raktoreiden kehitys
Valvoja: pelarusmaisteri
"hydrobelarus"
"Miustaakseni" yksi hydrobe... oli testiajossa Forssan seudulla ja luultavasti vähän Tammelassakin tästä aikaa varmaa noin 19vuotta.tai enemmän...
Oli toisaalta sääli että ei saatu silloin punerrettua toimivaa hydrashifti mallia.Itse tykkään kovasta laatikosta mutta monen mielestä juuri vaihtaminen on Belkun vaikein asia.Hydroshiftmalli olisi varmaan nostanut myynin vieläkin kovempiin lukuihin.
Neuvostoliitossa osattiin kyllä tehdä ainakin isompia hydrashiflaatikoita siihen aikaan, mikä sitten mättäs kun ei saatu noin sataheppaseen tehtyä?
Neuvostoliitossa osattiin kyllä tehdä ainakin isompia hydrashiflaatikoita siihen aikaan, mikä sitten mättäs kun ei saatu noin sataheppaseen tehtyä?
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80