Mulla alkoi belarus savuttaa sinistä savua siirtopumpun vaihdon jälkee ja polttoaineen kulutus lisäntyi. moottoriöljy tuli mustaksi tämän remontin jälkeen. Ammatti mies teki tämän remontin! moottorista kuuluu ihmeellinen hakkaamisen ääni? suuttimien kärjet on vaihdettu ja venttiilit säätetty.
MISSÄ ON OIKEIN VIKA??????????
pikaisia neuvoja kiitos!
belarus 525
Valvoja: pelarusmaisteri
Oliko syöttöpumppu irti remontin aikana? Onko syötön ajoitus säädetty? Eihän ilmansuodattimessa ole liikaa öljyä tai muuten tukkeessa?
Onko kone hyvä vai huono vetoinen? Koliseva ääni voi tulla, jos ruiskutus määrä on liian suuri ja tai ruiskutus hetki väärä.
t. ukki
Onko kone hyvä vai huono vetoinen? Koliseva ääni voi tulla, jos ruiskutus määrä on liian suuri ja tai ruiskutus hetki väärä.
t. ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966
Kuulostaa että remontti epäonnistui.Selvitä tarkkaan kaikki mitä silloin tehtiin,niistä tiedoista pitäs sitten diagnoosi tulla.Ruiskupumpussa ilmeisesti vika,hakkava ääni vittaa elementtijousen katkeamiseen.
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: 16 Helmi 2008, 14:37
- Paikkakunta: sysmä
belarus 525
Tuo hakkaava ääni kuuluu joskus ei aina. silloin se kuuluu kun revittää esimerkisi ylämäkeä kun auraa takalanalla