja jazzy78 »

taitaa alkaa jarruvaunulla olla kovat oltavat kun tuo kone antaa kyytiä :D
turbolla on ainakin kokoa ja näköä http://www.helmi-orvokki.net/tiedotteet/2011/1.html
aja millä ajat mutta belaruksella ajat varmimmin
belarus mtz 50 vm 69
Hiace 2.4 4x4 99
Transit 2.5 91
Vectra 1.8 95

useita kanarotuja ja 5x suomenvuohia
Siberiahysky ja labbis.
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Ikävä palauttaa maanpinnalle mutta ei tuossa ole tehoa nimeksikään kun käyttötarkoitus huomioidaan. :D Löytyy ehkä 900 hummaa noista keskipakoahdetuista V12-koneista jos vähän rakentelee, vakiona näytti olevan 300-500hv. Linkki: http://www.barnaultransmash.ru/producti ... esel8.html

Vetokisoissa tuolla on sama lähteä ajamaan päinvastaiseen suuntaan kuin hirmuilla, joissa saattaa olla useita bensakäyttöisiä V12-Allisoneja tai Rollseja. Ei nolaa niin itseään. :D
Zetoristi
Viestit: 105
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 20:32

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja Zetoristi »

Odotellaan rauhassa ja katsotaan mitä tuolla hirmulla saadaan radalla aikaiseksi, näyttäisi kuski ainakin pytyistä päätellen osaavan homman. 8)
50696
Viestit: 185
Liittynyt: 17 Loka 2010, 17:13

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja 50696 »

kimmoa kirjoitti:Vetokisoissa tuolla on sama lähteä ajamaan päinvastaiseen suuntaan kuin hirmuilla, joissa saattaa olla useita bensakäyttöisiä V12-Allisoneja tai Rollseja. Ei nolaa niin itseään. :D
Noissa rakennelluissa on "vähän" sellaista ongelmaa ollut havaittavissa (toisissa), että eivät pyöri tai ehkä hetken, paukkuvat ***keleesti tai sitten sammuvat sinne lavetin eteen jos sinne asti pääsevät. Ei millään pahalla, mutta itse lähden näiden "veturien" aikaan nauttimaan ruoka/juomapuolen tuotteista :D
EJH10
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:28
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja EJH10 »

Elekäähän nyt poijjaat olko pessimistejä :D
Hienostihan se hyrisee http://www.youtube.com/watch?v=E9LnS3GovtU
Jones
Viestit: 333
Liittynyt: 11 Syys 2007, 20:40
Paikkakunta: Kokkola

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja Jones »

mtz-50 501 & 526 HX
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Konstikos tuo on paikallaan käyttää. Mikä tahansa nyt siihen pystyy, paitsi mun Belarus. Se rykii jo paikallaankin. :D

Totuus valitettavasti kuitenkin on että 2 tai 3kpl 2000:n humman Rollseja kiskoo vähän eri tavalla kuin 1x 500 tai 900:n konin venäläinen diesel. Näissä kun ei koneiden tarvi pitkään kestää, kun suoritus kestää 10sek.
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Piti ihan siksi vastata itelleen tähän, kun huomasin että mulla ja Joneksella molemmilla oli 228 viestiä. Nyt mulla on yhden viestin johto. :D
jazzy78
Viestit: 371
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 19:28
Paikkakunta: tenhola

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja jazzy78 »

kimmoa kirjoitti:Konstikos tuo on paikallaan käyttää. Mikä tahansa nyt siihen pystyy, paitsi mun Belarus. Se rykii jo paikallaankin. :D

Totuus valitettavasti kuitenkin on että 2 tai 3kpl 2000:n humman Rollseja kiskoo vähän eri tavalla kuin 1x 500 tai 900:n konin venäläinen diesel. Näissä kun ei koneiden tarvi pitkään kestää, kun suoritus kestää 10sek.
No no jospa katsotaan ensin kisat, sittenhän tuon tietää miten tatjaana vaunua vie :lol:
tottahan se on että rollsseissa on poweria huomattavasti enemmän mutta muutkin tekijät siinä vaikuttavat kisan lopputulokseen :D
aja millä ajat mutta belaruksella ajat varmimmin
belarus mtz 50 vm 69
Hiace 2.4 4x4 99
Transit 2.5 91
Vectra 1.8 95

useita kanarotuja ja 5x suomenvuohia
Siberiahysky ja labbis.
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Kisat on aika puolueeton tuomari.

Jos tuosta olisi jätetty nuo suorat pakoputket pois ja laitettu niiden tilalle viimeisintä designia (lue: suuri painesuhde) olevat kaksoisturbot ja niiden ilma johdettu jäähdytettynä tuohon keskipakoahtimen imuun, voisi jotain jo alkaa tapahtuakin. :twisted:
Jones
Viestit: 333
Liittynyt: 11 Syys 2007, 20:40
Paikkakunta: Kokkola

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja Jones »

kimmoa kirjoitti:Piti ihan siksi vastata itelleen tähän, kun huomasin että mulla ja Joneksella molemmilla oli 228 viestiä. Nyt mulla on yhden viestin johto. :D
Ollaan sitte melkeen yhtä belkkumiehiä :lol: nii ja jos oikeen verrataan niin ollaan liitytty melkeen samaa aikaa tänne Sinä 7/07 ja minä 9/07 :D
Otit sitte kunnon kaulat heti samalla, viestejä oot kirjottanu ku romaania konsanaan :wink:
Ja aiheesta sen verran että kyllä mulla on aika kova usko tatjaanaan, ihan vaan ku on Tero hyvin pärjänny helmiorvokillakin ja sehän on kans luotettavaa itädiesel tekniikkaa. Kyllähän se varmaan tarvii pari kisaa että saa vedossa sen toimimaan kunnolla.
mtz-50 501 & 526 HX
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

No nyt on tullu kirjoiteltua, kun tuon oman traktorin reistailun myötä nämä asiat on olleet pinnalla.

Mitä katoin helmiorvokin sivustoa niin minusta siinä oli 1 tai 2x RR Meteor, turboahdettuna.
jazzy78
Viestit: 371
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 19:28
Paikkakunta: tenhola

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja jazzy78 »

tulipa käytyä paikanpäällä seuraamassa kisaa, hyvin tuntui tatjaana vetävän vaikka ei mennyt full pulliin, mutta mutta eipä mennyt toinen kilpailijakaan, samassa sarjassa ei ajanut kuin 2 kilpailijaa, tatjaanan paukut kyllä vakuuttivat säätöä varmaankin vielä on mutta hienot oli saundit ja komea veto :lol:
aja millä ajat mutta belaruksella ajat varmimmin
belarus mtz 50 vm 69
Hiace 2.4 4x4 99
Transit 2.5 91
Vectra 1.8 95

useita kanarotuja ja 5x suomenvuohia
Siberiahysky ja labbis.
Jones
Viestit: 333
Liittynyt: 11 Syys 2007, 20:40
Paikkakunta: Kokkola

Re: Zvezda M50 diesel

Viesti Kirjoittaja Jones »

kimmoa kirjoitti:Mitä katoin helmiorvokin sivustoa niin minusta siinä oli 1 tai 2x RR Meteor, turboahdettuna.
Joo oot oikeassa, sekotin sen ku se oliki liugonissa kun on venäläisen panssarivaunun v12 diesel ja 2xpakokaasuahdin.
mtz-50 501 & 526 HX
Vastaa Viestiin