Täällähän on tapahtunut uudistuksia tosin omasta mielestä vaikeampiselkoinen nykyään mutta kaikkeen tottuu
Laskukin tuli ja pohdinnan jälkeen maksoin jos tämä foorumi alkaisi elpyä vielä
Tosin kaveri sano ettei se mitää laskua oo koskaa saanu ja silti pystyy kommentoimaan
Vielä en ole iha ymmärtänyt miten noi jäsen jutut menee, mut tällä laskun maksamisel vissiin oon jäsen ja nään enemmän kun sellaset jotka ei maksa
Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille tasapuolisesti Nokkakoneen puolesta.
nokka kone kirjoitti: 07 Tammi 2018, 18:58
Täällähän on tapahtunut uudistuksia tosin omasta mielestä vaikeampiselkoinen nykyään mutta kaikkeen tottuu
Laskukin tuli ja pohdinnan jälkeen maksoin jos tämä foorumi alkaisi elpyä vielä
Tosin kaveri sano ettei se mitää laskua oo koskaa saanu ja silti pystyy kommentoimaan
Vielä en ole iha ymmärtänyt miten noi jäsen jutut menee, mut tällä laskun maksamisel vissiin oon jäsen ja nään enemmän kun sellaset jotka ei maksa
Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille tasapuolisesti Nokkakoneen puolesta.
Keskustelufoorumille rekisteriöityminen ja tunnuksen luominen on ilmaista ja silloin voit tunnuksillasi osallistua keskusteluu.
Jäsenpalstan lukeminen ja kommentointi edellyttää kerhon jäsenyyttä ja jäsen saa käyttöoikeuden siellä olevaan belkkukirjastoon.
Samoin jäsenet saavat myyntitorilla olevista tuotteista jäsenalennuksen ja kerhomatkat jäsenhintaan.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003 "Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa" Kerho facebookissa