netistä löydettyjä belkkuja

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

kronos
Viestit: 591
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 20:39
Paikkakunta: kotka

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja kronos »

920GL kirjoitti:
Timukka kirjoitti:Siinä olisi hyvä ja mielenkiintoinen projekti, 826: http://www.nettikone.com/belarus/826/1495896" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos vaan remonttimieltä niin äkkiä kaupantekoon...muuten siisti kone. Mulla ei intoa eikä taitoa remontteihin niin en osta 8)
Olis ees menny jollekin belkku miehelle :D :D
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Vilske »

EJH10 kirjoitti:
Kulakki kirjoitti:Sitä sopii ihmetellä että liittyykö tuohon ulosvientiin rahanpesua vai mistä se kannattavuus tulee.
Tätähän sitä minäkin meinasin
Mielenkiintoinen ajatus :!:
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja 920GL »

EJH10 kirjoitti:
suonsyrjä kirjoitti:mites se nykyste sanonta menikää.. see piirtää kellä liitu? tai jotenni sinne päin.
Näinhän se on. Tarpeettomaksi jääneestä Pelkusta pääsee myyjä helposti eroon ja joppari saa hyvän tuntipalkan. Kummallekaan ei jää tunnon tuskia.
Mutta siitä huolimatta on kyllä, perkeleen perkele, huono homma, että vanhat Pelarukset viijjään Suomesta pois. Ne on kuitenkin tämän kerhon kivijalka. Samalla viijjään edullista harrastus- tai pihakonetta tarvitsevalta mahollisuus ostaa raktori, jossa on kaikki ominaisuuvet ja johon saa varaosia tosi halvalla.
Miten on mahollista, että juuri täältä kannattaa roudata vanhoja pelkkuja Baltiaan, jossa niitä on jo ennestään moninkertaisesti se mitä täällä?
Osaako joku kertoa, mitä tässä koko tapahtuma ketjussa tapahtuu ??? Minä en varmaan tämän foorumin moderaattorina saisi alkaa täällä ärhentelemään, mutta tunnen, että tällä asialla on merkitystä myös kerhon tulevaisuudelle ja olen valmis kärsimään tästä purkauksesta aiheutuvat sanktiot.
Kyllä tästä avautua saa ja pitääkin...kyllä tuossa vientihommassa haiskahtaa joku aika tavalla. Kyllähän me arvostamme näitä koneitamme, ei siinä mitään mutta jos täällä ostetaan Belkku neljällä tonnilla ja Baltiassa hinta on tupla jos ei enemmänkin niin mikä tässä yhtälössä ei täsmää? Pitäisköhän omakin pistää myyntiin ja hinnoitella :lol: Paitti et taitaa olla liian uusi vientiin :lol:
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
EJH10
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:28
Paikkakunta: Riihimäki

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja EJH10 »

nokka kone kirjoitti:Minunkin belkua käytiin katsomassa vissiin samalta suunnalta :)
Tarkennan vielä ärhentelyäni, että en minä sulle tarkoittanut...jatka vaan samaan malliin. On hyvä, että foorumilla on aktiivisia käyttäjiä. :)
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Rokressi
Viestit: 459
Liittynyt: 28 Marras 2007, 11:23
Paikkakunta: Juuka

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Rokressi »

920GL kirjoitti: Kyllähän me arvostamme näitä koneitamme, ei siinä mitään mutta jos täällä ostetaan Belkku neljällä tonnilla ja Baltiassa hinta on tupla jos ei enemmänkin niin mikä tässä yhtälössä ei täsmää? Pitäisköhän omakin pistää myyntiin ja hinnoitella :lol: Paitti et taitaa olla liian uusi vientiin :lol:
Eikös se ihan oikein mene markkinatalouden oppeja noudattaen. Osta halvalla ja myy kalliilla. Joppari/välittäjä saa hyvän palkan välistä. Sitä voi sitten päivitellä, että onko vanhojen Belarusten hintataso oikeasti ulkomailla niin kova, että homma kannattaa. Toisaalta menihän ne loppuunajetut takapotku-Ladatkin aika tarkkaan takaisin Venäjälle :shock:
Ikinä ei tiedä kumpaan suuntaan keulan viskaa kun jarrua painaa!
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

