Traktoriharrastajien elokuvailta 27.2.2016

ilmoitukset kaikista kerhon luonteeseen liittyvistä tapahtumista

Valvoja: pelarusmaisteri

nuffieldmaster
Viestit: 97
Liittynyt: 27 Heinä 2007, 19:33
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Traktoriharrastajien elokuvailta 27.2.2016

Viesti Kirjoittaja nuffieldmaster »

Susirajalla tapahtuu!

27.2.2016 traktoriharrastajien elokuvailta elokuvateatteri Kinomantsissa.
Tapahtuma alkaa klo. 16.00

Tapahtuma osallistujille ilmainen mutta paikkoja rajoitetusti! Väliajalla pientä purtavaa jos hiukoo ja kahvittelu sekä ohjelmana tapahtuman järjestämisen mahdollistaneiden harrastekerhojen esittely.

Varaa paikkasi numerosta 040 7306421 joko soittamalla tai txt.

Mukana illan järjestämisessä ovat Masinistit ry ja Nuffield - Leyland Club Finland ry.

Yhteydenotot siis minulle Joonas Potkonen 0407306421, olen tapahtuman paikallinen järjestäjä.


Jos SINUA kiinnostaa mitä traktoriharrastukselle kuuluu suomessa ja täällä itä-suomessa niin nyt pääset paikanpäälle tutustumaan!
Kuva
Vilske
Viestit: 3036
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: Traktoriharrastajien elokuvailta 27.2.2016

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Pikkasen kaukana...
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Zetoristi
Viestit: 105
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 20:32

Re: Traktoriharrastajien elokuvailta 27.2.2016

Viesti Kirjoittaja Zetoristi »

Varmasti mukavat iltamat mutta on niin syrjässä valtateiden valoloilta, että... :)
ukki
Viestit: 865
Liittynyt: 25 Heinä 2007, 07:17
Paikkakunta: Eedenistä itään

Re: Traktoriharrastajien elokuvailta 27.2.2016

Viesti Kirjoittaja ukki »

Taitaa olla Kesko ja Fordin järjestämä TUPAILTA, kuten oli kuuskymmentä luvulla. Vieläkin korpee kun olin jo ekaluokalla ja meillä oli juuri tuollainen TUPAILTA, joka pitäjänä oli lunka autoliike.

Rattori elokuvan jälkeen, jossa oli tietenkin majorit ja tekstat pääosassa oli vapaaata seurustelua (rattoreiden kehumista), kahvia, munkkia ja tietenkin ukot polttivat ketjussa tupakkia, niin että selvää ilma tilaa isossakaan pirtissä ei ollut kuin puolimetriä ja sekin lattia rajassa.

Kauppias kysyi oliko porukassa koululaisia (olihan niitä varmaankin lähelle kymmenen kappaletta) ja jakoi sitten kaikille viivottimen, jossa oli teksti FORDSON. Minun kohdalla tietenkin ne sitten loppuivat, vaikka naapurin Pekka ei ollut vielä koulussakaan, niin hän sai sen viimeisen. Ainut lohtu oli minulle se, että munkit eivät menneet kaikki ja sain niitä syödä vielä seuraavana päivänäkin. Liekkö siinä ollut syy siihen , että vasta myöhemmin olen hankkinut noita sinisiä rautoja itselle :D .

ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966
nuffieldmaster
Viestit: 97
Liittynyt: 27 Heinä 2007, 19:33
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Re: Traktoriharrastajien elokuvailta 27.2.2016

Viesti Kirjoittaja nuffieldmaster »

Tupa täysi, enempää ei mahdu tällä kertaa.

Ja viivoittimia ei jaeta tällä kertaa, joten nimimerkki "ukki" voi olla huoletta :)
Vastaa Viestiin