Kyllähän sitä kynnettävää ois löytyny mutta kun ei oo kuin yksi BelarusEJH10 kirjoitti:Tänä syksynä ei tuntunut kenelläkään olevan niin paljoa kynnettävää, että olisi pystynyt oikein tapahtuman järjestämään. Mutta ens syksynä sitten, tännehän sitä foorumille vois alkaa jo hyvissä ajoin ilmottelemaan kenellä ois riittävästi alaa ja halua lähteä tempausta järjestämään
Työnsankarit
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: Työnsankarit
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: Työnsankarit
Niinpä, muutama belkku vaan täälläkin ja kynnettävää.920GL kirjoitti:Kyllähän sitä kynnettävää ois löytyny mutta kun ei oo kuin yksi BelarusEJH10 kirjoitti:Tänä syksynä ei tuntunut kenelläkään olevan niin paljoa kynnettävää, että olisi pystynyt oikein tapahtuman järjestämään. Mutta ens syksynä sitten, tännehän sitä foorumille vois alkaa jo hyvissä ajoin ilmottelemaan kenellä ois riittävästi alaa ja halua lähteä tempausta järjestämään
Kyllähän tuollainen kyntöpäivän paikka on jossain missä belkku kanta on tiheempi kuin täällä etelässä.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Työnsankarit
Timukka kirjoitti:jee, lisää vaan kuvia Belaruksesta työssä. Meillä saattaa olla jossain valokuvia isäni belaruksista vuosien takaa. Minulla vaan ei ole skanneria.
90-luvun puolessavälissä suunnilleen, isän 826 hirsisaunan rakennuksella: http://aijaa.com/8fQ702" onclick="window.open(this.href);return false;
Samainen 826 joskus 90-luvulla talvimaisemassa "metsävarustuksessa": http://aijaa.com/LhF2iI" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Työnsankarit
Rankasavottaa.
Vielä pitää sahata toinen mokoma ja ruveta pilikomaan.
Lunta metässä vielä n.50cm meinaa jonkinverran hiastaa.
Vielä pitää sahata toinen mokoma ja ruveta pilikomaan.
Lunta metässä vielä n.50cm meinaa jonkinverran hiastaa.
Re: Työnsankarit
Viimekeväinen isän ja setän halakorante.
-
nokka kone
- Viestit: 804
- Liittynyt: 01 Elo 2015, 18:33
- Paikkakunta: Asikkala
Re: Työnsankarit
Tässä tämä meidän uskollinen työnsankari joka on tarkoitus pitää ajossa mikäli se on minusta kiinni.
Tässä ykspäivä juttelin jonkun vanhanisännän kanssa säästä ja belaruksista ja hän rupesi muistelemaan että olihan täällä kylällä ennen noita belkkui ja olihan tässä naapurinmetsässä se pel.... belarus "metsäohjaamoineen".
No totesin että taidan kuulua samaan sukuun ja on edelleen ajossa
https://www.youtube.com/watch?v=hm9lcOaE5p4" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä ykspäivä juttelin jonkun vanhanisännän kanssa säästä ja belaruksista ja hän rupesi muistelemaan että olihan täällä kylällä ennen noita belkkui ja olihan tässä naapurinmetsässä se pel.... belarus "metsäohjaamoineen".
https://www.youtube.com/watch?v=hm9lcOaE5p4" onclick="window.open(this.href);return false;
Belarus sen olla pitää.
https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/channel/UCVL4Mk ... e0TIy1TuGA" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Työnsankarit

Neuvostokolmikko(+ yksi ruotsalainen) kompostihommissa
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: Työnsankarit
pihlavan kirjoitti:
Neuvostokolmikko(+ yksi ruotsalainen) kompostihommissa
Re: Työnsankarit
On 526,ei 826.
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Re: Työnsankarit

Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: Työnsankarit
pihlavan kirjoitti:On 526,ei 826.
Re: Työnsankarit
Belkku kylvöhommissa. Täytyy tunnustaa, että ilmastointi ei ole ollut ollenkaan huono varuste näillä helteillä!
Belarus 952, -03
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Belarus 425, -87
Same 105 Silver, -07
Re: Työnsankarit
Näyttää olevan uusinta mallia. Onko tuo kestänyt? Minkälaisia vikoja ollut?
Re: Työnsankarit
Komeat koneet. Molemmatjapes kirjoitti:Belkku kylvöhommissa. Täytyy tunnustaa, että ilmastointi ei ole ollut ollenkaan huono varuste näillä helteillä!
Belarus 952.3 Isme 140L etukuormain
DT-14 vm.-57
DT-14 vm.-57
Re: Työnsankarit
japes kirjoitti:Belkku kylvöhommissa. Täytyy tunnustaa, että ilmastointi ei ole ollut ollenkaan huono varuste näillä helteillä!
Otsasi hiessä pitää sinun leipäsi ansaitseman
Ikinä ei tiedä kumpaan suuntaan keulan viskaa kun jarrua painaa!