Tuo T-40 näyttää kyllä siistiltä, olis tosi helppo projekti. Melkein parempi kuin tuo, mistä itse lähdin liikkeelle. Penkki pitäis tosin löytää... Harmi, että on takavetoinen, ei kannata toista samanlaista hankkia. Jos olis neliveto, ostaisin pois.
Tuli sitten koeajettua ja ostettua tämä kyseinen kone, ensialkuun lumikoneeksi ja jatkossa harrastusvärkiksi. Kaikki tuntuu toimivan, mitä nyt jarruvaloja ei saa pois päältä
T-40 -68 ml.1500h (käytössä), T-40 -69 ml.4000h (varaosakone, ollut suvussa uudesta asti)
"Belarus peloton, varma ja valoton"
Tuli sitten koeajettua ja ostettua tämä kyseinen kone, ensialkuun lumikoneeksi ja jatkossa harrastusvärkiksi. Kaikki tuntuu toimivan, mitä nyt jarruvaloja ei saa pois päältä
Onneksi olkoon, näyttäis olevan siisti aihio entisöintiin
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003 "Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa" Kerho facebookissa
Tuli sitten koeajettua ja ostettua tämä kyseinen kone, ensialkuun lumikoneeksi ja jatkossa harrastusvärkiksi. Kaikki tuntuu toimivan, mitä nyt jarruvaloja ei saa pois päältä
hienoa että 40.nen löysi uuden kodin ja vielä tästä aika läheltäkin
aja millä ajat mutta belaruksella ajat varmimmin
belarus mtz 50 vm 69
Hiace 2.4 4x4 99
Transit 2.5 91
Vectra 1.8 95
useita kanarotuja ja 5x suomenvuohia
Siberiahysky ja labbis.
Tässä nyt konkreettinen osoitus siitä että kaluston ylläpito- ja henkilöstön koulutus- ja perehdyttämiskulut saadaan minimoitua kun kalusto homogenisoidaan kaikki samanmerkkiseksi ja -malliseksi.
Tässä nyt konkreettinen osoitus siitä että kaluston ylläpito- ja henkilöstön koulutus- ja perehdyttämiskulut saadaan minimoitua kun kalusto homogenisoidaan kaikki samanmerkkiseksi ja -malliseksi.
loppupeleissä onko nuita muita kunnon traktoreita kuin belarus itselläni on ainakin ainoa vaihtoehto
aja millä ajat mutta belaruksella ajat varmimmin
belarus mtz 50 vm 69
Hiace 2.4 4x4 99
Transit 2.5 91
Vectra 1.8 95
useita kanarotuja ja 5x suomenvuohia
Siberiahysky ja labbis.