Belarus ! Mutta mikä niistä?
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Niin,,,pesää sain silloin ensikertaa
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
ja sen jälkeen ollu hiljasempaa..? no ei vaineskaan.. Ei voi tietää..MtZ525 kirjoitti:Niin,,,pesää sain silloin ensikertaa
Mutta jos saa kehua omaa suosikki-Belarusta niin se on 826, alkupään tuotantoa.
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Noo, nykyisin alkaa jo kiinnostus loppuun? Mutt 525 on pop.
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
se on terveen miehen merkkiMtZ525 kirjoitti: Mutt 525 on pop.
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Toteemiohjaus 525:ssa on traktorin heikkoin kohta ainakin ajattavuuden kannalta. Monimutkaisesta rakeenteesta johtuen, se on oikea ohjausvälysten kertoja. Hydraulisylinterillä ja yhdellä raidetangolla homma olisi huomattavasti parempi. Itsellä on työn alla ohjauksen modaus, onneksi tehdasosat löytyy noin 250 euroon.
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Hetki sitten se tuli kotiin autokyydillä, 501 vuosimallia -75. Vahingossa sattui löytymään tämä yksilö. Oli uutena meidän kylää ammatimaisesssa puutavaran rahtiajossa (tiekuljetuksessa).
ukki
ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Onnea uudelle belkulle. Meneekö työhön vai ehostukseen?
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Kysäisenpä tällaista. Mikä olisi alle kymppitonnin hintaluokassa paras Belarus lumitöihin (etulevy ja takalevy/linko), pientilan töihin ja pienimuotoiseen puunkeruuseen? Jos suunnitelmat onnistuvat niin tuollaiselle tulee lähitulevaisuudessa tarvetta.
Jospa se siitä
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Kiitos. Tällä hetkellä miulla on käytössä MTZ 50 Super. Mahtava kone hintaisekseen. Ennenkuin ostin tuon niin kävin kahtomassa muutaman tonnin kalliimpia länsikoneita ja järjestäin paljon huonompikuntoisia olivat kaikki. Ainoa huono puoli tuossa on kun ei ole ehtinyt rakennella perään lisäpainoa niin takarenkailta loppuu pito aika nopeasti kun edessä on kaivinkoneen puskulevystä rakennettu aura.suonsyrjä kirjoitti:Kyllä suorasuihku linjalle menisin ja jos yhtään enempi siirtymää niin loikarivaihde ehdoton... eli 820,825,526,826 ja 920.
Ihan käyttöominaisuuksien ja osien saanin suhteen
26 lopuiset ja siittä ylöspäin niin saa ohjaamoonki osia.... mutta näissä on jännä hinnoittelu, 2000 luvun 920pejä saa kymppitonnin korvilla ja 80 luvun moninkertaiset tuntimäärät omaavista pyydellään liki samoja.. 826 sesta vois 5-6 rahaa maksaakkin.
Jospa se siitä
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Kämmenet saa hikoomaan huomattavasti helpommalla belkulla kuin tällä suorituksella
https://youtu.be/a2p4BOGXSBw?t=23" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/a2p4BOGXSBw?t=23" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
-
- Viestit: 804
- Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
- Paikkakunta: Asikkala
Re: Belarus ! Mutta mikä niistä?
Vilske kirjoitti:Kämmenet saa hikoomaan huomattavasti helpommalla belkulla kuin tällä suorituksella
https://youtu.be/a2p4BOGXSBw?t=23" onclick="window.open(this.href);return false;
Oho jätkä joskus ennenkin kiivennyt
Belarus sen olla pitää.
https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;