952gl kääntyvyys
Valvoja: pelarusmaisteri
952gl kääntyvyys
elikkä onko poijilla tietoa tuon uudemman suoran akselin stopparien säädöistä nyt niin pitkällä ettei oikeen kiänny paljonkohan kärsis ottaa takas päin ettei ristikot paukahda
Onkos sulla etulokasuojat, mun greenlinessa ottaa lokasuojat kiinni moottorin sivusuojaan aika raskaasti kiinni kun kääntää pyörät ääriasentoon, etuvanteet on vakio säädöissä.
Pienemmässä tilassa kyllä kääntyy kuin vanhalla polviakselilla oleva belkku.
Voinhan käydä toppareista käydä huomenissa nappaamassa kuvan niin näät missä säädöissä ovat
Ei oo vielä murrosnivelet paukkuneet (1100h) eikä oo toisessakaan belkussa mitään sanomista murroksissa (2000h) samalla etuakselilla.
Pienemmässä tilassa kyllä kääntyy kuin vanhalla polviakselilla oleva belkku.
Voinhan käydä toppareista käydä huomenissa nappaamassa kuvan niin näät missä säädöissä ovat
Ei oo vielä murrosnivelet paukkuneet (1100h) eikä oo toisessakaan belkussa mitään sanomista murroksissa (2000h) samalla etuakselilla.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
952gl kääntyvyys
samoin lokarit hinkkaa sivu suojiin omassa on muuten tosi hankalat nämä suojat öljyn tark takia pitää koko sivu irrottaa näitä gl malleja on vissiin usampia versioita oman kaltaista en ole nähnyt muualla missä lie leivottu nuo lasikuitu osat oikeenko minskissä vai maahan tuojalla
Kahta erinlaista konekoppaa on ollut, sinun kone on varmaan tuollainen mutta vihreenä.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Ja muistaessani tuosta topparin säädöstä
Etulokasuojien hankautumista voi vähentää sivusuojiin siirtämällä etuvanteiden offsettia kuten tuossa vaihtokoneessa on tehty.
http://www.mascus.com/thumbnailmaker2.a ... &width=800
http://www.mascus.com/thumbnailmaker2.a ... &width=800
Tuossa esimerkissä on etuvanteet säädetty ääriasentoon, kun keskiön kääntää kuperan puolen sisäpuolelle riittää vielä lokasuojien kiinnitysrei'jissä varaa saattaa suojat keskelle eturengasta. Kyseisellä säädöllä eturenkaan ulkoreuna kulkee takarenkaan ulkoreunan kanssa samalla linjalla.
Kyntö kylläkin vaikeutuu silloin kun ei voi enään nojata kyntövaon sisäreunaan.
Tietysti vaiva poistuu jos takavanteetkin vaihtaa puolelta toiselle ja säätää vetoakselissa olevat kiinnityslaipat laipat sisään kuten tossa linkin belkussa on tehty.
Tulikohan nyt neljännellä kerralla oikein
Etulokasuojien hankautumista voi vähentää sivusuojiin siirtämällä etuvanteiden offsettia kuten tuossa vaihtokoneessa on tehty.
http://www.mascus.com/thumbnailmaker2.a ... &width=800
http://www.mascus.com/thumbnailmaker2.a ... &width=800
Tuossa esimerkissä on etuvanteet säädetty ääriasentoon, kun keskiön kääntää kuperan puolen sisäpuolelle riittää vielä lokasuojien kiinnitysrei'jissä varaa saattaa suojat keskelle eturengasta. Kyseisellä säädöllä eturenkaan ulkoreuna kulkee takarenkaan ulkoreunan kanssa samalla linjalla.
Kyntö kylläkin vaikeutuu silloin kun ei voi enään nojata kyntövaon sisäreunaan.
Tietysti vaiva poistuu jos takavanteetkin vaihtaa puolelta toiselle ja säätää vetoakselissa olevat kiinnityslaipat laipat sisään kuten tossa linkin belkussa on tehty.
Tulikohan nyt neljännellä kerralla oikein
Viimeksi muokannut Vilske, 23 Huhti 2008, 20:53. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
952gl kääntyvyys
aivan samanlainen vihreänä kiitos kuvasta mulla on topparit ihan toisessa laitaa säädetään niin eiköhän pian käänny KIITOS
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 06 Loka 2008, 19:05
- Paikkakunta: alavieska
Käsittääkseni viimeiset noista Agri-Kymin greenlinereistä oli noita vm. 2005-06.
Oikeistaan koneen tyypi on 892, ainakin tuolla mallinumerolla löytyy tietoa ja samallaisella konepeiton desingillä.
Oikeistaan koneen tyypi on 892, ainakin tuolla mallinumerolla löytyy tietoa ja samallaisella konepeiton desingillä.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 06 Loka 2008, 19:05
- Paikkakunta: alavieska
Periaatteessa ei muuta eroo tuohon normaaliin vihreään 952 GL:ään kuin kuin tuo toisenlainen konepeitto ja takalokasuojat jotka jo mahdollistavat järeämpien jääketjujenkin käytön.
Konepeiton toimivuudesta käytönnössä voidaan olla varmaan monta mieltä jos käyttäjiltä kysytään mutta kauneushan on katsojan silmissä
Konepeiton toimivuudesta käytönnössä voidaan olla varmaan monta mieltä jos käyttäjiltä kysytään mutta kauneushan on katsojan silmissä
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa