Ulosoton kytkentä
Valvoja: pelarusmaisteri
Ulosoton kytkentä
Mistäs tuo 501:sen ulosotto oiken menee päälle kun pitäis saada linko pyörimään. Ohjekirja on kyllä hankinnan alla. On kyllä hienopeli muuten kun verrokkina itellä vanha majori.
Re: Ulosoton kytkentä
Penkin alla oikealla on lattialla vipu joka etu asennossa ulosotto keskellä vapaa ja takana ajovoiman otto.
Se eteen ja sitten vasemmalla kädellä reunimmaisella vipstaakilla hollataan pyörintää.
Takana on jarru päällä kesekllä vapaalla ja eteen niin pitäis pyöriä.
Oliko tarpeeksi epäselvästi sanottu
Se eteen ja sitten vasemmalla kädellä reunimmaisella vipstaakilla hollataan pyörintää.
Takana on jarru päällä kesekllä vapaalla ja eteen niin pitäis pyöriä.
Oliko tarpeeksi epäselvästi sanottu
501 -76 turbo
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
Re: Ulosoton kytkentä
No joo nyt meni sitten vipujen sijainti paikat päin vastoin
501 -76 turbo
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
Huumoria
Jonka jälkeen käännytään penkillä oikein päin, kasvot menosuuntaanMTZ kirjoitti:Se eteen ja sitten vasemmalla kädellä reunimmaisella vipstaakilla hollataan pyörintää.
Taitaa ne kytkentä vivut olla oikealla puolella
mtz-50 501 & 526 HX
Re: Ulosoton kytkentä
Joo sitä isoa taakia oikealla kokeilinkin, onko se vasemman puolen vipu sellainen hyvinpieni jossa sormenpäänkokoinen nuppi, vasemmalla on myös joku pienempi hanikka ja sitten tietty se sininen hana penkin alla.MTZ kirjoitti:Penkin alla oikealla on lattialla vipu joka etu asennossa ulosotto keskellä vapaa ja takana ajovoiman otto.
Se eteen ja sitten vasemmalla kädellä reunimmaisella vipstaakilla hollataan pyörintää.
Takana on jarru päällä kesekllä vapaalla ja eteen niin pitäis pyöriä.
Oliko tarpeeksi epäselvästi sanottu
Re: Ulosoton kytkentä
Ei vaan isompi mustapäinen jonka vipu on ihan lattiaa vasten vasemmalla puolella, vetokoukun vapautus salvan vieressä.
mtz-50 501 & 526 HX
Re: Ulosoton kytkentä
jaaha pitää ettiä maanantaina, on taakeja koppi täynnä
Re: Ulosoton kytkentä
Taaki löytyi huomenna testaamaan
Re: Ulosoton kytkentä
Nyt on vihon viimein vipu löytynyt, pannat tiukattu ja linko pyörii, kiitos avusta.
Re: Ulosoton kytkentä
No hiukka vieläkin vetopanta luistaa, kumpikohan säätö ruuvi on kummalle kun en oikein ohjekirjastakaan ottanyt tolkkua, en tuota jarrua edes tarvii.
Re: Ulosoton kytkentä
501:ssä on takaapäin katsottuna lähempi on jarrun säätöruuvi ja kauempi pyörityksen. 800-sarja ja isommat, sekä uusimmat 500-sarjalaiset, järjestys päinvastoin.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: Ulosoton kytkentä
Nyt meni keppi hervottomaksi ja loppui veto, panta poikki ?? Onko lie hyllykamaa viipurissa, automuseon vieressä??
Re: Ulosoton kytkentä
Katso onko kaikki tangot kiinni, ettei vain olisi jostakin sokka ja tappi pudonnut?
t. ukki
t. ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966
Re: Ulosoton kytkentä
Tuossa kuvasarja, kylläkin uudemman mallin ulosoton pantojen vaihdosta.
Hallinta mekanismi on erinlainen 501:ssä mutta sisällä palikat on samalaisia, pikasäätöä lukuunottamatta.
http://s100.photobucket.com/albums/m4/B ... jauskuvat/
Hallinta mekanismi on erinlainen 501:ssä mutta sisällä palikat on samalaisia, pikasäätöä lukuunottamatta.
http://s100.photobucket.com/albums/m4/B ... jauskuvat/
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa