Entisen foorumin mukana meni Vilskeen laturin remmisiivan vaihtojuttu ja mielenkiintoinen 24v akkujen kytkentäjutut,harmi.
Mun 1025 lataa mielestäni liian alhaisella 13v jännitteellä,jostain voi sätää mistä?Remmisiiva taitaa olla maahantuojan puolesta vaihdettu koska 13v nousee jo noin 900rmp olisiko näin?
Vielä yksi kysymys,kun laitan virran päälle avaimesta kuluu vinkunaa,normaalia näissä uudemissa?
Uudempien lataus
Valvoja: pelarusmaisteri
Uudempien lataus
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Onneksi miehet ei menny entisen foorumin mukana
Remmisiivan koko siinä jutussa oli 90mm alkuperäinen ja 65mm pantiin tilalle, mitä vakaammin jännite saahaan pysymään n. 14 voltissa sitä parempi, alle sen ei sais mennä, mieluummin yli esim. 14,3 ,pakkasessa vaikka 14,7 .
Jos haluat raportin silloisesta kokeesta, niin laita sp-osote yv:nä niin pannaan tulemaan.
Vinkumis merkkiäänestä varmaan vastaa uusien koneiden omistajat
Remmisiivan koko siinä jutussa oli 90mm alkuperäinen ja 65mm pantiin tilalle, mitä vakaammin jännite saahaan pysymään n. 14 voltissa sitä parempi, alle sen ei sais mennä, mieluummin yli esim. 14,3 ,pakkasessa vaikka 14,7 .
Jos haluat raportin silloisesta kokeesta, niin laita sp-osote yv:nä niin pannaan tulemaan.
Vinkumis merkkiäänestä varmaan vastaa uusien koneiden omistajat
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Vinkuminen on alhaisen öljynpaineen varoitusääni
Loppuu samalla kun öljynpaineet nousee normaaliksi ja tietysti taas alkaa soida sammutuksen jälkeen
Äänen saa loppumaan kun nykäisee öljykellosta moottorin öljynmittatikun vierestä liittimen irti
Laturissa ei varmaan oo enään säädettävää säädintä lataukselle.
Loppuu samalla kun öljynpaineet nousee normaaliksi ja tietysti taas alkaa soida sammutuksen jälkeen
Äänen saa loppumaan kun nykäisee öljykellosta moottorin öljynmittatikun vierestä liittimen irti
Laturissa ei varmaan oo enään säädettävää säädintä lataukselle.
Viimeksi muokannut Vilske, 02 Joulu 2007, 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Viestini hävisi vissiin etäpyyliaan,kokeilaan uudestaan.
Ja että öljypaineen varotusääni, hienoa.
Jos ei ole enään latauksenjännitteensäätöruuvia on vitsit vähissä saada jännitettä ylös,toki kannattaa tarkistaa mittari mittaamalla toisella mittarilla.
Ruotsinesitteen mukaan teho on 700w eli 50A, pitäs rittää vakiosähkölaitteille.Kuitenkin kaikki laitteet päällä tippuu jännite oman mittarin mukaan noin12volttiin vaikka talla pohjassa.
Kuitenkin on virta riittänyt startteihin mainiosti eli ei vakava ongelma.
Ja että öljypaineen varotusääni, hienoa.
Jos ei ole enään latauksenjännitteensäätöruuvia on vitsit vähissä saada jännitettä ylös,toki kannattaa tarkistaa mittari mittaamalla toisella mittarilla.
Ruotsinesitteen mukaan teho on 700w eli 50A, pitäs rittää vakiosähkölaitteille.Kuitenkin kaikki laitteet päällä tippuu jännite oman mittarin mukaan noin12volttiin vaikka talla pohjassa.
Kuitenkin on virta riittänyt startteihin mainiosti eli ei vakava ongelma.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80