:D toinen kevennys: http://naurunappula.com/371735/eesti-eesti.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; viron ja suomen kielen eroista...
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

Siitä 825 oon koittanu vääntää kauppaa mutta näyttää pahasti että rahat loppuu :cry: . Laitavat varmaan myyntiin jonnekkin niin se jolla sattuisi olemaan sitä rahaa tarpeeksi niin saisi hyvän koneen :D
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Vilske »

nokka kone kirjoitti:Siitä 825 oon koittanu vääntää kauppaa mutta näyttää pahasti että rahat loppuu :cry: . Laitavat varmaan myyntiin jonnekkin niin se jolla sattuisi olemaan sitä rahaa tarpeeksi niin saisi hyvän koneen :D
Laitoin sulle yv:tä :)
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

nokka kone kirjoitti:Siitä 825 oon koittanu vääntää kauppaa mutta näyttää pahasti että rahat loppuu :cry: . Laitavat varmaan myyntiin jonnekkin niin se jolla sattuisi olemaan sitä rahaa tarpeeksi niin saisi hyvän koneen :D
Ei sit vissiin ollu "aseveli" tai harrastaystävällinen hinta Belarguuniassa? Meinasin jo aikaisemmin kateellisena harmitella että minulle ei ikinä tarjota hyviä kauppoja. Aina kaikki mielenkintoiset koneet on hiton kaukana ja kalliita ja kyytiä ei saa pikaisesti, ja ja ja ja... :D
Toivottavasti saat kaupat tehtyä :)
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

Timukka kirjoitti:
nokka kone kirjoitti:Siitä 825 oon koittanu vääntää kauppaa mutta näyttää pahasti että rahat loppuu :cry: . Laitavat varmaan myyntiin jonnekkin niin se jolla sattuisi olemaan sitä rahaa tarpeeksi niin saisi hyvän koneen :D
Ei sit vissiin ollu "aseveli" tai harrastaystävällinen hinta Belarguuniassa? Meinasin jo aikaisemmin kateellisena harmitella että minulle ei ikinä tarjota hyviä kauppoja. Aina kaikki mielenkintoiset koneet on hiton kaukana ja kalliita ja kyytiä ei saa pikaisesti, ja ja ja ja... :D
Toivottavasti saat kaupat tehtyä :)

Ei kyllä hinta saattaisi olla kuntoon nähden kohallaan mutta opiskelijana rahat on rajalliset :lol:
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

[quote="nokka kone" Ei kyllä hinta saattaisi olla kuntoon nähden kohallaan mutta opiskelijana rahat on rajalliset :lol:[/quote]

:) ahaa, no se on ymmärrettävää.
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

Vanhempi nelikko-projekti: http://www.tori.fi/pohjois-karjala/Bela ... ?ca=13&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

Timukka kirjoitti:800 Turussa valtran liikkeellä: http://www.valtra.fi/vaihtokoneet/trakt ... 00/mtz-800" onclick="window.open(this.href);return false;
Sekin hävinny myynnistä.
EJH10
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:28
Paikkakunta: Riihimäki

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja EJH10 »

Vilske kirjoitti:
nokka kone kirjoitti:Siitä 825 oon koittanu vääntää kauppaa mutta näyttää pahasti että rahat loppuu :cry: . Laitavat varmaan myyntiin jonnekkin niin se jolla sattuisi olemaan sitä rahaa tarpeeksi niin saisi hyvän koneen :D
Laitoin sulle yv:tä :)
Huomasitko, minäkin olin laittanut yyveetä
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

EJH10 kirjoitti:
Vilske kirjoitti:
nokka kone kirjoitti:Siitä 825 oon koittanu vääntää kauppaa mutta näyttää pahasti että rahat loppuu :cry: . Laitavat varmaan myyntiin jonnekkin niin se jolla sattuisi olemaan sitä rahaa tarpeeksi niin saisi hyvän koneen :D
Laitoin sulle yv:tä :)
Huomasitko, minäkin olin laittanut yyveetä

Ei ole tullut viestiä. Mutta koitan vielä vääntää sitä itsellekin ja jos ei rahkeet riitä nii kattellaan uudelleen. Toivottavasti vaan pysyisi suomessa :D
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin