NYT NIITÄ TAAS SAA
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Karvan verran alle 20 tuhatta pitäis hinta olla 422:ssa.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ei taida olla belarusta Farmari-näyttelyssä Seinäjoella?
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Juu ei ollut Belaruksia Farmarissa. Tänään siellä päivän kiertelin. Agri-Kymin tyyppien kanssa juttelin, yhden 952.5:n olivat myyneet hiljattain.HL-Zetor kirjoitti:Ei taida olla belarusta Farmari-näyttelyssä Seinäjoella?
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Onkohan se vielä niitä -15 tuotuja myymättömiä?
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Siitä ei ollut puhetta mutta todennäköisesti.japes kirjoitti:Onkohan se vielä niitä -15 tuotuja myymättömiä?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Tänään käydessäni meijerikaupassa Agri-Kymin kiinteistössä oli molemmat 1021.5 ja 952.5 etukuormaimella tutussa rivissä kattolipan alla kuten ennenkin.920GL kirjoitti:Juu ei ollut Belaruksia Farmarissa. Tänään siellä päivän kiertelin. Agri-Kymin tyyppien kanssa juttelin, yhden 952.5:n olivat myyneet hiljattain.HL-Zetor kirjoitti:Ei taida olla belarusta Farmari-näyttelyssä Seinäjoella?
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Siitä vetokoukkuja Belarukseen: http://lhlift.fi/lataukset/LHLift-Belar ... te-FIN.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.lhlift.com/Vetokoukku_Belar ... 6706300WS/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.lhlift.com/Vetokoukku_Belar ... 6706300WS/" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Kertokaas joku minulle että onko noissa 1221.5 ja 1523.5 mitä eroja. onko eroja esim perän rakenteessa ja vaihteistossa. Vai onko tehty niin että moottorista enemmän heppoja ottamalla on tehty kaksi eri mallia. Tällä huonolla englannilla tehtaan sivuja tutkiessani huomasin että siellä olisi saatavilla myös 1822.3 joka perustuu 2022 malliin joten siinä oletan olevan eroa jo tuohon 1523.5 sarjaan. mutta tuota 1822.3 mallia ei ole ilmeisesti saatavilla Suomeen?
Ex oriente lux.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Belest.fi sivulta löytyy jotain tietoa. Moottorista en osaa sanoa mutta nostolaitteessa näkyy olevan aika iso ero ainakin papereiden mukaan. Ja jos hinta olisi kohdallaan ja huolto ja varaosat pelaisivat, voisin vaikka tuohon isompaan vaihtaakin
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Jep olisihan se mellevä ajella tuollaisella 2022.5 kyläkaupan eteen niin että näkisi kuinka paikallisten ukkojen parrat rupeasi väpättämään
Ex oriente lux.
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07 Kesä 2018, 20:44
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Onko tuollaislla esim. 952.5 mallin kaksikeppisellä vaihteistolla kuinka kankea ajella? Kun joutuu joissain vaihdoissa hämmentämään molempia vaihdekeppejä.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Eipä sitä toista keppiä tarvitse ajossa väännellä kun on työhön valinnut ensin ison tai pienen puolen. Muuten selviää normaaleilla vaihteenvaihdoilla ja jänis/kilpikonna vaihdolla.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07 Kesä 2018, 20:44
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ajattelin lähinnä sitä etteivät nuo vaihteiden vetoalueet kohtaa.
Liikkeelle kilpikonna kakkosella. Sitten pikavaihdekepistä jänikselle. Seuraavaksi vaihdekepistä kolmoselle. Neloselle pitääkin käyttää samassa vaihdossa molempia keppejä; pikavaohdekeppi kilpikonnalle ja vaihdekeppi neloselle. Ja viimeisessä vaihdossa pikavaihdekeppi jänikselle.
Eli tottuuko siihen että samassa vaihdossa joutuu hämmentämään välillä molempia keppejä?
Liikkeelle kilpikonna kakkosella. Sitten pikavaihdekepistä jänikselle. Seuraavaksi vaihdekepistä kolmoselle. Neloselle pitääkin käyttää samassa vaihdossa molempia keppejä; pikavaohdekeppi kilpikonnalle ja vaihdekeppi neloselle. Ja viimeisessä vaihdossa pikavaihdekeppi jänikselle.
Eli tottuuko siihen että samassa vaihdossa joutuu hämmentämään välillä molempia keppejä?
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Harmillista kun bel-estillä ei ole vaihtokoneita näkösällä. Tuollainen kuutos koneellinen voisi olla seuraava hankinta jos löytäisi edukkaasti..
Ex oriente lux.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ei ole kyllä kovin montaa kertaa kymmenen vuoden aikana tullu vastaan tilannetta että ois molempia keppejä pitäny hämmentää...maantieajossa jaksaa kyllä viljakuormankin kanssa lähteä liikkeelle nopealla puolella..pikkukakkonen kirjoitti: ↑25 Kesä 2018, 07:21 Ajattelin lähinnä sitä etteivät nuo vaihteiden vetoalueet kohtaa.
Liikkeelle kilpikonna kakkosella. Sitten pikavaihdekepistä jänikselle. Seuraavaksi vaihdekepistä kolmoselle. Neloselle pitääkin käyttää samassa vaihdossa molempia keppejä; pikavaohdekeppi kilpikonnalle ja vaihdekeppi neloselle. Ja viimeisessä vaihdossa pikavaihdekeppi jänikselle.
Eli tottuuko siihen että samassa vaihdossa joutuu hämmentämään välillä molempia keppejä?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57