belaruksen hopea väri sävy

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

Traktorimies
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 22:50
Paikkakunta: JKL mlk

belaruksen hopea väri sävy

Viesti Kirjoittaja Traktorimies »

eli mikä on belaruksen hopea värisävy kone on 405 progres joka on siis suomessajaa maalattu ja hytitetty- ei tienneet maalista agrikymissäkään
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Ehdotan vannehopeaa.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
DslCat
Viestit: 132
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:59
Paikkakunta: N-järvi

Viesti Kirjoittaja DslCat »

Outoa, että ei Agrikymissä kerrottu (vai tiedetty) värikoodia, vai olitko ostamassa heiltä tuota maalia? Heille on kait jäänyt Agroman jäämistöistä suurin tietämys..

Toinen paikka, josta voisi kysellä on http://www.suomenkayttokone.fi/

Itse olen hakenut maalit Vantaalaiselta HKW-Maalipalvelu Oy:stä
http://www.hkw-maalipalvelu.fi/index.html

Heillä on värinä tiedossa Belaruksen punainen ja murrettu-valkoinen - lieköhän tuota hopeanharmaata. Ko. firma toimittaa mm. IKH:lle värejä.

Tuolta (tai vastaavasta) kun hakee kunnon 2-komp. työkonemaalia, ja käyttää pohjamaalina ko. tuotteen "märkää" pohjaa, niin tulee kestävä maalaus. Hintakin jää aika kohtuulliseksi ilman välikäsiä, ja löytyy paras tietämys työmenetelmistä ja säilyvyydestä - ja ennen kaikkea saa tuoretta maalia (sekoitus odottaessa) :lol:
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Itse oon käyttänyt vanteiden paikkausmaalauksessa Wurthin vanneprayta, muutkin varmaan käy mutta yllättävän vähän häiritsee kuiteskin vaikka vähän eri sävyy tulee käytettyy eri pulloista.
Joku RAR maali koodi oli sillä alkuperäisellä mutta löytyy hopean kohdalta jostain maalikartoista.
Tuli kyseisellä maalilla maalattua yksi tojotakin muutama vuosi sitten mutta en löytänyt enään maalipurkkia mistään että olisin voinnut koodin maalista katsoo.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
eetuaal
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 11:40

Viesti Kirjoittaja eetuaal »

ite kans vähä korjasin vanteita ja kone pellin maalia miranolil harmaa ei mielestäni kans ole huono :P
belarus 426
Vastaa Viestiin