Retki Minsikiin tehtiin
Valvoja: pelarusmaisteri
Retki Minsikiin tehtiin
Mukava ja antoisa reissu Minsikiin tehtiin viime viikolla. Belarus ja Belaz tehtailla käytiin sekä Belagro näyttelyssä.
Kiitos matka kumppaneille.
t. ukki
Kiitos matka kumppaneille.
t. ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966
Kiitokset vain minunkin puolestani matkatovereille. Edellämainittujen kohteiden lisäksi kolhoosi oli myös mielenkiintoinen kohde.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 01 Syys 2007, 18:43
- Paikkakunta: Tampere
En nyt näe suoraa yhteyttä "Belarus-hengessä" ja jossaki rähjäsessä mökissä missä viimevuonna oltiin. Ihmisiähän kaikki ollaan, eikä tarvii missään sikolätissä asua. Paljon parempi ihan yleisen mukavuudenkin kannalta.
Ja mitä lipetskiin tulee, niin tehdas kärsii pahoista taloudellisista ongelmista tietojeni mukaan tällähetkellä, joten tuskin olisi kovin otollinen retkikohde.
Ja mitä lipetskiin tulee, niin tehdas kärsii pahoista taloudellisista ongelmista tietojeni mukaan tällähetkellä, joten tuskin olisi kovin otollinen retkikohde.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Kirjoitin tästä joskus aiemminkin mutta mun mielestä Belarukseen ja sen omistamiseen kuuluu oleellisesti henki, jossa kaikkea ei ratkaista rahalla. Eikä myöskään oteta niitä kalleimpia majoituksia vaan esim. ollaan valmiita vähän kulkemaan metrolla tms. Toisin sanoen, ollaan valmiita näkemään vähän vaivaa kustannuksiltaan optimaalisen ratkaisun saavuttamiseksi.
Jos LTZ on konkurssin partaalla niin ei kai sinne sitten toinna mennä. Mistä tieto muuten on peräisin?
Jos LTZ on konkurssin partaalla niin ei kai sinne sitten toinna mennä. Mistä tieto muuten on peräisin?
-
- Viestit: 907
- Liittynyt: 15 Syys 2007, 14:42
- Paikkakunta: Suomussalmi
juu ja ei
Juu, ja ehkä juuri siksi mennäänkin seuraavana vuonna Volgogradiin (entinen Stalingrad) ja katsotaan mitenkä nuo "telaketjubelarukset" tehdään (suomeksi: DT-74 ja DT-75)..jymmi kirjoitti:Mielestäni sille parille sadalle eurolle jonka matka tänä vuonna maksoi enemmän tuli hurjasti katetta jo yhden minskissä vietetyn vuorokauden muodossa.asuminen kaupungin keskustassa oli huomattavan antoisaa.minsk on todella hieno kaupunki niin päivällä kuin yölläkin.
Voisin toimia matkanjohtajana ja jopa tulkkinakin. Pohditaanpa; pitkä talvi on edessä..
Kyllä. Jos kerran luppauvut matkanjohtajaksi ja sullahan sitä tuntuu olevan kokemusta venäjällä reissaamisesta, niin sittehän meilla ois kaikki edellytykset lähteä kerhonpiirissä ko. reissulle. Volgograd näyttää olevan kyllä heti puolta kauempana ku Minsk, mutta sehän pittää vaan selvitellä mitä se kustantaa, sehän mahtas olla muuten Lipetsk siinä matkan varrella.
http://maps.google.fi/maps?client=firef ... 1&ct=title
http://maps.google.fi/maps?client=firef ... 1&ct=title
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Nimenomaan, Minsk on kyllä upea kaupunki. Eikä tullu mieleenkään että ois illalla/yöllä katuja kulkiessa pitäny vilkuilla selkänsä taakse. Että sinne vaan vielä kerran.. Nähtävää varmaan löytyy kyllä vieläkin.Eikä tuo hinta mikään paha ollu,maksaahan joku samanverran jostain rantalomastakin...jymmi kirjoitti:Mielestäni sille parille sadalle eurolle jonka matka tänä vuonna maksoi enemmän tuli hurjasti katetta jo yhden minskissä vietetyn vuorokauden muodossa.asuminen kaupungin keskustassa oli huomattavan antoisaa.minsk on todella hieno kaupunki niin päivällä kuin yölläkin.