NYT NIITÄ TAAS SAA
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
No näin se menee että ei saada näköjään Kiuruveen koeajokynnöistä yhtään videota tai kuvaa aikaisekseksi, vai saadaako kun facebookissa yks pyörii video?
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
[quote="Vilske"]No näin se menee että ei saada näköjään Kiuruveen koeajokynnöistä yhtään videota tai kuvaa aikaisekseksi, vai saadaako kun facebookissa yks pyörii video?[/quote
Samaa pohtinu minäkin et eikö kukaan ollu kameran kanssa liikkeellä? Kun tanssihommat taas sekoitti suunnitelmat viikonloppuna
Ja missäs päin facea tämmönen video on?
Samaa pohtinu minäkin et eikö kukaan ollu kameran kanssa liikkeellä? Kun tanssihommat taas sekoitti suunnitelmat viikonloppuna
Ja missäs päin facea tämmönen video on?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
No niin, löytyihän se videonpätkä maajussit-ryhmästä kaikkine haukkumisineen... On se vaan niin punainen vaate tämä Belarus...
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Onks se ryhmä salainen ku en löytäny?
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
On..HL-Zetor kirjoitti:Onks se ryhmä salainen ku en löytäny?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Toivottavasti ei pahoittanut mielensä järjestäjä kun lähetin hänelle sähköpostiin keskustelusta kopion...920GL kirjoitti:No niin, löytyihän se videonpätkä maajussit-ryhmästä kaikkine haukkumisineen... On se vaan niin punainen vaate tämä Belarus...
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
No eikö joku joka ryhmään kuuluu vois kaapata sitä videoo näkyviin.920GL kirjoitti:On..HL-Zetor kirjoitti:Onks se ryhmä salainen ku en löytäny?
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
hei
mulla olis muutama pätkä videota mutta en ossaa linkittää tänne. täytyy jarkon avustuksella koittaa saaha kuvia ja videota näkyviin.
mulla olis muutama pätkä videota mutta en ossaa linkittää tänne. täytyy jarkon avustuksella koittaa saaha kuvia ja videota näkyviin.
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Ja tällä hetkellä aika iso ongelma Belaruksella on se, ettei ole korjaamoita, jotka suostuisivat tekemään mitään Belarukselle. Täällä Varsinais-Suomessa ei ainakaan tällä hetkellä yksikään korjaamo ole halukas tekemään niille mitään. Taitaa olla liian hyvää hommaa nuo merkkihuollot kun vieraat merkit eivät kiinnosta.
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Joo, en usko että Belkun myyntiluvut näillä toimilla lähtee kasvuun, päinvastoin. Kilpailu konemarkkinoilla on jo valmiiksi kivenkovaa, ja kun katsoo esim. MT:n maksettuja kotimaisia- ja muita länsikonemainoksia, (ps. missä Belkkua ei näy), että sen ohella nettikonetarjontaa, niin mitä sitä hulluja. Hinta- ja laatusuhde saataisi olla uusissa traktorimalleissa lähes tulkoon kohdillaan mutta kun vaihtokoneiden kanssa pelataan entiijjaa eikä varmasti toimivaa kotimaista huoltopalveluketjua ole olemassa niin mitä sitä hulluja. Harrastuskoneharrastajille toki ok säveliä mutta kyllä esim. Zetorin ja Fedin myyntiluvut taitavat jäädä haaveiksi vaan.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Sopimukset on huoltamoyrittäjien tätä päivää ja niissä on ehdoissa suljettu pois sopimuksen ulkopuolisten uusien koneiden korjausta/huolto.japes kirjoitti:Ja tällä hetkellä aika iso ongelma Belaruksella on se, ettei ole korjaamoita, jotka suostuisivat tekemään mitään Belarukselle. Täällä Varsinais-Suomessa ei ainakaan tällä hetkellä yksikään korjaamo ole halukas tekemään niille mitään. Taitaa olla liian hyvää hommaa nuo merkkihuollot kun vieraat merkit eivät kiinnosta.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Mainostetaan.
Arhosen korjaamo.
Pentti Arhonen
Ahjolantie 11, 34800 Virrat
0400 236 588
arhonen@phpoint.fi
Muita remppapaikkoja 22 listalla:
http://www.agrikymi.fi/fi/huoltojavaraosat" onclick="window.open(this.href);return false;
Arhosen korjaamo.
Pentti Arhonen
Ahjolantie 11, 34800 Virrat
0400 236 588
arhonen@phpoint.fi
Muita remppapaikkoja 22 listalla:
http://www.agrikymi.fi/fi/huoltojavaraosat" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Siinä vois olla jollekin tai joillekin hyvä työmaa. Itsellä ei rahkeet riitä, vaikka vaivihkaa olenkin miettiny työllistymistä savon suunnalla. Ehkä liikkuvana huoltomiehenä?Vilske kirjoitti:Sopimukset on huoltamoyrittäjien tätä päivää ja niissä on ehdoissa suljettu pois sopimuksen ulkopuolisten uusien koneiden korjausta/huolto.japes kirjoitti:Ja tällä hetkellä aika iso ongelma Belaruksella on se, ettei ole korjaamoita, jotka suostuisivat tekemään mitään Belarukselle. Täällä Varsinais-Suomessa ei ainakaan tällä hetkellä yksikään korjaamo ole halukas tekemään niille mitään. Taitaa olla liian hyvää hommaa nuo merkkihuollot kun vieraat merkit eivät kiinnosta.
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Joo, tuli kyllä itellekin mieleen että kallista lystiä ajella ympäriinsä työkalut mukana.suonsyrjä kirjoitti:tuo matkalaukku rakastajana touhussa ollut yksi ihan pieni miinus, alkuun pakkailin verstaalta kampeet kyytiin.. ei enää viitsi,mutta täysi pakullinen työkaluja ei ole ihan ilmainen keikaus tehdä.
mutta vähenevä kansan ryhmä paikanpäällä remonteeraajat... hommia kyllä on taatusti, melko miinuksena vain pari vuotta kasvasti ollut isäntien maksu kyky.
vielä joku aika sitten pidin tästä mielipiteestä turpani kiinni vaan nyt alkanut jo sen verta ottamaan pattiin jotta kehutaan miten tarttee olla sitä tätä ja tota rattorissa, kehutaan miten sillä työt käy kuin melkeen itsestään ja eihän sitä tartte rassatakaa niinkuin halvempia tahi venhempia( viimeisen kohdalla olen hämmästellyt että mitä miksi minulle sitten soitettu) mutta kuintenkin kiire loppuu siihen kun rattori kunnossa, eräpäivää venytellään tai melko pieniäkin laskuja saa olla jakamassa eriin...
Re: NYT NIITÄ TAAS SAA
Eikö se pitäisi olla päinvastoin? Monopoliasemassa voi nostaa reippaasti tuntihintaa...