Sivu 14/16

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 06 Touko 2017, 07:24
Kirjoittaja Timukka
Karvan verran alle 20 tuhatta pitäis hinta olla 422:ssa.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 15 Kesä 2017, 19:20
Kirjoittaja HL-Zetor
Ei taida olla belarusta Farmari-näyttelyssä Seinäjoella?
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 15 Kesä 2017, 19:24
Kirjoittaja 920GL
HL-Zetor kirjoitti:Ei taida olla belarusta Farmari-näyttelyssä Seinäjoella?
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.
Juu ei ollut Belaruksia Farmarissa. Tänään siellä päivän kiertelin. Agri-Kymin tyyppien kanssa juttelin, yhden 952.5:n olivat myyneet hiljattain.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 16 Kesä 2017, 07:58
Kirjoittaja japes
Onkohan se vielä niitä -15 tuotuja myymättömiä?

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 16 Kesä 2017, 08:22
Kirjoittaja 920GL
japes kirjoitti:Onkohan se vielä niitä -15 tuotuja myymättömiä?
Siitä ei ollut puhetta mutta todennäköisesti.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 16 Kesä 2017, 21:25
Kirjoittaja Vilske
920GL kirjoitti:
HL-Zetor kirjoitti:Ei taida olla belarusta Farmari-näyttelyssä Seinäjoella?
Ainakaan löytäny näytteilleasettajien joukosta jota ihmettelen.
Juu ei ollut Belaruksia Farmarissa. Tänään siellä päivän kiertelin. Agri-Kymin tyyppien kanssa juttelin, yhden 952.5:n olivat myyneet hiljattain.
Tänään käydessäni meijerikaupassa Agri-Kymin kiinteistössä oli molemmat 1021.5 ja 952.5 etukuormaimella tutussa rivissä kattolipan alla kuten ennenkin.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 31 Heinä 2017, 18:54
Kirjoittaja 920GL
Siitä vetokoukkuja Belarukseen: http://lhlift.fi/lataukset/LHLift-Belar ... te-FIN.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://shop.lhlift.com/Vetokoukku_Belar ... 6706300WS/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 08 Kesä 2018, 14:02
Kirjoittaja Herkkon
Kertokaas joku minulle että onko noissa 1221.5 ja 1523.5 mitä eroja. onko eroja esim perän rakenteessa ja vaihteistossa. Vai onko tehty niin että moottorista enemmän heppoja ottamalla on tehty kaksi eri mallia. Tällä huonolla englannilla tehtaan sivuja tutkiessani huomasin että siellä olisi saatavilla myös 1822.3 joka perustuu 2022 malliin joten siinä oletan olevan eroa jo tuohon 1523.5 sarjaan. mutta tuota 1822.3 mallia ei ole ilmeisesti saatavilla Suomeen?

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 09 Kesä 2018, 17:40
Kirjoittaja japes
Belest.fi sivulta löytyy jotain tietoa. Moottorista en osaa sanoa mutta nostolaitteessa näkyy olevan aika iso ero ainakin papereiden mukaan. Ja jos hinta olisi kohdallaan ja huolto ja varaosat pelaisivat, voisin vaikka tuohon isompaan vaihtaakin

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 10 Kesä 2018, 16:03
Kirjoittaja Herkkon
Jep olisihan se mellevä ajella tuollaisella 2022.5 kyläkaupan eteen niin että näkisi kuinka paikallisten ukkojen parrat rupeasi väpättämään :lol:

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 13 Kesä 2018, 05:14
Kirjoittaja pikkukakkonen
Onko tuollaislla esim. 952.5 mallin kaksikeppisellä vaihteistolla kuinka kankea ajella? Kun joutuu joissain vaihdoissa hämmentämään molempia vaihdekeppejä.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 17 Kesä 2018, 23:24
Kirjoittaja japes
Eipä sitä toista keppiä tarvitse ajossa väännellä kun on työhön valinnut ensin ison tai pienen puolen. Muuten selviää normaaleilla vaihteenvaihdoilla ja jänis/kilpikonna vaihdolla.

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 25 Kesä 2018, 07:21
Kirjoittaja pikkukakkonen
Ajattelin lähinnä sitä etteivät nuo vaihteiden vetoalueet kohtaa.
Liikkeelle kilpikonna kakkosella. Sitten pikavaihdekepistä jänikselle. Seuraavaksi vaihdekepistä kolmoselle. Neloselle pitääkin käyttää samassa vaihdossa molempia keppejä; pikavaohdekeppi kilpikonnalle ja vaihdekeppi neloselle. Ja viimeisessä vaihdossa pikavaihdekeppi jänikselle.

Eli tottuuko siihen että samassa vaihdossa joutuu hämmentämään välillä molempia keppejä?

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 25 Kesä 2018, 18:02
Kirjoittaja Herkkon
Harmillista kun bel-estillä ei ole vaihtokoneita näkösällä. Tuollainen kuutos koneellinen voisi olla seuraava hankinta jos löytäisi edukkaasti..

Re: NYT NIITÄ TAAS SAA

Lähetetty: 26 Kesä 2018, 21:47
Kirjoittaja 920GL
pikkukakkonen kirjoitti: 25 Kesä 2018, 07:21 Ajattelin lähinnä sitä etteivät nuo vaihteiden vetoalueet kohtaa.
Liikkeelle kilpikonna kakkosella. Sitten pikavaihdekepistä jänikselle. Seuraavaksi vaihdekepistä kolmoselle. Neloselle pitääkin käyttää samassa vaihdossa molempia keppejä; pikavaohdekeppi kilpikonnalle ja vaihdekeppi neloselle. Ja viimeisessä vaihdossa pikavaihdekeppi jänikselle.

Eli tottuuko siihen että samassa vaihdossa joutuu hämmentämään välillä molempia keppejä?
Ei ole kyllä kovin montaa kertaa kymmenen vuoden aikana tullu vastaan tilannetta että ois molempia keppejä pitäny hämmentää...maantieajossa jaksaa kyllä viljakuormankin kanssa lähteä liikkeelle nopealla puolella..