NYT NIITÄ TAAS SAA
Valvoja: pelarusmaisteri
NYT NIITÄ TAAS SAA
Uusia nelossarjanBelarus 952.4 traktoreita on saapunut Kouvolaan ensimmäinen kolmen koneen kuorma. Ne täyttävät EU-päästövaatimuksen Stage 3A, joita Minskin Traktoritehdas saa vielä tuoda EU:hun joustavan järjestelmän mukaisen päätöksen mukaisesti, mutta vain tietyn määrän. Näitä traktoreita tehdas on budjetoinut Suomeen vain n.15kpl, jonka jälkeen siirrytään Stage 3B –vaatimuksen mukaisiin, eli niin sanotusti viitossarjalaisiin Belaruksen mallimerkinnöissä.
Ostajien kannattaa nyt hyödyntää tämä nelossarjalaisten erikoiserän etu, koska nämä ovat vielä mekaanisella rivipumpulla ja päästöt on saatu toteutumaan pakokaasun takaisinkierrätyksellä. Viitossarjalaisissa onkin sitten polttoainejärjestelmänä Bosch Common Rail ja päästöt torjutaan katalysaattorilla ja urean ruiskutuksella, valitettavasti nämä uudistukset nostavat sitten hintaa.
http://belkku.galleria.fi/kuvat/4-sarja%20belkut/" onclick="window.open(this.href);return false;
Muutamia ominaisuuksia näistä koneista:
Moottori:
- Minskin moottoritehtaan tuttu 4,75 litrainen, joka täyttää Stage 3A päästövaatimukset MotorPAL-syöttöpumpun ja Mercerin takaisinkierrätyksen avulla.
- Turboahdin ja välijäähdytin, teho73kW@1800rpm, vääntö 450Nm@1400rpm
- Sähköjärjestelmä 12/24V, laturi 150A
Kytkin:
- Yksilevyinen keraamisilla paloilla
Vaihteisto ja taka-akseli:
- Synkronoitu 14/4 vaihteisto, ylentävällä pikavaihteella ja kahdella vaihdekepillä, teoreettinen huippunopeus 38km/h@1800rpm, 18,4R34 renkailla, mitattu huippunopeus 42km/h
- Ryömintävaihde valmius
- Öljykylpyiset monilevyjarrut
- Ulosoton hallinta perinteisin jarrupannoin ja mekaanisella vivulla
Nostolaite ja hydrauliikka:
- Kaksitoiminen nostolaite 110mm nostosylinterillä
- Lisähydrauliikan hallinta joystickillä
- Kaltevuudensäätimet molemmilla puolilla
- Tehtaan teleskooppi vetovarret ja sivurajoittimet
Ohjaamo:
- Uusitulla kojelaudalla oleva Agross-ohjaamo
- Ilmastointi
- Grammerin kangasverhoiltu istuin käsinojilla ja turvavyöllä
- Irroitettava apumiehen istuin
Hinta 29900 alv 0
Lisätietoja kauppatieteellisissä asioissa saa Jaakko Piriseltä, http://www.agrikymi.fi/fi/asiakaspalvel ... yshenkilot" onclick="window.open(this.href);return false;
Teknisiin kysymyksiin vastausia saa myös häneltä ja minä vastailen niistä tänne foorumille, kysykää vaan
Ostajien kannattaa nyt hyödyntää tämä nelossarjalaisten erikoiserän etu, koska nämä ovat vielä mekaanisella rivipumpulla ja päästöt on saatu toteutumaan pakokaasun takaisinkierrätyksellä. Viitossarjalaisissa onkin sitten polttoainejärjestelmänä Bosch Common Rail ja päästöt torjutaan katalysaattorilla ja urean ruiskutuksella, valitettavasti nämä uudistukset nostavat sitten hintaa.
http://belkku.galleria.fi/kuvat/4-sarja%20belkut/" onclick="window.open(this.href);return false;
Muutamia ominaisuuksia näistä koneista:
Moottori:
- Minskin moottoritehtaan tuttu 4,75 litrainen, joka täyttää Stage 3A päästövaatimukset MotorPAL-syöttöpumpun ja Mercerin takaisinkierrätyksen avulla.
