Löyty tuttukone ku selasin gooklea mutta vissiin myyty jo liikkeestä kun ei löytynyt firman omilta myyntisivuilta.
Mutta netistähän ei mikään katoa
Olis pitäny liimata ikkunoihin erilaisia mainoksia
nokka kone kirjoitti:Löyty tuttukone ku selasin gooklea mutta vissiin myyty jo liikkeestä kun ei löytynyt firman omilta myyntisivuilta.
Mutta netistähän ei mikään katoa
Olis pitäny liimata ikkunoihin erilaisia mainoksia
Ei ole vielä löytynyt.
Tosin tossa naapurissa olis hyvä 521myynnissä vaikka 8satasta oon kattellu. Mutta ajattelin jos rakenteliskin siitä ns 821 ajan kanssa:roll:
nokka kone kirjoitti:Ei ole vielä löytynyt.
Tosin tossa naapurissa olis hyvä 521myynnissä vaikka 8satasta oon kattellu. Mutta ajattelin jos rakenteliskin siitä ns 821 ajan kanssa:roll:
ite mietin joskus että ois kiva tehdä mtz52, siis pyöreänokkainen vaikka sillä 800-sarjan koneella. Siksi mahd vanha että vois olla avonainen. Ja sopivan leveet renkaat, ym.. Kyselin muistaakseni eri lohkojen sopivuudesta vaihteistoihin, ym. Nettikoneessa ois yksi 52 mutta entisetkin projektit on vielä vaiheessa.. Ja remppatiloja ei ole edelleenkään.
Varmaan samaa patanokkaa ihailtu mutta itsellä jää vielä tulevaisuuteen .
Mutta siis tohon 521 saavissiin suh helposti tehtyä sen loikkarin ja sitten turbottaisi vakiokoneen tai tekee siitälohkosta suoraruiskun
Ja sitten kattelin että ei uus moottorikaan apulaitteinenkaan ei ihan älyttömiä maksa
Hankkikaa äkkiä näitä pyöreänokkia, niiden valmistamien on loppunut jo 36 vuotta sitten, niitä ei riitä enää kaikille 2 - 5 vuoden päästä. Muita malleja vielä riittää senkin jälkeen.
Timukka kirjoitti:Muuten vois hankkia vaikka kuinka paljon, mutta säilytystilan lisäksi puuttuu sitä mitä paremmissa piireissä sanotaan ylimääräiseksi rahaksi..
Niinpä Mutta mä jätän suosiolla pyöreänokat muille