Tervehdys kaikille palstalaisille
Kyselen ennen kansiremontin tekoa, minkälaisia kokemuksia Teillä arvon tietäjät on D60 koneen etukammioiden vaihtotarpeesta. Niitä näyttää nyt taas saavan, toki hinta on pompsahtanut.
Kysymys kuuluu; kuinka kuluvia ovat, kannattaisiko hankkia varalle hyllyyn, vai todeta ensin tilanne, ja vasta siten..
Noin 3000 mittarituntia ajettu kone, entisessä elämässään pilotilla käynnistelty. Useasti..
Kiitos kokemuksistanne
D60 etukammioiden kuluminen
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: D60 etukammioiden kuluminen
Ei ole tarvinnut tähän mennessä vaihtaa. Joskus kammion reuna "irvottanut "kannen tason yli. Siitä pääsee kannenoikaisulla joka muutenkin tärkeää kansipahvin keston vuoksi.
-
ratikkakuski
- Viestit: 47
- Liittynyt: 11 Loka 2019, 14:12
Re: D60 etukammioiden kuluminen
Kiitos tiedosta !
Onko muilla mielipiteitä asiasta ?
Onko muilla mielipiteitä asiasta ?
Re: D60 etukammioiden kuluminen
Hehkun etukammio voi vaikuttaa kannentiivisteen kestoon jos ei ole samalla tasolla kannen kanssa.