netistä löydettyjä belkkuja

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja 920GL »

ukki kirjoitti:Lainaus "mikähän malli tämä alkujaan. monen sekotus lienee."

505 johon vaihdettu jälkeen päin Agrossin ensisarjan ohjaamo. Huomaa, rattiakselin ja peilien sijoitus.

ukki
Voipi olla myös alunperin Norjassa myyty 505. Ne oli tuon näköisiä siellä -80 luvulla..
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
k1200rs
Viestit: 186
Liittynyt: 23 Huhti 2009, 20:31
Paikkakunta: Koillismaa

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja k1200rs »

Tämmönen pikku rattori ison rattorin hinnalla :D http://www.nettikone.com/belarus/250/1515966" onclick="window.open(this.href);return false;
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

k1200rs kirjoitti:Tämmönen pikku rattori ison rattorin hinnalla :D http://www.nettikone.com/belarus/250/1515966" onclick="window.open(this.href);return false;

Hinta saattaa olla kohtuullinenkin kun ei montaa vastaavaa taida olla suomessa :roll:
Mutta tosisiisti ja vähäiset tunnin. Riittäis varmastikkin hyvin tälläselle pien puutarhalla :D
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Kova on ollu kaveri kun on tuolla 424h luukuttanu! :shock: Tosin oli meilläkin päin yks äijä, joka väittämänsä mukaan ajoi Lada 1200S:llä 780tkm. Sekopäitä on joka lähtöön. :D
kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Tarkoitin lähinnä että miten tuo vehje on pysyny nipussa noinkin kauan ja kuinka yli-inhimilliset remonttiponnistelut se on vaatinut. Jos venäjää osaa niin tuolta voi vilkaista VTZ-traktorin omistajan arkea: http://www.fermer.ru/forum/obshchie-vop ... ika/104924" onclick="window.open(this.href);return false;

Belkkumiehet ei surkeinta romua ole vielä nähnytkään, nuo on vielä jotain aivan toista maata. Kuvaavaa on se, että omistajat haaveilevat kiinalaisista traktoreista siksi että niissä ruuvit on kiristettyjä eivätkä ole väärillä kierteillä... Kuinka huono pitää jonkin olla että kinuskivehkeet olisi siihen verrattuna hyviä...?
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja 920GL »

Siitä siisti 1025 harvinaisemmalla konepeitolla: http://www.nettikone.com/belarus/1025-g ... ne/1549647" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

920GL kirjoitti:Siitä siisti 1025 harvinaisemmalla konepeitolla: http://www.nettikone.com/belarus/1025-g ... ne/1549647" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja vähän ajettu. Mikähän lie syynä tuonkin myyntiin/vaihtoon?

Sitten taas tyhmä kysymys: millä 952.n ja 1025.sen tehoero tulee..? Kierrokset vissiin samat, molemmissa turbo? Välijäähytintä ei kai ole? Siis nimenomaan tämä gl. Varmaan jossain mainittukin mutta en löytäny äkkiseltään..
Ja sitten vaihteisto, oliko tuo 16+8 se perinteinen versio..? Lie parempi kun 14+4 laatikko? Tästä on vissiin myös jossain juttua?
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

Siitä vaan huutamaan: http://www.nettikone.com/belarus/826-agross/1560445" onclick="window.open(this.href);return false;
HL-Zetor
Viestit: 125
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 21:25

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja HL-Zetor »

On siä Sinkkosella 3 muutaki belkkua. :wink:
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

HL-Zetor kirjoitti:On siä Sinkkosella 3 muutaki belkkua. :wink:
No niinpä näkyy.. Harmi kun on matkaa kankaanpäähän. Tuota 1025.sta olis kiva käydä kattomassa, :D vaikka 820.set olis lähempänä budjettiani...
EJH10
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:28
Paikkakunta: Riihimäki

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja EJH10 »

