D60 etukammioiden kuluminen

Belarus traktoreihin liittyviä ja miksei muitakin korjausohjeita

Valvoja: pelarusmaisteri

ratikkakuski
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Loka 2019, 14:12

D60 etukammioiden kuluminen

Viesti Kirjoittaja ratikkakuski »

Tervehdys kaikille palstalaisille

Kyselen ennen kansiremontin tekoa, minkälaisia kokemuksia Teillä arvon tietäjät on D60 koneen etukammioiden vaihtotarpeesta. Niitä näyttää nyt taas saavan, toki hinta on pompsahtanut.

Kysymys kuuluu; kuinka kuluvia ovat, kannattaisiko hankkia varalle hyllyyn, vai todeta ensin tilanne, ja vasta siten..

Noin 3000 mittarituntia ajettu kone, entisessä elämässään pilotilla käynnistelty. Useasti..

Kiitos kokemuksistanne
joksu
Viestit: 105
Liittynyt: 07 Huhti 2010, 20:17

Re: D60 etukammioiden kuluminen

Viesti Kirjoittaja joksu »

Ei ole tarvinnut tähän mennessä vaihtaa. Joskus kammion reuna "irvottanut "kannen tason yli. Siitä pääsee kannenoikaisulla joka muutenkin tärkeää kansipahvin keston vuoksi.
ratikkakuski
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Loka 2019, 14:12

Re: D60 etukammioiden kuluminen

Viesti Kirjoittaja ratikkakuski »

Kiitos tiedosta !

Onko muilla mielipiteitä asiasta ?
joksu
Viestit: 105
Liittynyt: 07 Huhti 2010, 20:17

Re: D60 etukammioiden kuluminen

Viesti Kirjoittaja joksu »

Hehkun etukammio voi vaikuttaa kannentiivisteen kestoon jos ei ole samalla tasolla kannen kanssa.
Vastaa Viestiin