Pyöräily

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

jukkis
Viestit: 28
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 09:08
Paikkakunta: Suomussalmi

Pyöräily

Viesti Kirjoittaja jukkis »

Onko sitä Belkku porukassa paljon tuota kaksipyörästen harrastusta? Ukillahan sitä ainakin on nuita möhköjä.
jukkis
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

250 crossikawa oli 4-5 vuotta stressipoistoleluna.Möin viime kesänä,joku nelitahtinen vissiin tulossa ens kesäksi,en vielä tiedä minkäläinen.Voi olla että lavamönkkäri joka uutena ostona kalliinpuoleinen,tai sitten semmoinen putkihäkkyräauto.Voi tulla enduropyöräkin,mistä sitä tietää.
Ei kuitenkaan 2t,pitää likaa mekkalaa.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Itellä on ollu tässä ajokkina Hondan XL-125RC, vuosimallia -83. Pitäisi tässä alkaa isompaa pyörää katselemaan. Enduro tietenkin, en oikein muista perusta.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
cezeta man
Viestit: 74
Liittynyt: 01 Syys 2007, 18:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja cezeta man »

Mulla on noi skootterit(lälläripyörät) lähellä sydäntä,ajopyöränä Suzuki Burgman an400 -02,
Cezeta 501/5 -60+peräkärry PAV 40 museorekisterissä.
Projektina melkein valmis Vespa Rally 200 electronic -73 menee museorekisteriin.
Raatona vielä Vespa Primavera -68 .
Moottoripyöräosastolta museorekisterissä oleva Yamaha AS3 -73.
Moposkootteri Kymco agility -06 , ja Tunturi Super sport -78.
Välillä tuntuu ettei kaikkia kerkiä ulkoiluttamaan kun ajokausi aina
loppuu kesken.
walt
Viestit: 5
Liittynyt: 10 Syys 2008, 10:28
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja walt »

Tuollainen M-72 -49 on projektina, ensi kesänä ajoon menossa. http://img2.freeimagehosting.net/uploads/281945ebf8.jpg
Viimeksi oli KTM 250gs vuodelta -81 mutta se meni myyntiin säilytys/korjauspaikan puutteessa, onneksi nyt on hyvät tilat laitella kunhan saan tuon vanhan navetan muutettua autotalliksi, maalaamoksi ja pajaksi :)
Markus
Viestit: 544
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 01:26
Paikkakunta: Salo, Eura

Viesti Kirjoittaja Markus »

Belkkufoorumin nuorimpana (?) ajelen vielä kevytmoottoripyörillä, tallista löytyy Husqvarnan 125 enduro ja kaduilla liikun Hondan 125 Varaderolla :P
T-40 -68 ml.1500h (käytössä), T-40 -69 ml.4000h (varaosakone, ollut suvussa uudesta asti)
"Belarus peloton, varma ja valoton"
anglia67
Viestit: 55
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:29
Paikkakunta: Elimäki

Viesti Kirjoittaja anglia67 »

Itäkopteri löytyy omasta tallistani.K-pyörä uralin 650 kuutioisella koneella :wink: .Ei aivan alkuperäinen.Pikaisesti maalasin kun oli mattamusta ostaessani.Tällä hetkellä purettuna isompia muutostöitä varten.Laite jota pystyy itse korjaamaan ja osat halpoja Ei tosin mitään ongelmia ole ollut 3000kilometrin aikana.Sikamukava paukutin suorilla putkilla :D .Kuva
Vua jo on korkee tuo pilvi jonka pommi tekköö
MTZ
Viestit: 295
Liittynyt: 05 Joulu 2007, 22:21
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja MTZ »

Ei saa laittaa itäpyörien kuvia tänne,iskee taas himo hommata parin vuoden tauon jälkeen sellanen :wink:

Vierotus oireita vieläkin M-72:sesta..
501 -76 turbo
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
anglia67
Viestit: 55
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:29
Paikkakunta: Elimäki

Viesti Kirjoittaja anglia67 »

MTZ kirjoitti:Ei saa laittaa itäpyörien kuvia tänne,iskee taas himo hommata parin vuoden tauon jälkeen sellanen :wink:

Vierotus oireita vieläkin M-72:sesta..
:lol: :lol: :lol:
Vua jo on korkee tuo pilvi jonka pommi tekköö
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

:shock: Ompas makeen näköisiä pyöriä Foorumilaisilla :D
Juu pyöräkuumetta on vähän ollut itselläkin mutta on jäänyt muiden hankintojen jalkoihin :(
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
walt
Viestit: 5
Liittynyt: 10 Syys 2008, 10:28
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja walt »

8) Noniin, onhan täälä muitakin jotka ymmärtää moottoripyörien päälle..
Nätti paukutin sulla anglia67 :)
MTZ
Viestit: 295
Liittynyt: 05 Joulu 2007, 22:21
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja MTZ »

Löyty Roikan sivuilta kuva Keuruulta kuvattuna.

http://uralroikka.net/kuvat/custom/28.jpg

No ehtihän tuo muuttua minunkin aikana pariin kertaan tuosta.
501 -76 turbo
MF 135
Zetor 25A
Harkov T150
anglia67
Viestit: 55
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:29
Paikkakunta: Elimäki

Viesti Kirjoittaja anglia67 »

walt kirjoitti:8) Noniin, onhan täälä muitakin jotka ymmärtää moottoripyörien päälle..
Nätti paukutin sulla anglia67 :)
Ensi kesänä tuota papatinta ei enää samaksi tunnista.Takarenkaaksi on sovitettu henkilöauton 195/15 renkula vanteineen.Etupää vaihtuu ja tilalle tulee pidemmät pumput.Loota sekä kytkin on rempattu.Ja väritys tulee muuttumaan täysin mutta liekkejä pitää olla 8)
Vua jo on korkee tuo pilvi jonka pommi tekköö
Markus
Viestit: 544
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 01:26
Paikkakunta: Salo, Eura

Viesti Kirjoittaja Markus »

8)
T-40 -68 ml.1500h (käytössä), T-40 -69 ml.4000h (varaosakone, ollut suvussa uudesta asti)
"Belarus peloton, varma ja valoton"
walt
Viestit: 5
Liittynyt: 10 Syys 2008, 10:28
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja walt »

Tästähän tuli uralistien hyökkäys belkkufoorumille :lol:
Se 15" vanne kuulostaa tutulta, kun mulla on vastaavaa kokoa oleva Saab-auton vanne tuossa tallissa odottamassa paikalleen laittoa, pitää vaan ensin käyttää leimalla tuo, kun ei ole ennen suomessa rekisteröity.

Ei muuten kellään olisi suunnilleen toimivaa kuplan konetta jäänyt tallin nurkkaan lojumaan? Sellaiselle olisi vähän tarvetta ensi kesänä..
Vastaa Viestiin