NYT NIITÄ TAAS SAA
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Mielekiintoista nykyään tuo koneiden hinnoittelu. Sain Belkusta vaihdossa suurinpiirtein saman,mitä se maksoi uutena. Sitten liike laittaa pyyntihinnaksi jotain aivan muuta. Täytyy katteiden olla kohdallaan, muuten tuo ei ole mahdollista.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Harvoin on vaihtotraktoria jonka historiaa voi lukea kuten nyt konekeskuksen 952.3 kohdalla.
Kommentoimatta nyt enemmän massikan katteita, saa tuolla lakkapään belkun hintaerolla konekeskuksen belkkuun uuden puolan poikien tekemän etukuormaimen jos sellaista tarvii
Mielenkiintoiseksi homma menee jos trafi kiinnostuu valtran etuakselin ongelmien myötä myös traktoreiden vuosikatsastukseen mutta toivotaan ettei.
Monikohan uudemmista vähäpäästöisistä traktoreista menisi päästömittauksesta puhtaasti läpi?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kon ... i-1.771943
Kommentoimatta nyt enemmän massikan katteita, saa tuolla lakkapään belkun hintaerolla konekeskuksen belkkuun uuden puolan poikien tekemän etukuormaimen jos sellaista tarvii
Mielenkiintoiseksi homma menee jos trafi kiinnostuu valtran etuakselin ongelmien myötä myös traktoreiden vuosikatsastukseen mutta toivotaan ettei.
Monikohan uudemmista vähäpäästöisistä traktoreista menisi päästömittauksesta puhtaasti läpi?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kon ... i-1.771943
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
On noita etuakseleita hajonnut muistakin, useimmat onneksi kuormaintyössä eikä tiellä. Ihme, ettei enempää. Onkohan käynyt niin, että etukuormaajat ovat tulleet koko ajan järeämmiksi ja järeämmiksi. Ja niillä tehdään sellaisia hommia, mitkä on tarkoitettu jo oikeille kuormaajille. Ei kai ole ihmekään jos hajoovat, ei kai noita maataloustraktoreita ole alun perin suunniteltukaan siihen käyttöön noin järeässä mittakaavassa, mitä niillä tehdään. Ainakin maalaisjärjellä ajattelisin asiaa näin.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Huvitti muutenkin tuon Lakkapään myynnissä olevan mainoslause "maahantuojan omassa käytössä ollut", eikös tää Agrikymille ihan tullut vaihdossa 1021.5:een?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Nähtävästi "maahantuojan käytössä" viitataan rekisteritiedoissa oleviin omistajiin.
Tuokin 952.5 seisoi maahantuojan "käytössä" pihalla yli vuoden
Tuokin 952.5 seisoi maahantuojan "käytössä" pihalla yli vuoden
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ostiko sen joku Kouvolasta vai siirtyikö se vain myyntiin sinne?
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Koneen myyjä Lakkapää on Agri-Kymin jälleenmyyjä Pohjois-Suomessa.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ei oikein riittäneet enää tehot nykyiseen käyttöön, on koneet isontuneet sen verran ja tuli tunteja tosi vähän siihen. Siksi vaihtui vähän isompaan.
Yksi todella iso syy vaihtoon oli se, että minä en itse ehdi päivätöiltäni eikä ole kauheasti koskaan kiinnostanutkaan koneita itse korjailla ja täällä ei ole enää yhtään korjaamoa, jotka laittaisivat Belaruksia, eivät oikeastaan suostu edes ottamaan. Ja kyllä työaikana huollon pitää kuitenkin pelata. Muuten hommista ei tule mitään
Yksi todella iso syy vaihtoon oli se, että minä en itse ehdi päivätöiltäni eikä ole kauheasti koskaan kiinnostanutkaan koneita itse korjailla ja täällä ei ole enää yhtään korjaamoa, jotka laittaisivat Belaruksia, eivät oikeastaan suostu edes ottamaan. Ja kyllä työaikana huollon pitää kuitenkin pelata. Muuten hommista ei tule mitään
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ahaa, selvempi juttu.japes kirjoitti: ↑30 Joulu 2019, 15:12 Ei oikein riittäneet enää tehot nykyiseen käyttöön, on koneet isontuneet sen verran ja tuli tunteja tosi vähän siihen. Siksi vaihtui vähän isompaan.
Yksi todella iso syy vaihtoon oli se, että minä en itse ehdi päivätöiltäni eikä ole kauheasti koskaan kiinnostanutkaan koneita itse korjailla ja täällä ei ole enää yhtään korjaamoa, jotka laittaisivat Belaruksia, eivät oikeastaan suostu edes ottamaan. Ja kyllä työaikana huollon pitää kuitenkin pelata. Muuten hommista ei tule mitään