Belarus 1523.3

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Belarus 1523.3

Viesti Kirjoittaja 920GL »

Nyt joku innokas hakemaan Virosta voimakone: http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt ... a36c4.html
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Hintakin olisi verottomana ihan siedettävä :)
Hieno belkku, tuollaista hyttii kaipais kyllä uudet 3-sarjan koneet :?
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Onko se takana oleva hydraulilohko alkuperäinen?
Vetokoukku tarvitsisi hankkia,mitäköhän se maksaisi?
Maahantulokatsastus maksaa röyhkeät 260eur. Hytistä täytyy löytyä ROPS numero.Nykyaikana kannattaa tarkistaa saastejutut,kun toi on noin uudenkarhea, ettei viranomaiset pääse sen takia kyykkyttää,niin kun on maan tapa.
Olisihan hyvä lisä Belkkukantaan,täytyy vissiin hiljalleen tottua noihin uudempien Belkkujen hintatasoon.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Näyttäis olevan vakiokamaa tuo lohko uudemman hytin varusteissa.
Tulee varmaan samassa paketissa boschin sähkönostolaitteen mukana.
Kuva vähän pienenmmästä 1222 belkusta.

Kuva

Olisikohan seuraava parannus vanhaan agross-hyttiin tuollainen uudeman hytin kojetaulun korotuspala :)
Voisi vähän pienentää kojetaulun kautta tulevaa melua tuossa hytissä.
Kuva on otettu Belaruksen testi- ja tutkimuskeskuksessa vuosi sitten 2007.


Kuva
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Tulipa tuossa pistettyä merkille muutamia asioita. Nelos-sarjan koneissa näyttäs olevan sitte deutzin moottorit, että se siitä sitten. MMZ:lla on kyllä jo olemassa D-245 common rail mallikin, näyttelyssä semmonen oli ja kahessa raktorissa testikeskuksessa. Ohjaamomelunkin pitäisi olla uudemmissa pienempi, sillä hydraulisäiliä on sijoitettu kopin taakse.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
EJH10
Viestit: 781
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:28
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja EJH10 »

No niin, Minskin kävijät, elekääpä pitäkö hullua jännityksessä, vaan kertokaapa kaikki muutkin uutiset :shock:
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Kuhan tässä saa aikaiseksi laitettua nettiin muutamat kuvat, kun kerran antoivat kokoonpanolinjallakin kuvata tälläkertaa.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Deutsin kone,se on sitä globaalisaatiota.Toivottavasti se on vain välivaihe kunnes omat koneet on saatu tyypitettyä.Hyvä kone Deutsi on ei siinä mitään,mutta ei oikein sovi Belkkun imageeseen.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Vilske kirjoitti:Näyttäis olevan vakiokamaa tuo lohko uudemman hytin varusteissa.
Tulee varmaan samassa paketissa boschin sähkönostolaitteen mukana.
Kuva vähän pienenmmästä 1222 belkusta.

Kuva

Olisikohan seuraava parannus vanhaan agross-hyttiin tuollainen uudeman hytin kojetaulun korotuspala :)
Voisi vähän pienentää kojetaulun kautta tulevaa melua tuossa hytissä.
Kuva on otettu Belaruksen testi- ja tutkimuskeskuksessa vuosi sitten 2007.


Kuva
Joo tossa on jo tyyliäkin,ja tuo mittarit lähemmäs että näkee ilman lukuklaseja.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
920GL
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 21:43
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja 920GL »

Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Maksaa 28437.23 EUR päivän kurssin mukaan + tullit + rahti.

:wink: http://www.napsu.fi/matkailu/valuuttala ... orm1=Laske
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Ei eu-maasta kun itte tuo tartte tullia maksaa.Rahti on minimaalinen kun ajat pelkän traktorin lautalle.Lisäksi tulee maahantulokatsastus mikä on 260Eur kilpineen.Sieltä vaan rohkeasti hakemaan :D
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Tuosta hinnasta varmaan sais pois alv-rekisterissä oleva Viron 18% alv veron.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Hasse
Viestit: 337
Liittynyt: 26 Syys 2007, 20:29
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Hasse »

0% Alv kun olet alvivevollinen,käytännössä tilitoimisto ensiksi lisää ja sitten poistaa sen alvin Eu ostoista,eli käytänössä et tarvitse maksaa alvia. Sitten kun myyt tai vaihdat on normaali 22% alvi.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Vastaa Viestiin