Re: Vetävän etuakselin keskitapin irroitus.
Lähetetty: 02 Marras 2016, 23:52
Ei niitä nippoja 20v aikana saa, jos kerran ei perusvaihteistoon oo saatu H-kaaviota edes 50v:n aikana. Tutkin asiaa tänään ja menis muutama hammasratas uusiksi mutta sitten olis H-kaavio.
Tappelin tappia irti tänään ja tunnin taiston jälkeen se oli tullut ulospäin millin. Aseina kaasutoho, MIG-hitsauskone ja itserakennettu ulosvetäjä. Hommaan huomenissa järeämmät aseet, eli happi-asetyleenipillin, sillä hoksasin vasta taiston pätyttyä että tappi on tiukasti etuakselissa myös tuon puslan toiselta puolen, sisimmästä päästään. En huomannut sitä aiemmin vaan kuvittelin jumimisen tulevan vain siitä näkyvästä korvakosta. Saa nähdä miten käy.
Jos työlleen laskee vaikka vaan viitosenkin tunti niin tuo nelivedoksi muuttaminen ei taida kannattaa, vaan myymällä takavedon + roippeet saisi ostettua valmiiksi nelivetoisen koneen. Harmi vaan että käytetyt belkut on aina kuin pirun repimiä. Ilmeisesti vähän heikompaa rakennetta yhdistettynä keskitasoa ymmärtämättömäpään käyttöön. Uuteen ei olisi vara eikä ole oikein järkeäkään näillä ajoilla, vaikka hupivehkeiksikin näyttää jotkut rattoreita hommaavan.
Tänään oli paikallislehdessä juttu casen työnäytöksessä, puuhamiehenä tottakai paikallinen konekulakki. 200-hevosvoimainen case, messevän näköinen peli, lumi siirtyisi kevyesti ja postitkin tulisi laatikolta vittuilematta vaikka paketissa olisiki Zetor 25:n kansi kuten tässä yhtenä päivänä. Epäilen ettei kukaan 200-heppasella casella ajava kyllä enää rattoriaan omista vaan mahd. omistajien kokoontumisajoon tulisi nordea taikka osuuspankki. Toisaalta, jos tyytyy vain korot makselemaan niin halpaahan se.
Tappelin tappia irti tänään ja tunnin taiston jälkeen se oli tullut ulospäin millin. Aseina kaasutoho, MIG-hitsauskone ja itserakennettu ulosvetäjä. Hommaan huomenissa järeämmät aseet, eli happi-asetyleenipillin, sillä hoksasin vasta taiston pätyttyä että tappi on tiukasti etuakselissa myös tuon puslan toiselta puolen, sisimmästä päästään. En huomannut sitä aiemmin vaan kuvittelin jumimisen tulevan vain siitä näkyvästä korvakosta. Saa nähdä miten käy.
Jos työlleen laskee vaikka vaan viitosenkin tunti niin tuo nelivedoksi muuttaminen ei taida kannattaa, vaan myymällä takavedon + roippeet saisi ostettua valmiiksi nelivetoisen koneen. Harmi vaan että käytetyt belkut on aina kuin pirun repimiä. Ilmeisesti vähän heikompaa rakennetta yhdistettynä keskitasoa ymmärtämättömäpään käyttöön. Uuteen ei olisi vara eikä ole oikein järkeäkään näillä ajoilla, vaikka hupivehkeiksikin näyttää jotkut rattoreita hommaavan.
Tänään oli paikallislehdessä juttu casen työnäytöksessä, puuhamiehenä tottakai paikallinen konekulakki. 200-hevosvoimainen case, messevän näköinen peli, lumi siirtyisi kevyesti ja postitkin tulisi laatikolta vittuilematta vaikka paketissa olisiki Zetor 25:n kansi kuten tässä yhtenä päivänä. Epäilen ettei kukaan 200-heppasella casella ajava kyllä enää rattoriaan omista vaan mahd. omistajien kokoontumisajoon tulisi nordea taikka osuuspankki. Toisaalta, jos tyytyy vain korot makselemaan niin halpaahan se.