Timukka kirjoitti:millä 952.n ja 1025.sen tehoero tulee..? Kierrokset vissiin samat, molemmissa turbo? Välijäähytintä ei kai ole? Siis nimenomaan tämä gl. Varmaan jossain mainittukin mutta en löytäny äkkiseltään..
Jos original 952 tehasturpoa ja 1025:sta verrataan, niin teho ero tulee just kierrosluvuista. 952:ssa on 1800rpm D-245.5 ja 1025:ssa 2200rpm D-245. Sitten on vielä kotimaassa turpotetut 920 -> 952, jotka on luonnollisesti 2200rpm. Aika usein on nuo 1800:t sitten laitettu kiertään sen 2200, että variaatioita löytyy, totuus löytyy yleensä moottorin tyyppikilvestä :) . GL:stä löytyy myös jo Stage 1 päästövaatimusten mukaisia moottoreita, joissa tyyppikilvessä mallinumeron perässä S1 jatkeena.
Timukka kirjoitti:Ja sitten vaihteisto, oliko tuo 16+8 se perinteinen versio..? Lie parempi kun 14+4 laatikko?
1025 on 16+8 laatikolla, joka on sama kuin 1221:ssa. Eli tehonkesto on suurempi, mutta logiikka ja sitä kautta käsiteltävyys erilainen, kaikki ei tykkää. 1021:ssä on sama moottori kuin 1025:ssä, mutta 14+4 laatikko. Eli 14+4 (ja 18+4) kyllä kestää nelipyttysten perässä.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Timukka
Viestit: 816
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 08:41

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja Timukka »

EJH10 kirjoitti:
Timukka kirjoitti:millä 952.n ja 1025.sen tehoero tulee..? Kierrokset vissiin samat, molemmissa turbo? Välijäähytintä ei kai ole? Siis nimenomaan tämä gl. Varmaan jossain mainittukin mutta en löytäny äkkiseltään..
Jos original 952 tehasturpoa ja 1025:sta verrataan, niin teho ero tulee just kierrosluvuista. 952:ssa on 1800rpm D-245.5 ja 1025:ssa 2200rpm D-245. Sitten on vielä kotimaassa turpotetut 920 -> 952, jotka on luonnollisesti 2200rpm. Aika usein on nuo 1800:t sitten laitettu kiertään sen 2200, että variaatioita löytyy, totuus löytyy yleensä moottorin tyyppikilvestä :) . GL:stä löytyy myös jo Stage 1 päästövaatimusten mukaisia moottoreita, joissa tyyppikilvessä mallinumeron perässä S1 jatkeena.
Timukka kirjoitti:Ja sitten vaihteisto, oliko tuo 16+8 se perinteinen versio..? Lie parempi kun 14+4 laatikko?
1025 on 16+8 laatikolla, joka on sama kuin 1221:ssa. Eli tehonkesto on suurempi, mutta logiikka ja sitä kautta käsiteltävyys erilainen, kaikki ei tykkää. 1021:ssä on sama moottori kuin 1025:ssä, mutta 14+4 laatikko. Eli 14+4 (ja 18+4) kyllä kestää nelipyttysten perässä.
:) selvä juttu, kiitokset tiedoista.
HL-Zetor
Viestit: 125
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 21:25

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja HL-Zetor »

Timukka kirjoitti:
HL-Zetor kirjoitti:On siä Sinkkosella 3 muutaki belkkua. :wink:
No niinpä näkyy.. Harmi kun on matkaa kankaanpäähän. Tuota 1025.sta olis kiva käydä kattomassa, :D vaikka 820.set olis lähempänä budjettiani...
Olisko nää niitä "postimyyntikampanjan" tuloksia. 8)
kaikkonen
Viestit: 284
Liittynyt: 29 Loka 2010, 01:33

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja kaikkonen »

Paalain pelaruksen perään.. https://www.tori.fi/vi/32603864.htm
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: netistä löydettyjä belkkuja

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

Siittä huutamaan Belarus 825 Vilskeen etukuormaajalla ja Valmet 502. https://www.facebook.com/maaseutuopetus ... 9486972375" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin