Tuli postissa...

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

kimmoa
Viestit: 731
Liittynyt: 31 Heinä 2007, 21:13
Paikkakunta: Sievi

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Minulle tuli kanssa tuommoinen lappu, mutta en ole siihen vielä reagoinut. Periaatteessahan mikä tahansa on myynnissä kun hinnasta sovitaan.

Omistajatiedot saa AKElta vai mikä se nykyään lieneekään, nimenmuutoksissa ei pysy perässä. Lisäksi yrityskenttä on täynnä firmoja, jotka pientä (tai suurta) korvausta vastaan selvittävät nuo tiedot, ilmeisesti samasta paikasta, ja lähettävät sitten kauniin listan tilaajalle, jota voi ruveta käymään läpi. Törmäsin tähän, kun jouduin mainostajien uhriksi ja viimeinen pisara oli kun SPR:ksi nimetty rikollisorganisaatio rupesi lähettelemään mainoksia. ILmoitin, että en halua vastaanottaa propagandaanne enkä mitenkään muutenkaan edistää Suomen ählämi- ja neekerisointia. Ilmoittivat sitten firman nimen, josta ovat tiedot saaneet.
Pelikaani
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Heinä 2014, 08:11
Paikkakunta: Puumala

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja Pelikaani »

Petri kirjoitti:Rekisteröidyn kulkuneuvon omistaminen on julkinen tieto ja kauppaa voi vapaasti käydä, pari kertaa vuodessa tulee vastaava tarjous myös teini-iän ohittaneesta lava-autostani.

Niinhän se on, mutta minulle on uutta että jostain voi tiedustella omistajia pelkän ajoneuvon merkin mukaan?
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja 920GL »

Mä oon nyt pettyny, mulle ei oo tullu ostotarjousta ollenkaa :?
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

920GL kirjoitti:Mä oon nyt pettyny, mulle ei oo tullu ostotarjousta ollenkaa :?
Pistä osoto ni laitan kopion :D
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Zetoristi
Viestit: 105
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 20:32

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja Zetoristi »

Ei pitänyt Postin lupauskaan. Laitoin aamulla hyvissä ajoin lapun postilaatikon lippaan kiinni ziizusteipillä; -Saa leikata nurmikon, pihalla olevan itsevetävän koneen tankki on täynnä 98 bentsiiniä, öljyt tarkistettu, ja kokeiltu että lähtee ensimmäisestä vedosta käyntiin.
Äsken päiväunien jälkeen kävin tarkistamassa pihan vaan ei ollut Kusti leikannu nurmikkoa. 8)
tane
Viestit: 15
Liittynyt: 24 Tammi 2012, 20:41

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja tane »

tuli minullekkin mutta ei tullut mieleenkään palstalla koijaria ilmaiseki mainostaa
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

Mitäs tänne kuuluu.
Ni tuliko hyviä tarjouksia :lol:
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
nokka kone
Viestit: 804
Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
Paikkakunta: Asikkala

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja nokka kone »

nokka kone kirjoitti:Mitäs tänne kuuluu.
Ni tuliko hyviä tarjouksia :lol:
Onko hiljentyminen myöntymisen merkki :lol:
Rupeis olemaan omakin kohta myyntikunnossa ni hinnat kiinnostaa :D




En ole oikeasti myymässä belakuita pois ellei tuu parempaa tilalle :wink:
Belarus sen olla pitää.

https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
EJH10
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:28
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja EJH10 »

:)
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Kulakki
Viestit: 187
Liittynyt: 21 Marras 2015, 18:58
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja Kulakki »

Olihan noita muutama kai haaviin jäänyt, näkyy nettikoneessa olevan sekä myytäviä että huutokaupattavia.
japes
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Helmi 2012, 17:24
Paikkakunta: Loimaa

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja japes »

Heti otti Puolan pojat yhteyttä ja tekivät tarjouksen, kun mulla on tuommonen Zetka myynnissä https://www.nettikone.com/zetor/7011/1597183" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta mites kun se on alvillinen kone, niin ei taida onnistua oikein kun pojat ostaisivat käteisellä ilman alvia??
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
diesel
Viestit: 159
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 17:21

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja diesel »

ALV. tuli Suomen maatalouteen 1994 keväällä joten vanhemmissa koneissa ei ainakaan alv:tä jos ollut itsellä koko ajan. Ulkomaille viedessä ostaja voi hakea alv:n palautusta ja suomen Alv vuosi-ilmoituksessa on omat kohdat ostot kotimaasta ja ostot EU yhteisön maista.Kun ostaa koneen vaihka Eestistä ja antaa myyjälle alv numeron ja todistuksen(saa netistä) että on alv velvollinen suomessa ei trvi maksaa alvtä sama koskee varaosia esim MVtavaratalossa.
Neuvo on rahat taskuun ja kone ostajalle.
jazzy78
Viestit: 371
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 19:28
Paikkakunta: tenhola

Re: Tuli postissa...

Viesti Kirjoittaja jazzy78 »

Tuli jokuaika sitten tuollainen lappu mutta ei ole 50.nen myynnissä yhen jouduin taloudellisessa pakossa myymään toista en ihan hevin myy. 50.set alkaa olemaan katoavaa perinnettä ja onhan se tontilla pidettävä. Tilaa olis uudemmalle belkullekkin mutta täytyypi odotella että saapi ylimääräistä rahnaa kasaan. Nyt vasta huomasin että täällä tälläinen topicci itse en välittänyt mainostaa kokojuttua.
aja millä ajat mutta belaruksella ajat varmimmin
belarus mtz 50 vm 69
Hiace 2.4 4x4 99
Transit 2.5 91
Vectra 1.8 95

useita kanarotuja ja 5x suomenvuohia
Siberiahysky ja labbis.
Vastaa Viestiin