DT 14 Löytyi ladosta. Ei kylläkään omasta ladosta. Kone on 50 luvulta ja käyntikunnossa. Ajo kunnossa se ei ole ja savuttaa aika komeesti.
Onko DT 14 jo harvinaisuus? Mitä tuollaisesta vois luvata? Joku tietäjä vois myös kertoa masiinasta jotain. Tehoja, iskutilavuuksia, vaihteiden lukumäärä, yms. kiinnostais vai kannattaako sekaantua ollenkaan?
Olis aika komee peli kunnostettuna.
DT 14 Latolöytö
Valvoja: pelarusmaisteri
Harvinaisuus on jo nyt.
Hinta on kahden osapuolen asia, mutta jotain 500 euroo. Kunto ratkaisee paljon.
Malli Dt 14 = 14 hv ja malli Dt 20 = 20 hv.
Iskutilavuus 1535 kuutio senttimetriä
Vaihteita 4 kpl ja suunnanvaihtajalla kaikki toimi pakkina (4kpl)
Totta kai, ota pois jos se on saatavilla. Niitä on tuotu suomeen vain n. 300 kpl:ta. Malli 20 on vielä harvinaisempi, koska tuonti kiellettiin vakolan pyynnöstä.
Kirjallisuuta on ainakin minulla saatavilla ja yksi Dt 14 on tallessakin.
t.ukki
Hinta on kahden osapuolen asia, mutta jotain 500 euroo. Kunto ratkaisee paljon.
Malli Dt 14 = 14 hv ja malli Dt 20 = 20 hv.
Iskutilavuus 1535 kuutio senttimetriä
Vaihteita 4 kpl ja suunnanvaihtajalla kaikki toimi pakkina (4kpl)
Totta kai, ota pois jos se on saatavilla. Niitä on tuotu suomeen vain n. 300 kpl:ta. Malli 20 on vielä harvinaisempi, koska tuonti kiellettiin vakolan pyynnöstä.
Kirjallisuuta on ainakin minulla saatavilla ja yksi Dt 14 on tallessakin.
t.ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966