- Turboahdin ja välijäähdytin, teho73kW@1800rpm, vääntö 450Nm@1400rpm
- Sähköjärjestelmä 12/24V, laturi 150A
Kytkin:
- Yksilevyinen keraamisilla paloilla
Vaihteisto ja taka-akseli:
- Synkronoitu 14/4 vaihteisto, ylentävällä pikavaihteella ja kahdella vaihdekepillä, teoreettinen huippunopeus 38km/h@1800rpm, 18,4R34 renkailla, mitattu huippunopeus 42km/h
- Ryömintävaihde valmius
- Öljykylpyiset monilevyjarrut
- Ulosoton hallinta perinteisin jarrupannoin ja mekaanisella vivulla
Nostolaite ja hydrauliikka:
- Kaksitoiminen nostolaite 110mm nostosylinterillä
- Lisähydrauliikan hallinta joystickillä
- Kaltevuudensäätimet molemmilla puolilla
- Tehtaan teleskooppi vetovarret ja sivurajoittimet
Ohjaamo:
- Uusitulla kojelaudalla oleva Agross-ohjaamo
- Ilmastointi
- Grammerin kangasverhoiltu istuin käsinojilla ja turvavyöllä
- Irroitettava apumiehen istuin
Hinta 29900 alv 0
Lisätietoja kauppatieteellisissä asioissa saa Jaakko Piriseltä, http://www.agrikymi.fi/fi/asiakaspalvel ... yshenkilot" onclick="window.open(this.href);return false;
Teknisiin kysymyksiin vastausia saa myös häneltä ja minä vastailen niistä tänne foorumille, kysykää vaan
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Noniin, siitä se lähtee!
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
hieno juttu. Toivotaan että kauppa alkaa käymään. Menen kyllä itsekin tutustumaan paikanpäälle heti kun vaan ehdin.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Varusteisiin kuuluu myös hydrauliikalla toimiva perävaunun jarruventtiili eli periaatteessa jarruvivustosto käyttöinen hydrauliventtiili.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Hyvä kun muistutit, jäi tuossa kiireessä sekin listasta pois ja kiitos, Vilske, kuvamateriaalin toimittamisestaVilske kirjoitti:Varusteisiin kuuluu myös hydrauliikalla toimiva perävaunun jarruventtiili eli periaatteessa jarruvivustosto käyttöinen hydrauliventtiili.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Tähän ensimmäiseen kuormaan jo piti tulla myös 1021.4 , joka muuten on samanlainen kuin 952.4 , mutta moottori on tehokkaampi ja taka-akseli on vahvempi, eli se mikä on 1000-sarjalaisissa 6-sylinterisissä malleissa. Ymmärtääkseni se tyssäsi siihen, että eivät saaneet moottoria. Mutta yritetään seuraavaan kuormaan. Ja selvitellään hintoja esim. uudemmalle ohjaamolle ja 6-sylinterisille.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Tulipa mieleen aikoinaan kuulemani kertomus Konela-Belaruksen ajoilta jolloin oli valtuuskunta neuvostoliitosta vierailulla Kouvolassa.
Linja-autossa nähtävyyksiä katsellessa valtuuskunnan eräs jäsen oli Belaruksen tienvieressä nähdessään kysynyt että
"Montako Belarusta jaatte aina maakuntaa kohti?"
Linja-autossa nähtävyyksiä katsellessa valtuuskunnan eräs jäsen oli Belaruksen tienvieressä nähdessään kysynyt että
"Montako Belarusta jaatte aina maakuntaa kohti?"
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ei taida olla uusia Belkkuja mainostettu vielä missään lehdissä tms?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Jep, mainontaan ei lähdetty etukäteen ollenkaan, ennenkuin koneet oli pihassa. Homma nyt työn alla.
Koneet itse myös muokattavana, vetokoukut ja hydrauliikan ulosotot muutetaan samanlaisiksi kuin aikasemmin.
Koneet itse myös muokattavana, vetokoukut ja hydrauliikan ulosotot muutetaan samanlaisiksi kuin aikasemmin.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Masinistipuolella valitetaan ettei saa ostettua uutta vaikka haluaiskin
http://www.masinistit.com/viewtopic.php ... 0496f9a6bb" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.masinistit.com/viewtopic.php ... 0496f9a6bb" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
eivät ymmärrä hyvän päälle tai ei riitä kantti kokeilla..920GL kirjoitti:Masinistipuolella valitetaan ettei saa ostettua uutta vaikka haluaiskin
http://www.masinistit.com/viewtopic.php ... 0496f9a6bb" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Laitoinpa minäki kommenttia sinne...920GL kirjoitti:Masinistipuolella valitetaan ettei saa ostettua uutta vaikka haluaiskin
http://www.masinistit.com/viewtopic.php ... 0496f9a6bb" onclick="window.open(this.href);return false;
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Tuli täsmäpostia uusista Belkuista Agrikymiltä, nyt vain vaihtotarjousta kysymään niin voi voittaa lumilingon
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Omasta traktorista vaan edustavat kuvat ja lähettää ne Agrikymin sivuilta löytyvään Jaakon sähköpostiin.920GL kirjoitti:Tuli täsmäpostia uusista Belkuista Agrikymiltä, nyt vain vaihtotarjousta kysymään niin voi voittaa lumilingon
Kaikki vaihtotarjousta kysyneet ovat mukana 2600€ arvoisen Tempo 260 lumilingon arvonnassa.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa