Uutta 952.3 Belaruksessa
Valvoja: pelarusmaisteri
Uutta 952.3 Belaruksessa
Vaihdevivustossa on luovuttu samassa kepissä olleesta aluevaihteiston kytkennästä
Nyt kytkentä suoritettaan erillisellä vivulla.
Vaihdekaavaankin on tullut muutoksia, ei ollut tarroja enkä ajanut koneella. Kuulemma 1 ja pakki vaihtaneet paikkaa.
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007242.jpg
Samoin keppien varsia on nyt taivutettu ja jatkettu paremman ergonomian saavuttamiseksi
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007248.jpg
Rattikin on nyt käteen sopivampi ja pienempi
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007243.jpg
Samoin nelivedonkytkentä vipu on siirretty kaasujalan tieltä pois taaemmaksi
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007245.jpg
Vänkärin penkkihän on ollut jo jonkun aikaa uusissa Belkuissa vakiovaruste
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007244.jpg
Nyt kytkentä suoritettaan erillisellä vivulla.
Vaihdekaavaankin on tullut muutoksia, ei ollut tarroja enkä ajanut koneella. Kuulemma 1 ja pakki vaihtaneet paikkaa.
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007242.jpg
Samoin keppien varsia on nyt taivutettu ja jatkettu paremman ergonomian saavuttamiseksi
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007248.jpg
Rattikin on nyt käteen sopivampi ja pienempi
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007243.jpg
Samoin nelivedonkytkentä vipu on siirretty kaasujalan tieltä pois taaemmaksi
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007245.jpg
Vänkärin penkkihän on ollut jo jonkun aikaa uusissa Belkuissa vakiovaruste
http://i100.photobucket.com/albums/m4/B ... 007244.jpg
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: 31 Elo 2007, 09:33
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Vielä kun tuolle käsijarrulle keksisivät jonkun väljemmän paikan
Entä se voimanoton kierrosten valinta? joko se on sisällä hytissä?
Saisivatpa sillä ihan uudella hytillä suomeen jonkun kamppeen niin voisi käydä tarkemmin syynäämässä, vaikka kyllähän sitä kerkesi tehtaalla pikkusen tutkia, ja mahtaa siitä joku hätänen kuvakin olla...
Entä se voimanoton kierrosten valinta? joko se on sisällä hytissä?
Saisivatpa sillä ihan uudella hytillä suomeen jonkun kamppeen niin voisi käydä tarkemmin syynäämässä, vaikka kyllähän sitä kerkesi tehtaalla pikkusen tutkia, ja mahtaa siitä joku hätänen kuvakin olla...
Jotain sentään.
Fakta vaan on että tohon hintapyyntisessä Belkussa pitäisi olla alle 80db,ja vipspaakit ja mittaristo samalla tasolla kuin uusissa Zetoreissa.
Progressi on monessa mielessä ergonomiassa parempi ja mittaristo tyylikkäämpi.
Fakta vaan on että tohon hintapyyntisessä Belkussa pitäisi olla alle 80db,ja vipspaakit ja mittaristo samalla tasolla kuin uusissa Zetoreissa.
Progressi on monessa mielessä ergonomiassa parempi ja mittaristo tyylikkäämpi.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: 31 Elo 2007, 09:33
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Kyllä omasta mielestä 920 on viimeinen Suomessa myytävä traktorin näköinen kone. Muissa on liikaa muovia sun muita krumeluureja.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Onnittelut täältä uuden Belkun omistajalle =MTZ=:lle
20" vai 24" eturenkailla?
Ja millä vaihteistolla?
Herkkä kuin mikä käsiteltävä nyt uutena vai kuinka
20" vai 24" eturenkailla?
Ja millä vaihteistolla?
Herkkä kuin mikä käsiteltävä nyt uutena vai kuinka
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
24" renkaillahan se. 20" ois kyllä ollu parempi. Vaihteisto on ihan perinteinen 18 lovinen. Kyllähän tuo tähänastisten kokemusten perusteella hyvä kone on. Ainoat mitä jäi kaipaamaan vanhasta, olivat nostolaitteen käyttö ratin viereisistä vivuista, sekä jousitettu etuakseli.Vilske kirjoitti:Onnittelut täältä uuden Belkun omistajalle =MTZ=:lle
20" vai 24" eturenkailla?
Ja millä vaihteistolla?
Herkkä kuin mikä käsiteltävä nyt uutena vai kuinka
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: 28 Loka 2007, 19:46